Evee Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Ook dit jaar zijn wij met een stand aanwezig op Animal Event. Dit jaar zonder knuffelhoek, maar met knutselhoek En natuurlijk verkopen wij weer spulletjes waarvan een deel van de opbrengst naar de konijnenopvang in Ridderkerk gaat. Kom jij ook langs bij onze stand? Dit jaar hebben we voor de bunnybunch leden een verrassing staan, dus laat het ons weten als je er bent! Meer informatie op: http://www.animal-event.info/ 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anjo Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Leuk! Ik heb m'n kaartje al!Voor 2014 dan he je hebt in de titel 2015 staan. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NaOomkuuHh Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Ik ga er misschien heen. Zoo foodwear staat er ook, daar wil ik heel graag laarzen van als ze fijn zitten. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HJW Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Wij zijn er met KonijnenTraining Joy ook 3 dagen. Volgens mij naast de BB stand? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Woezel en Pluk Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Ik ga in ieder geval, maar we hebben nog geen datum geprikt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anjo Geplaatst: 6 maart 2014 Delen Geplaatst: 6 maart 2014 Op de site van ticketveiling worden de kaartjes aangeboden. Misschien een tip Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Konijnenopvangknaller Geplaatst: 18 maart 2014 Delen Geplaatst: 18 maart 2014 Wij zijn er ook! In de stand van Bernice Muntz! groetjes Solange 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
suuske1981 Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Wij gaan waarschijnlijk de zondag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Afhankelijk van hoe het gaat willen wij ook komen. een maand voor mijn uitgerekende datum. Moet goedkomen vind ik haha. Al zal ik mij wel voort laten rollen door vriendjellief :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Liora Geplaatst: 2 april 2014 Delen Geplaatst: 2 april 2014 Leuk dat er week meerdere konijnen-stands zijn. Ik ga de vrijdag en de zaterdag dit jaar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 3 april 2014 Delen Geplaatst: 3 april 2014 Ik weet nog niet wanneer ik ga. Dat ligt eraan hoe we zitten met ons huis ook. Ik hoop dat we er dan al in zitten, maar misschien gaan we dat weekend wel over... Even afwachten dus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TakkieUtopiaKerst Geplaatst: 6 april 2014 Delen Geplaatst: 6 april 2014 Oh ik wil nog eens gaan! , het is alleen zo ver weg pff Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 7 april 2014 Delen Geplaatst: 7 april 2014 Zaterdag en zondag ben ik er sowieso, weer voor Supreme. Vrijdag moet even wat werk verzet worden en als dat lukt, ben ik er ook op vrijdag voor Supreme. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iloveanimals Geplaatst: 7 april 2014 Delen Geplaatst: 7 april 2014 Ik ga misschien heen als het mag van mijn moeder en als we niks anders hebben. Lijkt me leuk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 8 april 2014 Delen Geplaatst: 8 april 2014 Ik ben er niet op vrijdag. Zaterdag en zondag wel, zoals ik eerder zei Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NaOomkuuHh Geplaatst: 8 april 2014 Delen Geplaatst: 8 april 2014 Wij gaan op vrijdag als dat gaat, met werk enzo. Anders zaterdag of zondag. :he: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaatje-kim Geplaatst: 8 april 2014 Delen Geplaatst: 8 april 2014 Voor degene die zaterdag of zondag gaan, ik ben de persoon die bij het kraampje van Supreme Petfoods staat. Kom gezellig even kennis maken . Vorig jaar hebben ook een aantal leden later laten horen ons (toen ook Wupsie, maar die kan hoogzwanger uiteraard niet werken) gezien te hebben, maar het zou leuk zijn als je mij ook even aanspreekt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 8 april 2014 Delen Geplaatst: 8 april 2014 En mocht je dus evt een hoogzwangere vrouw daar zien staan kletsen of in een rolstoel rond geduwd zien worden ( of er ineens uitstappen ) dan ben ik dat dus haha. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 8 april 2014 Delen Geplaatst: 8 april 2014 En welke dag ga je, Lilian? Of heb ik dat weer gemist? Ik twijfel, maar dat doe ik elk jaar weer opnieuw Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wupsie Geplaatst: 8 april 2014 Delen Geplaatst: 8 april 2014 dat ligt een beetje aan frank en aan de situatie of en wanneer we gaan. 24 april wordt de nieuwe keuken geleverd, dus ook dat is even hoe de planning loopt zeg maar. (al hoop ik dat dat ding na 1.5 week toch wel staat ) en ook hoe ik mij tegen die tijd voel natuurlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NaOomkuuHh Geplaatst: 15 april 2014 Delen Geplaatst: 15 april 2014 Wij gaan vrijdag! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NaOomkuuHh Geplaatst: 19 april 2014 Delen Geplaatst: 19 april 2014 Op vakantie veilingen worden ze nu ook verkocht, daar hebben wij er nu 4 van ''gewonnen''.We gaan met z'n 3en, dus als iemand een goedkoop kaartje wilt..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anjo Geplaatst: 21 april 2014 Delen Geplaatst: 21 april 2014 Ik heb hier een kortingsbon van 20% liggen voor als je je kaartje in de voorverkoop koopt. Zal het bewaren mocht iemand interesse hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2014 Via de bunnybunch facebook pagina verloten we 2 vrijkaartjes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
suuske1981 Geplaatst: 29 april 2014 Delen Geplaatst: 29 april 2014 Wij gaan zondag. Zijn er nog bijzondere aanbiedingen of iets?Wij hebben 50% korting met ons safaripark abonnement. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten