Ga naar inhoud

Knutsel topic

Aanbevolen berichten

Ik ben eigenlijk ook echt een teken/kleur/plak/schilder fan (heb ik niet van een vreemde, mijn moeder heeft de kunstacademie gedaan), een tijdje geleden heb ik een aantal maanden ziek thuis gezeten en heb toen schilderen op nr besteld op internet, dat deed als kind heel veel, en het leek me superleuk om weer eenste gaan schilderen maar wist niet hoe ik moest beginnen, dan is dit heel handig! Ik heb het Nachtcafe van Van Gogh gedaan, echt heel leuk geworden!

En dan nog iets, je kunt erom lachen maar ik was zo blij als een kind toen ik het in de boekhandel zag staan: Een kleurboek voor volwassenen! Wat een feest! Waarom zou je alleen als kind mogen kleuren, ik heb het gekocht, kleurpotloden erbij, heerlijk! Vergeet ik alles om me heen en maak ik mijn hoofd fijn leeg.

Toen Jeroen en ik trouwden las mijn zus zo'n mooi gedicht voor. Ik heb blauw/groen karton gekocht, en daarbij allerlei glimmende vlindertjes, bloemetjes en dat soort frutsels, gedicht met witte pen overgeschreven, blauw/groen karton omlijst met blauw/groen foamspul, en nu hangt het op de logeerkamer. Je hoeft het niet mooi te vinden, ik vond het leuk om te maken en vind het wel heel mooi :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eigenlijk ook echt een teken/kleur/plak/schilder fan (heb ik niet van een vreemde, mijn moeder heeft de kunstacademie gedaan), een tijdje geleden heb ik een aantal maanden ziek thuis gezeten en heb toen schilderen op nr besteld op internet, dat deed als kind heel veel, en het leek me superleuk om weer eenste gaan schilderen maar wist niet hoe ik moest beginnen, dan is dit heel handig! Ik heb het Nachtcafe van Van Gogh gedaan, echt heel leuk geworden!

En dan nog iets, je kunt erom lachen maar ik was zo blij als een kind toen ik het in de boekhandel zag staan: Een kleurboek voor volwassenen! Wat een feest! Waarom zou je alleen als kind mogen kleuren, ik heb het gekocht, kleurpotloden erbij, heerlijk! Vergeet ik alles om me heen en maak ik mijn hoofd fijn leeg.

Toen Jeroen en ik trouwden las mijn zus zo'n mooi gedicht voor. Ik heb blauw/groen karton gekocht, en daarbij allerlei glimmende vlindertjes, bloemetjes en dat soort frutsels, gedicht met witte pen overgeschreven, blauw/groen karton omlijst met blauw/groen foamspul, en nu hangt het op de logeerkamer. Je hoeft het niet mooi te vinden, ik vond het leuk om te maken en vind het wel heel mooi :-)

Ik kan het ook heerlijk vinden, vind alleen het opruimen altijd minder en dat weerhoud mij er helaas vaak van om überhaupt te beginnen. Enne, foto, van het gedicht en jou nachtcafé! Ben ook wel benieuwd naar dat kleurboek voor volwassenen. Wat voor soort afbeeldingen zitten daar in?
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het ook heerlijk vinden, vind alleen het opruimen altijd minder en dat weerhoud mij er helaas vaak van om überhaupt te beginnen. Enne, foto, van het gedicht en jou nachtcafé! Ben ook wel benieuwd naar dat kleurboek voor volwassenen. Wat voor soort afbeeldingen zitten daar in?

http://www.kleurboekvoorvolwassenen.nl/ ,

ik ga proberen een foto te maken van het gedicht. Ben daar echt slecht in haha, Jeroen!!!!

Voor mij is het het vrijmaken van tijd ervoor. Toen ik thuis zat had ik die tijd, nu denk ik vaak "ik moet eerst nog dit, en dat doen", echt fout eigenlijk, want je doet dat jezelf aan. Afleren is moeilijker dan aanleren.

edit: oh, je had het zelf ook al gegoogled zie ik nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben op het moment fotolijstjes aan het 'pimpen' met patch papier. Scheuren, plakken haha kan er helemaal mee uit de voeten ;)

Werk nu halve dagen en dit is ideaal om 'lege uurtjes' op te vullen als mijn lichaam om rust vraagt. Wilde foto's en lijstjes gaan uitzoeken voor op de wc, die ruimte hebben we overgeslagen (alleen in de grondverf gezet) toen we hier kwamen wonen dus gaan we binnenkort de muren daar schilderen en dan horen er wat leuke lijstjes aan de muur :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb wel foto's op m'n telefoon staan maar ik begrijp nog steeds weinig van het uploaden sinds de boel hier verandert is. Je foto moet online staan wil je die hier kunnen plaatsen toch? Eerst kon dat vanuit het album maar dat is er niet meer wat ik nog steeds erg jammer vind. Ik wil niet alles op bijv facebook plaatsen om het hier te kunnen laten zien ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb wel foto's op m'n telefoon staan maar ik begrijp nog steeds weinig van het uploaden sinds de boel hier verandert is. Je foto moet online staan wil je die hier kunnen plaatsen toch? Eerst kon dat vanuit het album maar dat is er niet meer wat ik nog steeds erg jammer vind. Ik wil niet alles op bijv facebook plaatsen om het hier te kunnen laten zien ;)

Foto's moeten idd online stasn. Ik zet ze in mijnalbum .nl. werkt erg makkelijk. Kan je ook een app downloaden om het nog makkelijker te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's moeten idd online stasn. Ik zet ze in mijnalbum .nl. werkt erg makkelijk. Kan je ook een app downloaden om het nog makkelijker te maken.

Ik ben daar echt niet handig in, vind dat allemaal een beetje 'gedoe'. Zou veel makkelijker zijn als je gewoon vanaf je pc of telefoon een foto hier kan uploaden zonder dat het perse ergens online moet staan, vind ik een klein nadeel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan ik wel met mn telefoon. Ik klik gewoon onderaan op volledige versie, dan naar meer bericht opties en dan kan je foto's uploaden vanaf je telefoon die hoeven dus niet online te staan.

Ik vind tekenen wel heel leuk maar ik heb er de concentratie niet voor xD

@michelle mooi schilderij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja ElskeJunior maar alleen een bericht met ´meer berichtopties´ en dan moet ik snappen wat je daarmee bedoelt? Daar kan ik echt weinig (tot niks) mee.

Maar bedankt voor je uitleg bunbun beauty. Ik had niet doorgekregen dat dat kan en ik had ook nergens meegekregen dat er weer een gallery was? Dat is een algemene gallery waar alle leden toegang hebben, als je daar een foto plaatst kan iedereen het bekijken?

Maargoed zit nu op de laptop en de foto's staan op m'n telefoon dus misschien straks nog even kijken via m'n telefoon dan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anjo: nee hoor als het goed is kan je daar nog steeds per foto (of album) bepalen wie hem kan bekijken. Er is destijds wel een topic geopend dat er weer een mogelijkheid was voor de fotoalbums, waarschijnlijk heb je die gemist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .