Spring naar bijdragen
Junior

Hier is Juniora Weer Zaza&Evee!

Recommended Posts

De DSM is en soort handboek voor allerlei stoornissen. Zoek maar op DSM IV. (IV is de laatste versie).

Op de telefoon is er echt niets te zien naast een bericht. De berichten vullen het hele scherm van links tot rechts. Dus misschien kan het niet op de telefoon?

Volgens mij is er inmiddels al een DSM V

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh ja. Ik heb het even opgezocht en V is inderdaad de laatste versie. Ben er verder ook niet echt in thuis, wist alleen dat er nog niet zo lang geleden een nieuwe versie was gekomen, maar welke dat precies was...
In ieder geval had ik ook gelijk de associatie met een soort DIS-achtige stoornis :P Mensen hebben daar op fora wel vaker de neiging toe, je kan op internet natuurlijk makkelijk een identiteit creëren maar dat die identiteiten het dan niet eens zijn met elkaar had ik nog niet eerder gezien :D

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ooooh ik heb dan van alles leuk gevonden zonder het te weten!! Haha, ik wist niet waar dat vinkje voor was! Ik zit nu op de laptop en hier is het overduidelijk. Bedankt voor de informatie, heel goed om te weten!

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ooooh ik heb dan van alles leuk gevonden zonder het te weten!! Haha, ik wist niet waar dat vinkje voor was! Ik zit nu op de laptop en hier is het overduidelijk. Bedankt voor de informatie, heel goed om te weten!

je kunt ook er  nog een x opklikken dan vind je het niet meer leuk :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Haha ik ook! Ik dacht eens kijken wat er gebeurt, maar er gebeurde niks. Lol

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja maar Lonja, jij vind toch ook alles leuk :he:

Daar heb je helemaal gelijk in Kim :he: lachen gieren brullen, tranen over mijn wangen tijdens het lezen van bunnybunch :P

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oke als ik het goed begrijp. 1. In het verleden  van het konijn van jou dus Juniora je gaf dit konijn aan (we noemen het konijn voor het gemak konijn X ) aan  junior om een of andere reden. Misschien omdat je teveel konijnen had ofzo. 

Omdat Junior Niet Konijn X kan verzorgen neemt Juniora(Deze naam kan ook een bijnaam zijn en niet der echte naam. toevallig wonen deze personen in de zelfde stad misschien ze elkaar ook op buiten het forum als kennisen ofzo 

Juniora had misschien weinig kennis van aanmelden op een forum  en Junior gaf zijn profiel met wachtwoord aan Junior inclusief konijn X (noem het konijn eens anders het is verwarent op het forum! Net alsof ik mijn konijn Djohnny noem en ik heet Djohn. Nogal dubbel omdat het opelkaar lijkt. het is een tip.  

Je klinkt heel dubbel  Sorry dat ik dit moet vragen . Heb  je misschien een beperking?  Dat zou het gedrag erg verklaren want de structuur in de zinnen kloppen niet. (Ik als  iemand die een pret pakket heb weet ongeveer hoe je het ongeveer [niet] bedoeld)  Zou het Handig zijn om een eigen profiel aan te maken?  En niet op Juniors oude profiel te zitten?

Junior is ook een zij??? Oh... Apart. Denk een schuilnaam dan sommige mensen willen dan het niet zeggen. apart dezelfde situatie.... Zo toevallig. Kan allemaal maar elke overeenkomst  lijkt gewoon niet echt. 

Even voor iedereen weer weten jullie nog mijn eerste topics waar Junior dit zei: Ik heb precies hetzelfde meegemaakt maar jullie reageren nu wel anders! Wat is dit!  

Iemand anders zei: Nou omdat Djohn wel luistert na onze adviezen en niet er juist tegen in gaat nee een konijn kan goed leven in een klein hokje en  nog iets over een knaagsteen is goed voor een konijn en 1 konijn kan alleen leven. . Ik zeg dit uit mijn herinnering. kan wat afwijken. Maar het gaat erom dat je eigen account moet maken. Mensen nemen je niet serieus. Omdat het onecht lijkt. Niet serieus.  En dan  gaan ze lol trappen omdat de irritatie heel hoog komt Dan komen er van die reacties

Dingen lijken gelogen verdraaid je spreekt jezelf tegen zeggen anderen. dus. Duidelijkheid geven! En deel geen profiel met iemand anders!  

Tja denk dat er 2 personen op dit profiel zitten (of hebben gezeten)  ik kan een deel niet plaatsen waarop dit slaat weer terug en + 300 berichten ben je al een tijdje hier... 

ik zal je uit de droom helpen :P Juniora en Junior waren 2 acounts van dezelfde persoon en zat alles aan elkaar te liegen. Daarom zijn de acounts samengevoegd, want een dubbelacount is niet toegestaan.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik zal je uit de droom helpen :P Juniora en Junior waren 2 acounts van dezelfde persoon en zat alles aan elkaar te liegen. Daarom zijn de acounts samengevoegd, want een dubbelacount is niet toegestaan.

oh, nu valt het kwartje! ik dacht al, waar gaat dit over?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dacht al apart hoor ik dacht probeer het objectief te bekijken :)  wie weet :P  zou TS ooit nog reageren? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb geen idee, als de TS dat doet, dan wel héél boos!

Lol dat wordt lachen. Leugens wordt niet geaccepteerd in de wereld ook niet op het forum. :)  Vandaar dat het topic ook niet word gesloten. :D  Anders zat er allang een slot op om de TS iets duidelijk te maken.  Er komt anders toch wel nog een topic en nog een en nog een! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Erger.....account nr 3 moet nog samengevoegd worden...

Kan je nagaan.......

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dacht al apart hoor ik dacht probeer het objectief te bekijken :)  wie weet :P  zou TS ooit nog reageren? 

Als het goed is, niet....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jaaa account nummer 3 was mij ook al opgevallen, is dat niet MEVROUWxHONINGDROP ofzo? haha

Die ging eerst kritiek geven op Junior(a) en daarna was ze het toch wel met hem/haar eens geloof ik hahaha

Jammer dat er niet meer gereageerd wordt door TS.

Zal hij/zij ooit wel weer terugkomen op het forum voor tips voor de eigen nijnen?

Of zijn die ook verzonnen? :o

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

dikke kans dat ze niet meer terug KAN komen :P zolang ze zelfde ip adres houd dan... tenminste, daar schreeuawde ze om dat ze haar moesten geven en gezien Zaza;s reactie....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waar ze schreeuwde ze om? Om verbannen te worden? Hahaha dit verhaal begint steeds gekker te worden! :mdr:

Edit: 5 accounts?? Okee, moet nu echt niet meer gekker worden!!  :huh:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Erger.....account nr 3 moet nog samengevoegd worden...

Kan je nagaan.....

OMG!!!  Vandaar die reacties! Misschien een Dissociatieve Identiteitsstoornis (DIS)  Daar lijkt het wel lop

Waar ze schreeuwde ze om? Om verbannen te worden? Hahaha dit verhaal begint steeds gekker te worden! :mdr:

Edit: 5 accounts?? Okee, moet nu echt niet meer gekker worden!!  :huh:

Zullen we de top 5 opmaken van neppe profiels? :P hahaha 

Jij snapt 'm

Er is overigens ook nog een 4 én 5.....

dit terzijde....

haha de top 5! Tja Laat ik maar stil zijn over de techniek die is ontwikkeld om die  techniek van ip te omzeilen.  (als die er is. :P Extra verwarring :P XD )  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .