Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Als het goed is deze week. Het is onderweg in ieder geval. Volgens mij heb ik nog wel de grootverpakking staan (als die dit weekend niet verkocht zijn) Maar ik denk dat je de kleine wil?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Thanks! Nee ik hoef niet ineens 9 kilo haha, dat is een beetje overmoedig. Maar deze week is prima hoor, ik houd het wel in de gaten. Heb nog voor een week of 2/3 dus dat komt goed!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rosewood is zojuist binnengekomen, maar ik zet het morgen online (ik was net thuis, de postbode belde dat hij bij de loods stond en was zo lief om door te rijden naar het huisadres, waar de spulletjes nu netjes overgeladen zijn in mijn bus haha).

Vandaag is ook de speciale versie van de donatie-actie online gezet. Je kan nu niet alleen meesparen voor een donatiepakket voor konijnenopvang Joy, maar ook nog voor knijn&ko, het knaagspoor en het konijnenparadijs.  Alle opvangen hebben ons een wensenlijstje doorgegeven en wij hopen natuurlijk zo veel mogelijk spulletjes van dat lijstje op te kunnen sturen voor de kerst!

De pakketjes zijn te bestellen via deze link:
https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/donatiepakketten.html

Hier staat meer informatie over de speciale kerst actie:
https://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/nieuws/post/konijnenopvang-donatie-actie-kerst

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Elmato is ook binnengekomen, en de emmertjes voor de verwenemmers zijn er ook. Ik ga nu eerst de bestellingen inpakken, daarna alles controleren en inruimen en online zetten.

Ik weet niet of ik vandaag al aan het samenstellen van de verwenemmers toe ga komen, het is behoorlijk druk. Het kan dus zijn dat ik die morgen pas maak & online zet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wil je sinterklaas- of kerstcadeautjes bestellen in onze webwinkel? Plaats de bestelling op tijd, PostNL heeft in deze periode heel veel pakjes te verwerken waardoor er vertraging kan zijn.

Wil je sinterklaascadeautjes bestellen? Dan adviseren wij dat je uiterlijk op vrijdag 1 december voor 15:00 uur de bestelling plaatst. Wij zullen ze dan die dag nog versturen. Het eerste bezorgmoment zou dan zaterdag 2 december moeten zijn, lukt dat niet is maandag 4 december de 2e bezorgdatum.

Het laatste verzendmoment voor kerst is vrijdag 22 december. Bestel je dan voor 15:00 uur verzenden wij het die dag nog. Als het mee zit zou het dan zaterdag 23 december de eerste bezorgdatum zijn. Maar houd er rekening mee dat als er iets van vertraging op doet, of je bent niet thuis, dat het volgende bezorgmoment na kerst valt, woensdag 27 december.

Ook zijn wij de week tussen kerst en oud en nieuw gesloten wegens vakantie. Op dinsdag 2 januari beginnen wij weer met het verzenden van de bestellingen die in die week geplaatst zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van Rosewood waren helaas een aantal producten niet leverbaar: de hyacinth tunnel, de I love hay cube Large, Het snuggles tough n mucky bed, de reversible snuggle tunnel. En helaas ook geen meadow hay cookies.

Het voer is wel binnen gekomen en staat weer online. @Mississippi

Elmato heb ik nog maar half afgestapeld. Ik zag wel dat helaas de grashuizen weer niet leverbaar waren :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Evee:

Elmato is ook binnengekomen, en de emmertjes voor de verwenemmers zijn er ook. Ik ga nu eerst de bestellingen inpakken, daarna alles controleren en inruimen en online zetten.

Ik weet niet of ik vandaag al aan het samenstellen van de verwenemmers toe ga komen, het is behoorlijk druk. Het kan dus zijn dat ik die morgen pas maak & online zet.

Ik wacht het af, goed teken dat het druk is;):$

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het megapack wilgenspeeltjes is binnen, zal ik zo op voorraad zetten. De nobby ketting komt voorlopig nog niet binnen, ik twijfel of ik bij die leverancier blijf bestellen want dat is de vorige keer niet zo heel goed bevallen haha.

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De eerste meldingen vanuit postNL komen dat er vertraging is. Er is afgelopen weekend zo veel besteld dat veel pakjes een dag later dan gebruikelijk pas bezorgd zullen worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook vandaag weer een melding over vertragingen:

Citaat

Ook gisteren is er in aanloop naar Sinterklaas een extra grote hoeveelheid pakketten bij PostNL binnengekomen. Het grootste deel van deze pakketten is op tijd verwerkt. Helaas is het niet gelukt om álle pakketten te verwerken. De verwachting is dat deze pakketten morgen alsnog worden bezorgd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎28‎-‎11‎-‎2017 at 09:16 zei Evee:

Het megapack wilgenspeeltjes is binnen, zal ik zo op voorraad zetten. De nobby ketting komt voorlopig nog niet binnen, ik twijfel of ik bij die leverancier blijf bestellen want dat is de vorige keer niet zo heel goed bevallen haha.

Dankjewel! Dan ga ik morgen bestellen, heeft geen haast, kerstcadeautje is al in huis ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga vandaag een bestelling bij die leverancier plaatsen en als het goed is komt het dan dinsdag binnen, mits de snackcubus op voorraad is tenminste.

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Gerrie de snack kubussen zijn binnen, ik ga ze zo online zetten.

Ik zal straks ook weer beaphar bestellen (10kg zakken zijn op), die komen dan denk ik vrijdag weer binnen.

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanaf vandaag pak ik bij elke bestelling een gratis zakje kerstknabbels in :)

Op=op, maar ik hoop natuurlijk dat ik in ieder geval genoeg heb voor de komende 1,5-2 weken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanaf januari gaat de prijs van een brievenbuspakje met 30 cent omhoog. De prijs van de normale pakjes blijven voorlopig wel hetzelfde.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .