Spring naar bijdragen
Junior

Hier is Juniora Weer Zaza&Evee!

Recommended Posts

LOL straks ben ik de 6de profiel ervan... :P Je zult het nooit raden! Hahaha   Het is een ander ip adres... :P  heb wel 2 echte konijnen. :D hahahahahah sorry ik wordt hier echt heel lachwekkend van. Het is eigenlijks best zielig. dat zulke figuren bestaan. om aandacht. Doe iets nuttigs. denk ik dan. 

mag dit wel of krijg ik nou een strafpunt erbij :P om meteen verbannen.:P hahahah 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ze is twaalf toch? Tenminste, als die informatie wel klopt. Ik maak me meer zorgen om wat een kind compleet zonder toezicht uren achter elkaar online doet. Laten we ons ook even realiseren dat we geen van allen hier de bevoegdheid hebben om psychiatrische diagnoses te stellen, en als we die hadden zouden we dat dus nooit op deze manier doen ;)

Voordeel van haar leeftijd is waarschijnlijk wel dat ze geen idee heeft hoe ze een IP ban moet omzeilen, dus we zien haar vast niet (snel) meer terug. Hopelijk gaat ze nu niet op zoek naar een ander forum, waar mensen misschien nare ideeën krijgen bij een twaalfjarig meisje die duidelijk schreeuwt om aandacht :/

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

5 accounts.... Ze vindt het forum wel heul leuk!

Vinden jullie het ook zo grappig dat er achter dit topic 'populair' staat. Als Junior(a) dat geweten had....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ze is twaalf toch? Tenminste, als die informatie wel klopt. Ik maak me meer zorgen om wat een kind compleet zonder toezicht uren achter elkaar online doet. Laten we ons ook even realiseren dat we geen van allen hier de bevoegdheid hebben om psychiatrische diagnoses te stellen, en als we die hadden zouden we dat dus nooit op deze manier doen ;)

Voordeel van haar leeftijd is waarschijnlijk wel dat ze geen idee heeft hoe ze een IP ban moet omzeilen, dus we zien haar vast niet (snel) meer terug. Hopelijk gaat ze nu niet op zoek naar een ander forum, waar mensen misschien nare ideeën krijgen bij een twaalfjarig meisje die duidelijk schreeuwt om aandacht :/

of ze gedraagt zich als een kind van twaalf dat het zo zit en dat ze in werkelijkheid 30 is je weet het nooit..... Inderdaad dat hebben we niet ja. athans ik niet  ;) ..  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

5 accounts.... Ze vindt het forum wel heul leuk!

Vinden jullie het ook zo grappig dat er achter dit topic 'populair' staat. Als Junior(a) dat geweten had....

haha LOL Inderdaad Hoe kom je op het idee lol laat ik mezelf maar eens helpen of tegenspreken. :P 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hopelijk gaat ze nu niet op zoek naar een ander forum, waar mensen misschien nare ideeën krijgen bij een twaalfjarig meisje die duidelijk schreeuwt om aandacht :/

Dat heb ik ook bedacht inderdaad, die werkt zichzelf nog wel in de nesten zo op deze manier op internet zonder toezicht. Denk dat er wel ergens een kern van waarheid zat in wat ze vertelde over haar ouders. Dat ze eigenlijk misschien een beetje alleen woonde.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat heb ik ook bedacht inderdaad, die werkt zichzelf nog wel in de nesten zo op deze manier op internet zonder toezicht. Denk dat er wel ergens een kern van waarheid zat in wat ze vertelde over haar ouders. Dat ze eigenlijk misschien een beetje alleen woonde.

Ja precies... dat ze in haar vaders huis alleen woonde omdat hij veel weg is, toch? Vanuit mijn werk misschien iets te veel bezig met ouder-kindrelaties en alles wat daar mis mee kan gaan om me niet ergens een beetje zorgen te maken. Hoewel ik van de andere kant ook echt wel moet lachen om alle tienerdramaatjes op een konijnenforum. Ach ja.. laten we hopen dat als het echt ellende is iemand in de buurt (school!) het ziet en verantwoordelijkheid neemt.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Je kan er als forum ook weinig aan doen denk ik. Je kent de ouders niet en met dit soort types zal het ook lastig om contact met ouders op te nemen. Daarnaast is het ook echt wel hun eigen verantwoordelijkheid hoe ze hun kind op het internet laten en welke controle er plaatsvind

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sluit me helemaal aan bij jou Asti. Het is gewoon lachwekkend maar er zit natuurlijk ook wat achter dat zo'n meisje zo doet en blijkbaar de dingen niet in perspectief kan zetten (of iemand die haar daarbij helpt heeft). En nee, daar kunnen wij niets aan doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oef dit topic neemt ineens een heel andere wending. Als je t zo bekijkt is 't eigenlijk alleen maar zielig...

Maar als het zo erg met haar gesteld is, zal ze vast ook wel bij andere mensen in haar omgeving de aandacht trekken. En hopelijk is er ook iemand die haar helpt of gaat helpen.

Als forum kunnen wij denk weinig tot niets voor haar betekenen. Ze vraagt hier op een verkeerde manier om aandacht, die haar uiteindelijk alleen maar kan schaden. Daarnaast is dit een forum voor hulp mbt konijnen en niet voor (psychische) hulp voor mensen toch? (alhoewel ik altijd wel heel blij word van het forum en het mij zeker door donkere dagen heen helpt :mdr: )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kan er als forum ook weinig aan doen denk ik. Je kent de ouders niet en met dit soort types zal het ook lastig om contact met ouders op te nemen. Daarnaast is het ook echt wel hun eigen verantwoordelijkheid hoe ze hun kind op het internet laten en welke controle er plaatsvind

Ja en nee. Wij kunnen er natuurlijk weinig mee. Van de andere kant kan je ook niet zeggen dat de ouders het maar moeten uitzoeken. Lang niet alle kinderen hebben ouders die goed voor hen zorgen. Dat wil niet zeggen dat het perse nare mensen hoeven te zijn, maar soms zitten volwassenen zo vast in hun eigen zorgen en problemen dat kinderen daar door lijden. Die kinderen hebben dan andere mensen nodig die er voor ze zijn. Mensen die met kinderen werken worden daar voor opgeleid, om signalen te herkennen. In de kinderopvang is het bijvoorbeeld zo dat er een speciale meldcode is, een document van meer dan 50 paginas (inclusief de handleiding) die iedereen moet kennen en waar ze jaarlijks op getrained worden. Kindermishandeling en huiselijk geweld komen enorm veel voor.

Het probleem met internet is dat we niet weten of dit echt een twaalfjarig meisje is dat het voor een groot deel zelf moet zien te rooien. Daarom hoop ik dat ALS het zo is, iemand in haar directe omgeving voor haar zorgt als haar ouders dit niet zelf voldoende doen.

Overigens las ik laatst ook een verhaal van iemand die met een jong knulletje aan de praat raakte op internet, die aan niemand durfde te vertellen dat hij enorm geslagen werd door zijn moeder en eigenlijk dood wilde. Diegene heeft hem overgehaald om het aan een leraar op school te vertellen, waarna hij hulp heeft gekregen. Mensen op internet, ook (en juist misschien) jonge kinderen, kunnen heel kwetsbaar zijn. Misschien vergeten we dat soms.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Daar heb je helemaal gelijk in Asti. Maar zoals het nu gebeurt kunnen wij er totaal niks mee. Er kan geen gesprek met Junior gevoerd worden. Dan is het nog wat anders.

Natuurlijk is het mooi als we kunnen helpen, maar in dit geval weet je zo weinig van zo'n type persoon dat hulp veel beter vanuit ouders en school of sportvereniging uit kan gaan. Voor hetzelfde geld is t gewoon een irritante puber die lekker wil kutten en overal tegenin wil gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Daar heb je helemaal gelijk in Asti. Maar zoals het nu gebeurt kunnen wij er totaal niks mee. Er kan geen gesprek met Junior gevoerd worden. Dan is het nog wat anders.

Natuurlijk is het mooi als we kunnen helpen, maar in dit geval weet je zo weinig van zo'n type persoon dat hulp veel beter vanuit ouders en school of sportvereniging uit kan gaan.

Yup. En nu ga ik slapen :)

(of misschien ben ik stiekem wel een 80 jarige vent die nu stiekem gaat staan sjoelen in de kantine van het bejaardentehuis! Je weet het niet he...)

• Vind ik leuk 10

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Veel plezier hè! Morgen ben ik er weer gewoon bij hoor jongens! :mdr:

Ahhh ik wilde de reactie van asti 'vind-ik-leuken' maar ik heb mijn limiet bereikt voor vandaag… Dat is jammer! Zit je ook gauw aan dan :o

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .