Ga naar inhoud

Pakketje hay experts toegekomen...


Caroline

Aanbevolen berichten

Ik heb het helaas nog niet in mijn bezit, want het is in België bij mijn ouders geleverd, maar het pakket is aangkomen, een week na mijn betaling. Dat is op zich al redelijk snel en het contact met hen is ook erg goed verlopen.

Dit heb ik aangekregen:

1 x Giant Vine Ball

giant_ball_125.jpg

1 x Pine Cones

cones_125.jpg

1 x Carrot Woodroll

carrotwoodroll_125.jpg

1 x Coneflower

Coneflower_m.jpg

image_enlarge.gif

Coneflower (also known as echinacea),

1 x Taster Selection Pack

samplecollection_m.jpg

1 x Vetbed® Original

vetbed_125.JPG

1 x Alfalfa Sticks

alfalfasticks_125.jpg

Ik heb in totaal 34 euro betaald, verzending inbegrepen.

Ik laat jullie maandag weten wat de tweeling er van vindt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ondertussen een boel zaken getest en het is echt geweldig, ze zijn er zot van :)

Die bal is enorm groot en Clicquot loopt er natuurlijk het kot mee rond uit grote schrik dat Merlot er gaat mee weg zijn :) De alfaalfa stokjes zijn klein,maar ze vinden het lekker, de kleine boomstam met wortel in vinden ze ook lekker en ze komen erg moeilijk aan de wortel, dus een leuk tijdverdrijf :)

Waar ik het meest tevreden van ben ,is de kwaliteit van het hooi!!! Kijk zelf maar... Dit zijn 4 van de 6 zakjes met stalen (de rest is al lang weggewerkt door de tweeling. Vooral dat Timothy hooi en gras, de eerste twee, zijn nog lekker groen en een erg groot verschil met het hooi dat ik hier kan kopen. Nu ga ik even informeren hoe ik grote hoeveelheden van dat hooi in B krijg... Als iemand interesse heeft ,laat maar weten....

IMGP1816.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eens op die site gekeken, en ze hebben inderdaad leuke dingen!

Alleen toen ik ging zoeken naar mogelijkheden om het te bestellen, kon ik alleen maar kiezen uit de landen Verenigd Koninkrijk en Ierland..

Dusse, Caroline, hoe heb je dat besteld? Heb je gewoon gezegd dat het naar Belgie moest? Of was het via een omweg met kennissen in Engeland ofzo? (die ik niet heb :()

Ik zou ook wel wat willen bestellen voor die slopers van mij.. Misschien dat ze dan het hok met rust laten :blink:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .