Ga naar inhoud

Knutsel topic

Aanbevolen berichten

Aja, het luxe-probleem XD hahahaha. Ikke arme, arme student. Ik kan kiezen tussen lopen, de fiets of de bus. Aangezien iedereen met de bus gaat als het regent en je dan zo'n lekkere dampige bus krijgt met chagrijnig kijkende mensen... Tja... Dan regen ik liever nat :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel joh :P gewoon een extra gat op de plek van je remblokjes, zoals BigBunny bij d'r slot heeft zitten. Maar in de regen, als je wiel aan de achterkant water opspat, dan is dat haakwerk zo naar z'n grootje. Vandaar dat ik het vroeg hoe dat werkt met nat weer ;)

Je kan niet zomaar een gat maken in haak werk, maar ook ik fiets in alle weersomstandigheden dus wat dat betreft evengoed geen mogelijkheid.

• Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk idee Anjo! Ik heb houten lijstjes van de Ikea, kaal.. zat ernaar te staren... maar jouw idee is prima! Is dat behang of iets?

Patch papier heb ik gehaald, ze hebben het al bij de action of van die winkeltjes met creatieve spulletjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
  • 2 maanden later...

ik ben niet van het echte knutselen en ook eigenlijk helemaal niet zo creabea... gezien de vele kledingwensen die ik heb maak ik wel zelf kleding.. hier ben ik een jaartje geleden mee begonnen (niet intensief) maar gezien ik nog geen cursus heb gevolgd gaat het nog niet echt soepel en netjes. ik kan het wel dragen maar de afwerking is nooit echt top. ik ben nu bezig met een zwart jurkje (eerste keer dat ik mouwen moest maken) en een vest van een syntetische wollige stof. 

ik heb net ook de poef van mijn ouders uit mijn ouderlijk huis gekregen. ben nogal nostalgisch. hoewel ik net van mijn moeder de basissteek van het haken heb geleerd wil ik graag een keer een hoes haken voor om de poef om hem zo een beetje op te pimpen. een goed voornemen dus... ben benieuwd hoever ik deze winter kom haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .