Ga naar inhoud

De konijnenpsyche.


Maggy

Aanbevolen berichten

Uiteraard.

Maar mijn mening over jouw mening is dat je eerst alles moet lezen voordat je een mening over de tekst kan hebben. Je kan mijns inziens niet oordelen over iets wat je niet gelezen heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste is het echt fijn om te zien dat dit topic zo goed loopt ondanks het feit dat ik heel lang niet gepost heb.


De voorbeelden die jullie noemen over het gedrag van jullie konijnen zijn heel herkenbaar :)


Ik denk inderdaad dat het misschien 'jaloers' gedrag is wanneer de koppels onderling onrustig worden als de anderen loslopen.


Het lijkt me inderdaad wel logisch dat de rammelaar op dat moment even wil bewijzen bij wie zijn voedster ook alweer hoort, het is alleen wel jammer dat mijn meisjes het op dat moment even zwaar te verduren krijgen.


Verder vraag ik me af of 'dierentolk' ook een beroep is?


Zal het eens opzoeken. Als ik daarmee later mijn geld zou kunnen verdienen, zou dat echt fantastisch zijn. 


Ik vind in mijn vrije tijd niks interessanter dan langs de zijlijn mijn huisdieren- en andere dieren die hier leven- te observeren en in hun hoofd te kruipen. En je werk zul je toch een beetje leuk moeten vinden, dus dat zou ideaal zijn.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .