Ga naar inhoud

hooi


rocky

Aanbevolen berichten

oke dank je wel. Ja uit een ruif eten ze het niet. Ze gaan eropzitten met hun dikke kont en dan eten. Soms schut ik het wel eens op dan worden ze een soort wakker gemaakt. maar nieuw hooi vinden ze aantrekkelijker. Gelukkig heb ik het goedkoop bij de boer. anders kost het nogal wat als je die kruidenhooi geef

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij halen gelukkig nog een hoop lol uit de ruif, daar eten ze het gewoon uit. In het begin toen ik dacht dat ze nog te klein daarvoor waren, legde ik ook het hooi gewoon in de kooi en moesten ze het ook niet meer de dag erna. Ik ben er per ongeluk achter gekomen dat met foppen ze het wel weer gewoon aten. Ik "strooide" het oude hooi op in de kooi en ze gingen gewoon weer eten.

Groetjes,

Britta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef elke keer een klein plukje hooi, 's morgens en 's avonds. Zo blijven ze er van eten. Verder hangt er altijd gras in de hooibal. Dat gras eten ze niet allemaal op en het wordt dan vanzelf hooi, maar dat eten ze ook pas weer als ik het in het hok leg en vers gras in de bal doe. Rare beesten maar hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .