Evee Geplaatst: 6 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2014 Voor de goodie bags hoefde je niets te kopen, we waren er zondag wel al een eind doorheen maar hadden nog wel 2 dozen apart staan voor bunnybunch leden, je had je gewoon even moeten melden, dan had je er één gekregen hoor! Ik kon vrijdagochtend de supreme stand ook niet vinden, toen ik 's middags eten ging kopen liep ik er in vlot tempo langs en riepen ze me, anders had ik ze denk ik ook gemist! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laniboekje Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 Ach, afgelopen zaterdag de Supreme-stand ook gemist omdat die mevr. met de gehandicapte hondjes geinterviewd/gefilmd werd. Ik wilde niet met mijn hoofd op televisie, haha. Vond het ook wel sneu voor de hondjes, aardig gehandicapt en ze keken ook niet bijzonder blij. Wel de Bunnybunch stand even snel gezien, meteen bij de ingang. Twee goodiebags gekregen met kruiden, muesli en bodembedekking. Die bodembedekking voor in de toiletjes is echt superfijn! Ga ik kopen als het op is Nog heel even staan kijken bij een groot konijn wat spelletjes aan het doen was. Ik zei nog: zie ik die van mij niet doen, sowieso de blinde niet. En toen zei de mevr. dat zelfs blinde konijnen het kunnen, hihi. Had graag een beetje willen neuzen bij jullie maar we kwamen mensen aanmoedigen die frisbeewedstrijd hadden dus we moesten eigenlijk meteen door. Daarna zo druk geweest met van alles en tegen sluitingstijd liepen we terug maar toen was er al een hoop ingepakt en opgeruimd. En we waren moe, dus snel naar huis. Vond het wel een geslaagde dag! Stiekem kwam ik iets meer voor de Border Collies en de frisbee (train ik zelf ook) maar we hebben ons ook zeer zeker vermaakt met alle andere dingen die er te zien waren. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
suuske1981 Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 Evee weten we het voor de volgende keer.Ach ik was wat onder de indruk van wat mijn vriend allemaal vertelde. Kan gebeuren he. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anjo Geplaatst: 6 mei 2014 Delen Geplaatst: 6 mei 2014 Ik wist het ook niet, en ben niet het type dat gaat staan zoeken en dringen omdat ik een goodiebag moet haha. Het was me niet duidelijk maar ag even goed naar m'n zin gehad hoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten