Ga naar inhoud

Animal Event 2014: 2, 3 en 4 mei Beekse Bergen

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Ook dit jaar zijn wij met een stand aanwezig op Animal Event. Dit jaar zonder knuffelhoek, maar met knutselhoek :) En natuurlijk verkopen wij weer spulletjes waarvan een deel van de opbrengst naar de konijnenopvang in Ridderkerk gaat. Kom jij ook langs bij onze stand? Dit jaar hebben we voor de bunnybunch leden een verrassing staan, dus laat het ons weten als je er bent!

Meer informatie op:

http://www.animal-event.info/

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Voor degene die zaterdag of zondag gaan, ik ben de persoon die bij het kraampje van Supreme Petfoods staat. Kom gezellig even kennis maken :D. Vorig jaar hebben ook een aantal leden later laten horen ons (toen ook Wupsie, maar die kan hoogzwanger uiteraard niet werken) gezien te hebben, maar het zou leuk zijn als je mij ook even aanspreekt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat ligt een beetje aan frank en aan de situatie of en wanneer we gaan. 24 april wordt de nieuwe keuken geleverd, dus ook dat is even hoe de planning loopt zeg maar. (al hoop ik dat dat ding na 1.5 week toch wel staat :P)  en ook hoe ik mij tegen die tijd voel natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .