Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Ik snap je punt Charita en ik ben het in grote lijnen met je eens, maar ik hou gewoon niet van zulk hard taalgebruik. 

Ik ook niet, g*dv&rd+::e

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hee maar dit topic gaat toch over de webwinkel van BB? Ik ben enorm blij ermee, prima webwinkel, geen moeilijk gedoe met bestellen, alles vliegensvlug binnen en de nijnen zijn er elke keer weer helemaal blij mee. Lukt er iets niet? Contact je Evelien toch ff, krijg je ook supersnel reactie op.

En geloof me, ik ben niet snel tevreden... (oke, overbodig om dat erbij te zetten...)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Hee maar dit topic gaat toch over de webwinkel van BB? Ik ben enorm blij ermee, prima webwinkel, geen moeilijk gedoe met bestellen, alles vliegensvlug binnen en de nijnen zijn er elke keer weer helemaal blij mee. Lukt er iets niet? Contact je Evelien toch ff, krijg je ook supersnel reactie op.

En geloof me, ik ben niet snel tevreden... (oke, overbodig om dat erbij te zetten...)

Heb ik ook.. Ik vind BB veel beter werken als welke webshop dan ook.

Laatst had ik twee voertonnen besteld, hadden ze er één geleverd.. Wel eens met een webshop gehad dat ze het niet geloofden, en ik had dus wel betaald, maar kreeg het niet opgestuurd. Heb naar Evelien netjes een mail gestuurd, en de volgende dag was het geleverd. Met een zakje snoepjes en een proefzakje munt, heerlijk vonden ze het!

Dat is gewoon heel netjes, en het is inderdaad supersnel geleverd. Ook de prijzen vallen mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

sorry mensen dat ik zo'n grote mond had :$  maar ik heb meer gekregen dan wat ik heb bestelt, en iedereen maakt wel eens fouten. dit noem ik eigenlijk gewoon een goeie fout ;) dit topic kan wel als webshop topic worden waar mensen zijn of haar dingen wil vertellen wat ze bestelt hebben :D hoeft niet mag :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben ook tevreden over de bb webshop. Dat de pakketdiensten het op mij gemunt hebben, kan geen webshop iets aan doen. Verder perfecte service. Altijd wel een verrassing bij je bestelling. Vrijwel altijd direct reactie op je mail. Een keertje niet, maar kan altijd gebeuren bij drukte. Mijn voer bestel ik ook altijd netjes hier. Alleen de back2nature is niet goedkoper dan een ander adres waar ik ze kan krijgen. Beaphar Care + weer wel. De 10 kilo zak heb ik nog nergens goedkoper gevonden dan hier!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

fijn om te horen, zal de prijzen van de back 2 nature vrijdag eens bekijken, wie weet kan het nog wel om laag bij ons. Mag je overigens altijd melden hoor als het ergens anders goedkoper is! Kijken wij of wij meekunnen met die prijs en het mogelijk is het aan te passen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Enige wat wel jammer is, is dat als je twee zakken voer besteld (dus boven de 20 kg) dat de verzending dan gelijk duurder word.. Maar daar kan de webshop niets aan doen :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kijk eerlijk gezegd niet eens ergens anders, kruiden worden standaard bij bunnybunch besteld.

En inderdaad die cadeautjes zijn heel leuk en ook heel handig om nieuwe dingen uit te proberen. Laatst zat er appel bij en dat blijkt Kyra heel lekker te vinden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is bij ons een overweging tussen laag in prijs zijn en de verzendkosten berekenen... als wij minder of geen verzendkosten zouden berekenen moeten de prijzen omhoog. We moeten natuurlijk wel kunnen blijven bestaan. Wij hebben dus voor 4,95 en 9,90 verzendkosten gekozen, en verder lage prijzen voor de producten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha, kruiden bestel ik ook hier sinds ze in het assortiment zitten. Ik ben er blij mee :) Hoef voor de konijntjes niet meer naar de winkel. Voor de vogeltjes, vissen en hamster nog wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij zijn niet met vakantie hoor! Mails worden ook binnen 2 dagen behandeld... Misschien kun je hem nogmaals sturen? info@bunnybunch.nl

Fijn dat je tevreden bent!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben ook erg tevreden! Klopt het dat je tegenwoordig als je op factuur koopt deze eerst moet betalen voor het word verzonden? Of kan ik hem gewoon betalen zodra alles binnen is?

Verder vind ik dat de forummers hier niet zo scheinheilig moeten doen, want iedereen doet wel eens iets wat niet netjes is! (6)  :-#

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij ons is het altijd al geweest dat wij pas verzenden als de betaling binnen is :) Dus ja, je moet betalen voor het verzonden wordt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou ja zeg... Ik lees dus al een tijdje mee op BB en ook weleens langs de webshop 'gefietst' tijdens het surfen. Fietsen tijdens het surfen, knap! Maar ik heb dus woensdag 6 kilo HFST gekocht voor bijna 15 euro... Zie ik nu op de webshop dat je 15 kilo krijgt voor nog geeneens een euro meer! Ik weet wel waar ik de volgende keer bestel! Hoef ik ook niet meer naar de winkel.

:)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En de boel is verzonden, lekker snel! Echt top service..

Laniboekje, ik vind de prijzen in de webshop ook ZEER schappelijk. Kijk maar eens wat je betaald voor speeltjes, eten en andere meuk in de dierenzaak en op bunnybunch...

Eigenlijk is dat natuurlijk met alle producten die je overal koopt in de winkel/webshop. (elektronica etc)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor belgië bedragen de verzendkosten nog steeds 10 euro onder de 25 kg en 30 euro voor zware en grote bestellingen (zoals hokken). Helaas kunnen wij dat ook niet goedkoper maken :(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En voor in het noorden (Friesland)???

De verzendkosten zijn:

Nederland: 4,95 EUR tot 25 kg mits het om pakketten kleiner dan 1 meter gaat,

9,90 EUR voor pakketten boven 25 kg en voor pakketten groter dan 1 meter.

Groter dan 1 meter zijn vooral konijnenhokken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De cranberries zijn op het moment op helaas. Ze zijn wel besteld en we verwachten ze binnenkort weer binnen te krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .