Ga naar inhoud

Rhinigenta tegen snot


Nemolientje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,


Ik heb al even op internet en BB gezocht naar ervaringen met Rhinigenta tegen snot.


We hebben dit gister van de DA meegekregen omdat de vorige atibiotica kuur (2x geprobeerd) het snot probleem nog niet heeft opgelost.


 


We moeten dit 6x per dag geven maar dit lijkt me erg veel en we werken ook gewoon fulltime dus dit is niet makkelijk te verdelen over de dag. Nu lees ik op BB vooral dat dit maar 2 maal daags werd gegeven. 


 


Vandaar dat ik hier toch nog even vraag naar jullie ervaringen met dit medicijn.


Wat ik me ook afvraag, wanneer is snot, chronisch snot? 


 


 


Link naar reactie
Delen op andere sites

dat ben ik idd met Lonja eens. Wat voor AB heb je gegeven? Heb bij mijn konijnen geen ervaring met snot, maar volgens mij is de gebruikelijke behandeling met meerdere duplo injecties, maar dit schijnt niet altijd voldoende te werken.


Ik hoor de afgelopen tijd ook positieve berichten over Draxxin. Wellicht dat je dit nog kunt voorstellen aan je DA?


Link naar reactie
Delen op andere sites

Net de DA gesproken.

Indien mogelijk moeten we de druppels wel 6x per dag geven. In dit middel zit ook antibiotica dus zou zo moeten werken. Mocht het niet aan slaan dan kunnen we het altijd nog in combinatie met iets anders gebruiken of weer over stappen op iets anders.

We gaan het in ieder geval 5 dagen proberen en hoop dat dit werkt. Mocht dit niet de oplossing zijn dan ga ik naar de andere opties vragen ik lees meerdere positieve verhalen over draxxin en novadox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .