Spring naar bijdragen
Gondolin

Namen voor 3 kipjes

Recommended Posts

Lizzy, Juultje en Babetje (Sorry, iets anders schiet me even niet te binnen qua passende damestrio's)

Edit: Of naar K3 :P Karen, Kathleen en Kristel (of de huidige: Kristel, Karen en Josje)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ze hoeven op zich geen "trio"-namen te hebben... Gewoon iets wat past... Maar je eerste suggesties zijn best leuk! 

De eerste kip is heel statig en bossy, de tweede kip is een enorme bangeschijterd (daarom staat ze ook achter dat takje, haha) en de witte is elegant en wat rustiger. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Foxy, Marie en Winter... denken we nu. Maar misschien morgen wel weer heel anders. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh, wat leuk. :) Maar was jij niet degene die ook die kipjes geholpen had?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Onze kippen hebben niet eens namen.... Oeps... Mij lijken van die typisch Nederlandse namen wel grappig zoals als Klaartje of Truus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn kippen hebben echt gewone namen die je aan het uiterlijk kan zien.

de bruine noemt Bruintje

de grijze noemt Grijsje

de witte noemt Witje

de zwarte noemt Zwartje

de haan noemt Jefke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In een van mijn favoriete boeken komt ook een groepje kippen voor. Een van die kippen heet Chickadee. Misschien is dat wat voor je?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die vind ik briljant Naomi! Ga ik knthouden voor onze toekkmstige kipjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha neeeee dat vind ik zo morbide! Ik heb het al een paar keer op andere sites langs zien komen, Kip Kiev, Chicken Tonight etcetera... Niks voor mij, brr  :haha: 

Joris ik vind dat ook wel leuk, maar mijn vriend is Duits, dus hij snapt de lol van Truus en Miep niet zo. 

Christaaa klopt!! Het konijn is nu naar een zorgboederij, de zieke kip is naar een kippenhouder uit de buurt (hopen maar, dat die er wel goed voor zorgt). De andere kipjes lopen er nog rond, en houd ik in de gaten. 

Qua namen, we denken nu bijvoorbeeld aan Athena voor de witte kip (zij is de baas van de club, maar ze is niet echt een jager, dus de godin van de wijsheid en recht), Klio voor het kleine ronde kipje, omdat zij vaak hard kakelt (Klio is een Muse met als bijnaam "De Orator"). En misschien Artemis voor de bruine kip, zij is de middelste in rang en jaagt Klio veel achterna (Artemis is de godin van de jacht). Wel een beetje pretentieus, en tja... kijken of het blijft hangen!  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dan gooi je er ook duitse namen tussen: Ulla of zo. ^^

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Antje  :lol: 

Athena en Klio zijn blijven hangen! Die heten nu "vast" zo. Artemis heette tussendoor nog even Zipporah, maar dat waren het allebei niet echt. We proberen het nu met Carmen, omdat ze de hele tijd koert  :wub:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wilde ook drie kipjes (maar gaat nu even niet door) en ik zou ze Cho (Show) Co (Ko) en Bo (Beau) genoemd hebben.

Chocobo is namelijk een game-character van een game die ik graag speel: Final Fantasy-reeks. De Chocobo's zijn soort van grote kippen, haha. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ohhh wat leuk! 

Weer even met vriend overlegt en hij vind Carmen toch ook geen goed idee, want zijn tante heet zo. Hij zit in Duitsland bij familie nu, dus hij schiet alleen maar namen af die hij niet leuk vindt en draagt niets bij. Hoh! ;) 

We zoeken dus een naam voor een pittige (maar naar ons toe ook sociale) dame die de hele dag loopt te "kletsen". 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .