Ga naar inhoud

het nieuwe beaphar konijnenvoer


ricksem

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Iemand met verstand hiervan al eens naar de samenstelling gekeken? Ik heb net een klein zakje gekocht als proef, omdat het goedkoper is en er geen kleurstoffen inzitten, maar als ik zo de verhalen hier lees, heb ik het gevoel dat ik beter bij mn care+ kan blijven.

Maar de samenstelling verschilt erg van care+. Zo zit er in nature 7,5% ruwe as en in care+ 4,8, in nature zit 130mg niacine en in care+ 233. Ik heb hier echter weinig verstand van, weet dus niet wat het betekent en wat er beter is. Weet iemand dat hier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Even dit topic een schopje omhoog geven ^^ Want ik had nog wat vraagjes. Ook ik ben dit voer tegengekomen en heb de zak naast de SS gelegen. Ik kon persoonlijk niet echt veel of schrikbarende verschillen ontdekken (behalve de prijs en de hardheid van het brokje). Nu krijgen ze 's ochtends een paar brokjes Nature en 's avonds een handje SS om te delen, en ik ben van plan, tegen de tijd dat de voorraad SS op is, over te stappen op de nieuwe brok. Ze eten ze allebei even graag. 


 


Maar is Nature nu uiteindelijk qua samenstelling net zo goed als SS? Ik las dat het uitgezocht ging worden, maar geen antwoord te vinden... ;)


  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb laatst ook een zak Nature gekocht. Gewoon om te proberen. Nou ze vinden het lekker hoor! Gek genoeg vreten die van mij zowat elke brok die ik ze voor zet (behalve de hfst en kasper). Ik zou overstappen op grasbrok & (met mate) luzernebrok van hartog, maar ik weet niet of daar alle mineralen ook in zitten die ze nodig hebben. Dus ik voer de Nature bij als snack en in het weekend samen met de luzernebrok. Ze eten het zo uit mijn hand.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .