Spring naar bijdragen

Recommended Posts

WAT IS DE LEVERTIJD?

Wij werken met vaste verzenddagen, daarnaast geven wij tussendoor nog wel kleine pakketten met PostNL mee. Onze vaste verzenddagen zijn dinsdag en vrijdag. Alle producten die te bestellen zijn, met uitzondering van maatwerk konijnenhokken, zijn voldoende op voorraad in ons magazijn. Als een product niet op voorraad is staat dit duidelijk aangegeven op de website en is het product niet te bestellen. U kunt er vanuit gaan dat de producten die u bij ons besteld direct uit voorraad leverbaar zijn en binnen 1-5 werkdagen zullen worden uitgeleverd. Zodra wij uw bestelling aan de vervoerder hebben doorgegeven veranderen wij de status van uw bestelling naar verzonden.

Voor de premium en op maat gemaakte konijnenhokken geldt een langere levertijd. Deze hokken worden gemaakt op het moment dat uw bestelling binnen is. Dit duurt 2 tot 4 weken. Als uw hok gereed is wordt er met u een afspraak gemaakt voor bezorging.

De levertijd voor buitenlandse bestellingen is afhankelijk van het land waar de producten heen moeten. Wij streven er naar de producten binnen 14 dagen bij u bezorgd te hebben.

Wij gebruiken voor het verzenden van de pakketten gerecyclede materialen. Wij gebruiken dozen en opvulmateriaal wat door andere bedrijven anders weggegooid zou worden. Hierdoor dragen wij ons steentje bij aan een beter millieu.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik kon het nergens vinden maar wat zijn de verzenddagen ?

Afgelopen keer na 1dag de bestelling al binnen dus dat was heeeeel erg vlug.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor de kleine bestellingen wijken we tegenwoordig wel af van de vaste verzenddagen, Toch een stukje service om het sneller bij de klanten te krijgen. Voor de grote bestellingen (oa hokken en zwaarder dan 20 kg) gaat dat helaas niet, die worden opgehaald bij ons op dinsdag en vrijdag. Kleine bestellingen doen wij nu veel via postNL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

oke bedankt ik heb vanmorgen namerlijk 2 kruidenzakjes bestelt en een 1.5 kilo beaphar care + die bijna op is :P als goed is is het morgen binnen ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nu we toch een topic hebben, zijn de 2 kilo zakken kruidenmuesli er uit?

Of ben ik gek en was het 1 kilo. Ik zie nu ineens 100gr, 500gr en 1000gr

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

We hebben kruidenmuesli nooit in 2 kg zakken gehad, altijd 1 kg :) Wij hebben eigenlijk alle kruiden in 100g 500g en 1 kg verpakkingen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

We hebben kruidenmuesli nooit in 2 kg zakken gehad, altijd 1 kg :) Wij hebben eigenlijk alle kruiden in 100g 500g en 1 kg verpakkingen.

Dan ben ik in de bonen en was het gewoon 1 kg :P

Laatst was de verpakking die ik normaal heb er niet dus ik denk dat ik ergens mee in de war ben geraakt.

@Ricksem: Nou zeg dat vind ik wel een beetje onbeleefd om dat zo te roepen. Ik heb ook eens een bestelling dubbel gekregen en heb toen netjes gemaild wat er gebeurd was. Vind het nooit zo netjes om het zomaar te houden omdat je er eigenlijk geen recht op hebt

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij maken wel eens een foutje Ricksem, kan toch iedereen gebeuren? Wij hadden deze week echt enorm veel bestellingen in te pakken dus ik denk dat daar helaas wat mis is gelopen. Je mag de grotere zak gewoon houden, maar dat kan toch niet meer anders aangezien je hem al open hebt gemaakt ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou sorry Ricksem maar ik vind je gedrag gewoon asociaal en raar.

Als jij voortaan een foutje maakt zal ik er ook zo over gaan doen.

Vooral die opmerking: hoop dat ze nog meer dingen vergissen. Ik had je van de webshop gebanned als k hen was.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou sorry Ricksem maar ik vind je gedrag gewoon asociaal en raar.

Als jij voortaan een foutje maakt zal ik er ook zo over gaan doen.

Vooral die opmerking: hoop dat ze nog meer dingen vergissen. Ik had je van de webshop gebanned als k hen was.

Adem in... adem uit...

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat van ik hoop dat ze nog meer vergissen zij ik gewoon voor de grap tuurlijk hoop ik dat niet, en ik hoop dat het ook niet weer gebeurt ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo ff alle gekheid op een stokje.

Ik verbaas me gewoon over de mentaliteit, ook het: ik zou gewoon niks gezegd hebben als ik jou was.

Als ik bij de kassa teveel geld terug krijg zeg ik dat ook, waar is de eerlijkheid gebleven?

Ik mocht mijn dubbele bestelling ook houden en de nijntjes hebben er van genoten, maar ik had het nooit kunnen verzwijgen. In feite is het gewoon stelen dan, in mijn ogen dan.

Maar goed dat is mijn mening, als anderen het wel oke vinden, is ook prima ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan heel lief en redelijk zijn hoor, maar ik vond dit wel heel erg ver gaan en heel onbeschoft.

En tjah dan vind ik het moeilijk om lieve verzachtende woorden te gaan gebruiken, als ik het niet lief bedoel..zeg maar.

Ik begon in mijn ogen heel redelijk en rustig, maar toen kwam er een opmerking... tjah gebeurd is gebeurd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien moet ik grapjes voortaan maar in een ander lettertype ofzo zetten om het onderscheid tussen serieus en niet-serieus duidelijker te maken haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .