Ga naar inhoud

konijn ineens minder 'zindelijk'


Desiree91

Aanbevolen berichten

Mijn konijn rende altijd zijn hok in om daar in een hoekje al zn behoeften te doen, hij keutelde zelfs vrijwel nooit ergens anders. Hij rent nog steeds zijn hok in om al zijn behoeften te doen en keutelt niet eens in zijn ren. Maar hij keutelt ineens overal in zijn hok, hij maakt zelfs af en toe in een ander hoekje een klein plasje. Hij is afgelopen weekend wel bij de dierenarts opgenomen en maandag weer naar huis gekomena wat kan dit zijn? Ik weet dat het niets ernstigs is, maar hij was eerst overdreven netjes en nu ineens wat minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hetzelfde gehad tijdje terug. Was hier een periode van een week. Daarna weer goed. Heb het toilet verplaatst omdat ze ineens een andere voorkeur gaf voor hoek. Of het toilet wordt niet snel genoeg verschoond dat is bij mij ook soms reden. Maar dat gebeurd als ik ziek ben oid. Ze geeft dan een hint!

Heb overigens wel blaas ontsteking laten uitsluiten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Femmeke, dat dacht ik ook al. Wel raar dat hij ineens ook nog in andere hoeken zijn behoeften gaat doen, hij is maar een weekend bij de dierenarts geweest.Ik ben in ieder geval blij dat het weer goed met hem gaat!

Een weekend kan voor een konijn veel zijn, en niet te vergeten dat de stress van een andere huisvestiging ook veel met ze doet he.

Belangrijkste is inderdaad dat hij zich beter voelt:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .