Ga naar inhoud

Wie zijn konijn vind dit ook erg lekker?


Diddl

Aanbevolen berichten

Gizmo is gek van blauwe Wicky, blauwe Taksi, koffiemelk en melk. Het gaat het er niet om om die pakken alleen open te knagen maar hij drinkt het ook echt op. Wicky en Taksi kan ik nog inkomen, dat is lekker zoet. Maar koffiemelk en gewone melk????? Nee, dat is nieuw voor mij. Vandaag had hij ook weer geluk, ik had per ongeluk de koelkast niet goed dicht gedaan en ja hoor...een feestje voor meneer maar een hoop schoonmaakwerk voor vrouwtje. En denk je dat ik daarvoor weg ga als vrouwtje me op mijn kop geeft? Echt niet. Als ze ff niet kijkt, ga ik gewoon aan een ander pak beginnen. Grrrrrrrrrrrr.

Groetjes,

Britta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof me, ik doe mijn best om het ver van hem weg te houden. Ook voor mijzelf aangezien het zo'n zooitje word. Alleen vandaag was het feest doordat ik de koelkast niet goed had gesloten. Volgens mij indentificeert Gizmo zich meer met de katten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

joh hier denken ze dat ze ook alles mogen. Elke dag komt pluisje mijn brood jatten en als hij er niet bij komt gaat hij op het bord zitten alle kruimels weg te likken. Kan zo in de kast zetten hihi. Maar melk en wicky nee weet ik niet en ga het ook niet porberen. Wickey komt zo wie zo nooit in huis

Link naar reactie
Delen op andere sites

limonade heb ik wel eens vaker gehoord. ik heb een keer een tip gekregen van een dierenarts dat als je konijn medicijnen krijgt die je door het water kan mengen je een beetje roosvise aanleng-limonade door het water kan doen. die in de groene glaze fles, daar zitten geen kleur en smaakstoffen in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij mag Gizmo het gewoon niet. Ten eerste hebben hun hun eigen eten en drinken en wij ook. Ik heb zelfs mijn kat zo opgevoed dat ze toch echt niet het vlees van mijn bord pikt en van de bank afgaat als wij zitten te eten. Ik hoop maar met veel geduld dat Gizmo het afleert voordat de andere 3 het gaan overnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

taxi is ook een melk afval produkt juist dus ik zou het zeker niet meer geven.Is heel slecht voor hun darmen.

Ik heb dat Gizmo van begin af aan niet gegeven maar hij pakte het gewoon. Ze zeggen dat je konijnen moet bezig houden maar op het moment houden ze mij meer bezig met crea zijn. Als ik denk dat het hoog genoeg ligt, dan kan hij er toch nog bij. En tja....koelkast niet goed dicht doen, dat is wel mijn fout.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan zelf niet tegen melkproducten en ik kan je dus vertellen dat zowel wicky als taksi melkbestanddelen bevatten. Voor een konijn niet zo goed dus alleen al gezien de lactose. Yoghurt bevat minder lactose maar nog wel een zekere hoeveelheid daarvan. Of dat goed voor de darmflora van een konijn is? Het lijkt me niet want het komt in de natuur ook niet voor. Wel eens een koe yoghurt zien eten? En toch maakt hij melk... Huiskonijntjes kun je volgens mij nog het beste gewoon vers groenvoer geven, net als wilde konijntjes. Leg in de koelkast maar een wortel voor 'm klaar voor zijn volgende inbraakpoging. Die vindt hij vast ook prima te knagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog zo'n konijn: Jip, drinkt en eet alles.

Laatst de koffieprut uit de groenbak.

En wat drinken betreft lijkt hij op mijn vriend :bunny1:

Bier! Laatst had iemand zijn flesje op de grond gezet in plaats van op tafel [niet zulke goed opgevoede vrienden hahaha] en we zagen Jip niet door de kamer hups gingen we kijken zat meneer aan het bierflesje te likken.

Verder is appelsap ook een grote favoriet, mijn vriend drinkt nog weleens uit het pak [ook niet opgevoed, ik hoop dat het met mijn konijntje beter lukt] en dan springt Jip op schoot om het pak uit de mond van mijn vriend te duwen zodat hij het gemorste appelsap kan op likken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Nijntje is gek op alles dat zout is lijkt wel. Als ik s'avonds bij een film een zakje ships eet dan doet ze haar best om het chipje nog net te kunnen pakken voordat hij in mijn mond verdwijnt. Zelfs het lege zakje kruipt ze het liefst helemaal is, of kaas bijvoorbeeld.. al dat soort zoute dingetjes wil ze het liefst uit mijn handen trekken??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .