Ga naar inhoud

Samen naar dierenarts of alleen?


Stamperlove

Aanbevolen berichten

Alleen voor de nagels? Kun je dat niet zelf?


Ik doe het zelf. Als je wil kan je dat wel leren . We wonen 


toch niet ver van elkaar denk ik? ? stuur maar een berichtje.


Maar als je naar de DA ga neem hem maar lekker mee . Een nieuwe ervaring en 


is vele leuker voor het konijn


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ten eerste de nagels zelf knippen.

Daarbij neem ik nooit het maatje mee van het konijn dat naar de dierenarts moet. Ik heb nooit het idee gehad dat ze wat aan elkaar hadden als ze samen in de reismand zaten. Plus waarom zou je het gezonde konijn onnodig stress bezorgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meningen zijn inderdaad verschillend, ik ga toch de reactie van Vloems volgen,vriendje thuislaten. Nadien dat ze terug thuis is kunnen ze mekaar lekker gezellig opzoeken en dan kan Stamper ontstressen bij Tobi. De nagels bij Stamper zelf knippen is echt onmogelijk. Ze blijft echt niet stil zitten en we kunnen haar niet houden. Bij de da zijn we met z'n drie en kunne we haar stevig vasthouden,ik heb niet echt een goede nagelknipper (moet een nieuwe nemen) de nagels van haar achterpoten zijn zeer moeilijk te knippen. Dierenarts is hooguit tien minuutjes rijden van hier.


Link naar reactie
Delen op andere sites

ik neem ze altijd samen mee, ivm het natuurlijk best wel stressvol is allemaal en ze elkaar dan hebben als steun.


Ik zelf zou ook nooit een konijn zonder mandje mee nemen in de auto, stel je voor dat die schrikt en ineens weg spring, een ongeluk zit in een klein hoekje maar dat is mijn mening ;)


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer entingen/controles zo te plannen dat ze samen kunnen, maar als er slechts een iets heeft, dan neem ik ze niet allebei mee. Ik vind het toch teveel stress geven voor het 'gezonde' konijn, en heb dan liever dat de ander bij thuiskomt lekker bij een ontspannen maatje kan kruipen. Het zal misschien bij anderen wel goed gaan hoor :) , maar Diva wordt echt apathisch in het reismandje, en Cas heeft EC gehad dus dat wil ik liever ook niet aanwakkeren. Plus dat hij momenteel sowieso al in een 'alles is wel erg spannend - fase' zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem mijn beide konijntjes mee als ik naar de dierenarts moet.


Zo kan de DA ineens mijn kleintjes beide een controle geven...


 


Zo is mijn meisje Flint 2 weken terug geent en mijn jongen Fluffy was al geent in januari: beide naar de dierenarts en ineens een controle voor Fluffy.


Je ziet dat Flint erg veel steun heeft aan haar liefje want ze ligt bovenop hem en hij troost haar door likjes te geven.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .