Spring naar bijdragen
bloemmie29

Napoleon - Franse Hangoor Ram

Recommended Posts

Napoleon is inmiddels 11 weken oud en hij stond van de week al naast de ren! Jailbreaker bunny!

Hij krijgt nu ook een beetje meer een 'deuk' op zijn neus, z'n koppie wordt duidelijk breder.

Hieronder nog wat fotootjes

post-1439-0-52311600-1400784242_thumb.jp

post-1439-0-50456000-1400784245_thumb.jp

post-1439-0-26228000-1400784250_thumb.jp

post-1439-0-94012800-1400784252_thumb.jp

post-1439-0-31029000-1400784256_thumb.jp

post-1439-0-41186300-1400784259_thumb.jp

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niet alleen een zalig koppie maar ook een zalig kontje en helemaal een fluffy butt. Ik ben 's ochtends niet heel lang wakker voor ik de deur uitga, maar zodra Napoleon me ziet, rent hij naar de ren toe en mag ik hem even flink aaien. Ik was er al snel achter dat als Napoleon echt aangehaald wil worden dat het best wat ruwer mag, dus geef hem met mijn hand 'kopjes' op zijn hoofd.

Elke dag na het werk staat de balkondeur van zijn kamer open en daar staat de zandbak maar het is erg rumoerig buiten, dus hij komt er zelden. Hij heeft in het begin wat gegraven maar de laatste tijd niet meer zo.

Als ik de tijd heb, dan laat ik hem helemaal los en mag hij bij me in de woonkamer komen. Even voor de duidelijkheid: hij heeft standaard zijn eigen kamer van 2,5 bij 3,5 met dus het balkon van 2,5 bij 1,5 erbij als ik thuis ben en de gang van 6 bij 1. Maar goed. Veel gezelliger en interessanter dus bij mij in de kamer. De eerste keren huppelde hij gewoon een beetje rond en snuffelde aan alles. Daarna ontdekte hij alles door even voorzichtig zijn tandjes in te zetten maar meer dan een verkennend kneepje was het niet. Hij ligt vooral veel rond. Net een vloerkleed!!

Daarna werd hij toch wat dapperder en begon her en der in wat hoekjes aan de vloerbedekking en wat dozen te knabbelen. Enkele plekken heb ik al afgeschermd en heb een speeldoos onder een tafeltje gezet. Hij vind het leuk om daar te liggen als ik tv kijk. Of op de poten van mn bureaustoel te liggen als ik achter de computer zit. Een enkele keer is hij tegen me aan gaan liggen als ik op de grond lig.

Vanavond is hij lekker bij me op de bank gesprongen en is hij wel 100 keer over me heen gelopen. Heb zelfs een selfie kunnen maken waar Napoleon op mijn schouder zit.

Ik weet het wel, konijnen zijn geen knuffels maar ik probeer geduldig te zijn en veel tijd met hem door te brengen en hij komt vanzelf elke keer naar me toe en ik vind het heerlijk om hem te kunnen aaien. Ik moet wel eerlijk zeggen, we hebben ook wel een paar keer ruzie gehad, waar ik hem corrigeerde en hij wilde laten zien dat hij de baas was. Ik was eerst een beetje bang dat hij dan ineens niets meer van me wilde weten, maar het lijkt alsof hij daarn nog aanhankelijker wordt!!!

Hij ligt wel erg veel zomaar te liggen. Zelfs zoals nu, hij heeft gewoon het hele appartement ter beschikking en toch ligt hij maar een beetje. Ik denk dus dat hij zich ondanks alles toch verveeld. Hij is nu 12.5 week dus ik moet nog even wachten totdat ik hem kan laten castreren en dan ga ik direct een meiske voor hem scoren.

Hopelijk lukt het om enkele plaatjes te uploaden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jemig, wat voelde ik me schuldig dat ik gisteren om 17h weg moest en net een uurtje geleden pas weer thuis was. Heel de tijd zag ik Napoleons lieve snoetje voor me, maar bij thuiskomst was de onthaal nog leuker! Napoleon is niet van mn voeten geweken en is zojuist op schoot geklommen (uit zich zelf!!) en begon mn hele hand te likken! Ben nu nog verliefder nu de liefde ook duidelijk wederzijds is. :love:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

*dweilt kruimel_love en andere gesmolten BBers bij elkaar*

Dankje, ik was me ook al langzaam over de vloer aan t verspreiden bij het zien van dit koppie...  :love:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik lach me de laatste tijd helemaal suf om Napoleon. Nu is hij via de bank op de vensterbank geklommen. Achter het gordijn. Zit ie een beetje naar buiten te kijken. Wat zal dat er maf uitzien van buitenaf!!! Hahahaa de buren zullen wel denken dat ik wel een erg vreemde kat heb

post-1439-0-03418300-1401821793_thumb.jp

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wie wordt nou NIET verliefd op dit ongelooflijk geweldige dier!

Ik zag m al voorbij komen in een ander topic, je laatste foto is meer dan hilarisch en hartverwarmend, geweldig gewoon! :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank je! Inmiddels is hij al flink uit de kluiten gewassen en tikt inmiddels de 4 kilo aan! Een kleuter heeft een kleinere schoenmaat dan hij en tijdens het maken van binkies springt hij torenhoog.

De vensterbank laat hij links liggen, want inmiddels kan hij niet meer keren en is er dus twee keer uitgedonderd (een keer was niet genoeg) en onder de bank is ook niet meer mogelijk (hij denkt nog steeds van wel)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .