Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Ik kreeg bericht van de kruidenleverancier dat de a keuze weegbree en a keuze paardenbloem er niet zijn, vanwege de droogte is daar gewoon geen hele goede oogst van gekomen dit jaar.

De weegbree die ik binnen krijg is dezelfde als die ik nu verkoop, de normale kwaliteit. Dat is wel mooi groen, maar zijn echt wel kleine / fijne stukjes.

De paardenbloem die ik binnen krijg is B keuze, ziet er wel op de foto iets beter uit dan de B keuze die ik nu heb, maar dat is natuurlijk nog wel even afwachten tot het echt binnen is.

Ik zal binnenkort nog wel even verder speuren naar andere opties 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog geen kruiden binnen, ik verwacht ze wel echt deze week.

Ik heb wel bunny nature hooi gekregen, kleine zakjes die ik mag weggeven als probeerverpakking omdat ze aan de datum zijn (dec 18). Als je een deze dagen besteld en het past in de doos bij de producten, kan het dus dat er een zakje hooi bij je bestelling zit!

Het is best mooi hooi, lange stevige stengels en met biologische appel er door 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Soms krijg ik wel eens producten waar ik niet zo veel mee kan als konijnenwebwinkel, zoals in dit geval caviavoer en hooi met meelwormen (voor degoes enz). Ik pak het altijd aan, en kijk dan of ik er een opvang blij mee kan maken. In dit geval dus een pakketje opgestuurd naar het knagertje in den haag.

Overigens heb ik van het caviavoer nog zakjes over (zijn kleine zakjes), mocht er iemand toevallig de care+ voor de cavia willen proberen, en toch een bestelling plaatsen in de webwinkel, laat het dan even weten. 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het lijkt wel of wij ook een black friday actie hadden dit weekend, zo veel is er besteld in de webwinkel 😲

De kerstpakketten zijn uitverkocht, de christmas stockings en de christmas nibbles. Ook de verwenemmertjes zijn op het moment uitverkocht. Van de rest van de kerstproducten heb ik nog wel voorraad.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In ons verzendsysteem staat al met grote letters de melding dat er in verband met het black friday weekend overal zo ontzettend veel besteld is, dat je rekening moet houden met vertragingen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha je zou toch zeggen dat postNL dit wel had kunnen verwachten... Maar nee, ze dachten dat er alleen sinterklaasbestellingen zouden zijn 🤣

Citaat

Door Black Friday en Cyber Monday zijn er uitzonderlijk veel online bestellingen gedaan en hierdoor is er grote vertraging bij de sorteercentra van PostNL ontstaan. Waar PostNL verwacht had zich nu te kunnen focussen op alle sinterklaasbestellingen, zien ze dat klanten nu nog steeds bestelling van Black Friday aan het aanbieden zijn.

Iedereen is verrast door het succes van de afgelopen feestdagen. PostNL verwacht alle pakketten aankomend weekend te hebben bezorgd.

Houd de track en trace informatie in de gaten voor de meest recente status update.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vooral ook de zin " Iedereen is verrast door het succes van de afgelopen feestdagen.  " 

Volgens mij moeten die feestdagen nog komen namelijk 😉

Maar goed, de combi van een radioreclame van "bestel op tijd", het weekend voor sinterklaas en black friday samen is dit toch niet echt een verrassing volgens mij. ik moet hier door aan die reclame denken van "kan jouw bedrijf het succes van radioreclame aan" over die zonnebankstudio die mensen onder de bureaulamp legde 😉

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vooral de zin "PostNL verwacht alle pakketten aankomend weekend te hebben bezorgd." Dan zijn ze een week bezig! Ja, ook ik heb iets besteld vrijdag, normaal gesproken was het er al geweest, maar nu weet PostNL nog niet wanneer ze eraan toekomen. Best vervelend, want het is voor sinterklaas, en als ik toevallig zaterdag niet thuis ben, dan wordt het wel krap.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb tot nu toe alles snel in huis eigenlijk (en ik had best wel een beetje extreem veel besteld :')). Alleen zaterdag zouden ze voor 16 uur komen en stond ie uiteindelijk om kwart voor tien nog voor de deur. Heb de afgelopen dagen ook al meerdere pakketten voor mijn buren aangenomen die ze in het weekend besteld hadden dus ook dat gaat prima. Geluk blijkbaar? Ik zal niet te hard roepen, er zijn nog pakketjes onderweg... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je hebt wel geluk denk ik hoor! Van de pakjes die ik maandag naar het postpunt gebracht heb, wordt de helft pas vandaag (of zelfs morgen!) bezorgd!

Toevallig net voor een klant even opgezocht wat er tot nu toe gebeurd is met een bestelling van afgelopen weekend:

Wij hebben hem de 26e om 13:27 uur aangeleverd bij het postpunt. Daar is hij om 17 uur opgehaald en naar het sorteercentrum gebracht. Dan is het pakje pas de 27e, dinsdag dus pas, om half 4 in de middag bij het sorteercentrum als binnengekomen gescand. De 28e (woensdag dus) kwam om 14 uur de melding dat hij (in overigens een ander sorteercentrum) stond en nog niet gesorteerd was. Pas de 29e (vandaag dus) is hij gesorteerd in het sorteercentrum. Er staat nu vanaf 12 uur vanmiddag wel de melding "bezorger is onderweg" bij mij in het systeem, dus het zou kunnen dat dit pakket wel vandaag bezorgd gaat worden, maar het kan ook dat hij pas morgen in de ronde zit bij de bezorger. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mochten er mensen zijn die nog kerstproducten voor de konijnen willen bestellen, raad ik aan niet te lang te wachten.

De chrismas nibbles, stocking, christmas basket & het kerstpakket zijn uitverkocht.

Ik heb nog 2 verwen emmers (kerst editie). Ik heb wel weer nieuwe (lege) emmers binnen, dus zou als deze twee op zijn nog wel een nieuwe, andere kerst-editie kunnen verzinnen, mits ik er nog producten voor heb.

Verder nog wat kleine aantallen van de holly leaf & santa hat. Van de rest is de voorraad nog wel 10+.

Er komt ook nog een kerstsuprise pakket als alternatief voor het kerstpakket (verkoopprijs 17,95), maar ik wacht nog op een laatste toevoeging daar voor, hoop dat ik die dit weekend wel af kan maken en dan online kan zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Evee, goed dat ik het lees. Ik had gewacht met bestellen totdat de B2N voorraad hier op was, dan had ik ruimte voor nieuwe en kon ik gelijk de kerstspeeltjes bestellen. Maar ik zie nu dat de B2N ook op is. Wanneer komt die weer binnen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die is vrijdag binnen gekomen, maar ik heb nog niet de tijd gehad alles in te ruimen en te controleren dus die vracht staat nog niet online. Misschien dat het morgen lukt, anders vrees ik dat het dinsdag word. 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In de categorie mededelingen:

- Vrijdag 21 december is de laatste verzenddag die wij hebben voor de kerst. Alles wat voor 15:00 uur besteld & betaald is versturen wij die dag nog. Daarna zijn wij gesloten tot in het nieuwe jaar, op 2 en 3 januari worden alle bestellingen pas weer verzonden.

- In het nieuwe jaar gaat de dinsdagmiddag er af qua openingstijden voor het afhalen van bestellingen. Alleen op de vrijdag dus nog wekelijkse openingstijden voor afhalen, de tijden worden wel ruimer, van 11-16 uur.

Op afspraak is de rest van de week wel nog steeds gewoon mogelijk om bestellingen op te halen / los wat te kopen uit de webwinkel: ik pak bijna elke doordeweekse dag wel bestellingen in in de loods, maar stuur dan wel even een whatsappje, facebookberichtje of mailtje met de dag & tijd die voor jou uit komt, dan zorg ik dat ik er dat moment ben. Ben je toevallig in de buurt en staat de bunnybunch bus voor de deur, kun je ook altijd binnen vallen, ook al heb je geen afspraak 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De kerstspulletjes zijn al bijna op. Ik had oorspronkelijk zelfs de hangertjes, de edible festive gnaws ingekocht om weg te geven nu in deze periode tussen sinterklaas en kerst, maar er is zoveel van verkocht de afgelopen weken dat er te weinig over is om weg te geven (en ik had er echt mega veel ingekocht!). 

Wat wel nieuw is: 

Konijnen kerstsurprise pakket € 17,95
https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/kerst-surprise-pakket.html

Kerstpakket € 32,50 

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/kerstpakket.html

Het enige waar nog een redelijke voorraad van is, is de I love hay cube kerstversie. 

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/rosewood-cadeaubox-ilovehaycube-kerst.html

Verder zit alles onder de 5 stuks qua voorraad. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .