Ga naar inhoud

Animal Event 2014: 2, 3 en 4 mei Beekse Bergen

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

nooit aan vakantieveilingen gedacht haha maar heb al lang de kaarten en degene die met mij mee zouden gaan zijn beiden in bed gedoken met griep..... Mijn hond die mee zou gaan heeft in spel met een andere hond een zenuwbeknelling/beschadiging opgelopen dus uiteindelijk ben ik helemaal alleen over en heb ik nog een nichtje gevraagd mee te gaan die dol!!!!! enthousiast is dat ze mee mag dus dat gaat wel goed komen. Morgen ga ik het derde kaartje voor de kassa verkopen ;)

Volgens laatste nieuws op die site komt het grootste konijn ter wereld komend weekend ook dus ik ben benieuwd.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was er vandaag geweest, maar hij zou morgen komen. Heb hem dus niet gezien. Het kleinste konijn ter wereld zou ook komen. Maak je een foto?? Ben vooral benieuwd naar het kleintje!

Het was heel leuk vandaag! Heb laarzen van zoo adventure gekocht die ik al een paar maanden wilde, paar goodie bags gekregen en een heleboel foto's gemaakt! Helaas kan ik op het nieuwe BB niet goed foto's plaatsen, maar er staan er een paar op mijn Facebook.

Heb het proefzakje kruiden van BB al geprobeerd, en ze vinden ze heel lekker. :) De bodembedekking ga ik bij de vogels proberen, want heb nog niet echt iets gevonden wat bevalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd behoorlijk wat goody bags gekregen dat is altijd zo leuk aan animal event!! Genoten van alles daar en het was weer reuze gezellig maar erg koudddddddddddd en zeer zeer rustig. Vergeleken met vorig jaar vond ik de demo's wat tegenvallen maar de demo van de friese paarden, de wild bunch en die eindshow in de royal canin piste (hondenplezier) waren geweldig gaaf!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bernice geeft lezingen, ik denk wel dat die interessant zijn. Zelf kan ik daar niet bij zijn, omdat ik bij de Supreme stand moet werken. Kom even langs om mij gezelschap te houden, en vertel dan ook dat jij het bent :).

Vandaag iemand gesproken die hier lid is, maar wilde de naam niet zeggen en vertelde dat de computer gecrashed was en dus een nieuw account aan moest maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat jullie langs zijn geweest! Voor de mensen die nog komen, we hebben nog maar beperkt goodie bags, dus kom op tijd langs onze stand! Als jullie melden dat jullie bunnybunch lid zijn krijgen jullie ook nog een extra gevulde versie (en geloof mij, is al aardig gevuld). Op voor de laatste dag morgen!

Ik ga in ieder geval nog een bussafari maken bij Lieke in de bus morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af waarom ik de supreme stand heb gemist terwijl wij toch het hele terrein gelopen hebben. Jammer want had vorig jaar best wat gekocht bij jullie waarvan ik hoopte een nieuwe voorraad in te slaan ;)

En natuurlijk was t leuk geweest even een praatje te maken, echt jammer! Jullie stonden niet op dezelfde plek als vorig jaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goodiebag ook al gemist ;) dacht dat je iets moest kopen daarvoor en omdat het meteen in het begin zat was ik er nog niet over uit welk spel ik voor mijn konijnen wilde kopen dus besloot eerst verder te kijken. Was op dat moment ook wel druk in de ruimte. Jammer, benieuwd wat ik allemaal heb gemist (of juist niet haha).

Zul je zien dat ik dus de verkeerde kant van die splitsing gekozen heb en daardoor de stand gemist heb? Balen!

Hopelijk hebben jullie het allemaal naar je zin gehad, het weer was goed te doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, we stonden echt op de verkeerde plek (tegenover witte schermen...). Bij Renkse kat had je links moeten kiezen i.p.v. rechts, of als je van het boerderijgedeelte af kwam, dan had je rechts moeten kiezen. Het was ook maar een klein standje vergeleken met vorig jaar. 

En inderdaad Daisy, jij was het niet. 

De goodiebag was inderdaad goed gevuld en werd nog extra aangevuld, met iets dat ontzettend lekker ruikt. 

Over 45-60 minuten rijd ik weer richting Animal Event.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah dan weet ik het denk ik! Wij hebben inderdaad de andere kant gelopen en toen we van het boerderij gedeelte af kwamen wilde we langs jullie kant dan om het zo te zeggen maar daar stond het helemaal vol  (liep een hondje met zo'n karretje aan z'n achterpoten en de eigenaresse werd geïnterviewd ofzo?).

We konden er niet langs, stond een cameraman en heel veel mensen die de pad blokkeerden :P

En om ons er niet doorheen te proppen zijn we er aan de andere kant omheen gelopen. Ik was het mysterieuze lid dus ook niet, had me juist voorgenomen me even te melden dit jaar. Jammer dat ik jullie gemist heb...

In ieder geval veel plezier nog vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat ik dit jaar niet kon, zit ook met een ziek konijn en had nog wat andere verplichtingen. Ik probeer volgend jaar wel te gaan als het weer is en dan zal ik zeker even bij je langskomen Kim ;) en ook bij de BB stand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah dan weet ik het denk ik! Wij hebben inderdaad de andere kant gelopen en toen we van het boerderij gedeelte af kwamen wilde we langs jullie kant dan om het zo te zeggen maar daar stond het helemaal vol  (liep een hondje met zo'n karretje aan z'n achterpoten en de eigenaresse werd geïnterviewd ofzo?).

We konden er niet langs, stond een cameraman en heel veel mensen die de pad blokkeerden :P

En om ons er niet doorheen te proppen zijn we er aan de andere kant omheen gelopen. Ik was het mysterieuze lid dus ook niet, had me juist voorgenomen me even te melden dit jaar. Jammer dat ik jullie gemist heb...

In ieder geval veel plezier nog vandaag!

Dat klopt inderdaad. Dat was een vrouw die met verschillende gehandicapte honden rondliep. Die ene in die kar, die kon volgens mij niet anders dan alleen zijn kop bewegen. Er lag zo'n ''luier'' onder hem, waar zijn uitwerpselen op terecht komen, zodat de hond zelf niet helemaal nat werd... Ik had het er met de collega over dat wij beide dat niet dierwaardig vonden. Een hond met zo'n karretje aan de achterhand is prima, als hij er verder gewoon vrolijk onder is, maar die hond in die kar, die daar maar ligt te liggen... Die werd inderdaad geïnterviewd samen met de man van de stichting tegen kanker bij dieren.

Jammer dat je net op dat moment erlangs wilde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat ik je niet gezien heb. Heb die supreme stand dus ook gemist.
Wel heel wat gehad aan de lezingen van Bernice. En ook nog even wat tips gevraagd vanwege mijn oorloos konijn. Heel wat aan gehad.

Vandaag al wat tips uitgevoerd en ik moet zeggen het gaat goed. Stapje voor stapje. Nu was juist het vrouwtje bang.  Gaat wel goed komen met die twee. Geduld en trainen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .