Ga naar inhoud

Sam eet niet...


Laura020

Aanbevolen berichten

Om kwart voor vijf gaf mijn vriend de beestjes eten en Sam wilde niet eten...

ik heb bij thuiskomst allerlei lekkere dingen aan geboden maar draaide bij alles zijn hoofd weg.

Hij is bekend met gebitsproblemen maar dat zie je aankomen, dit komt uit het niets. Tussen de middag heeft hij zijn groen nog gehad en dat at hij zoals normaal, later heb ik hem nog met zijn neusje in het hooi zien vroeten.

Maar gelijk da gebeld, kan om 20.00 uur komen. Helaas wel bij een da die ik nog nooit gehad heb, weet dus ook niet hoe konijnkundig hij is. Daarom het hier maar even delen, wie weet hebben jullie ideeën die ik me kan nemen. Misschien gas of verstopping. Hij ligt wel steeds in houdingen waarbij hij zijn buik ontlast, dus heb het idee dat hij daar pijn heeft.

Hij ligt steeds onder in de krabpaal en af en toe loopt hij naar zijn zandbak, gaat graven (heeft hij nog nooit in het zand gedaan) en zoekt verschillende houdingen om te gaan liggen en gaat dan maar weer terug in de krabpaal.

Vind het zo sneu, het is al een zorgenkindje. We zijn net van de blaasproblemen af, dient het volgende zich weer aan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net terug van de da. Maag zit vol met gas en ws eten. Hij is ook in de rui dus kan ook last van haren hebben.

Heeft ook weer een flinke haak op zijn kiezen... Arm beest.

Heeft nu pijnstiller en wat op de maag darmen op gang te helpen via injectie gekregen. En paraffine oraal.

Darmen lagen zo goed als stil. Wat snel kan dat gaan zeg, begin van de middag nog gegeten.

Toen de da van alles pakte lag hij in mijn armen maar helemaal slap, toen was mijn gevoel niet zo best, pff

Nu terug is wel wat onrustig, hoop maar dat het een goed teken is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom net weer bij de da vandaan, ze hoorde en voelde geen gas. Maag inhoud was zacht. Dat is positief zei ze.

Het borrelde ook iets dus dat is een goed teken gister hoorde hij nauwelijks iets.

Darmen deden iets maar nog veel te weinig. Ze voelde wel wat keutels maar geen normale vormen..

Heeft nu vochtinfuus gehad, 2 flinke spuiten, niet dat hij echt uitgedroogd was maar dat helpt weer voor maag en darmen.

Doorgaan met dwangvoeren om alles op gang te houden alleen kleine beetjes per keer. En zijn buikje masseren. En maar hopen dat het beter gaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel.

Gelukkig heeft hij zelf alweer de eerste happen hooi en groen genomen en de eerste keutels zijn ook gesignaleerd!

Is weer een geruststelling voor mij :-)

Maar ja als hij is opgeknapt moet hij naar de da voor het haakje op zijn kies... We zijn nog niet klaar... Zucht....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .