Spring naar bijdragen
Junior

Hier is Juniora Weer Zaza&Evee!

Recommended Posts

Gast
Hahaha! Hey meiden! 1933 klopt niet! ik ben in 1993 geboren.. haha invulfoutje! ;-)) Zoals je de titel zien: 'Hier is Juniora weer' gaat niet om mij. Maar het konijn (Juniora) Toen ik het konijn afnam van het andere baasje heeft ze gezecht dat ik op Bunnybunch moest gaan ! Erg leuk is het hier trouwens :-) Veel goede informatie. 'Junior' is blijkbaar het baasje die hier opzat ofzo en daarom zei ik hier is Juniora weer (Het konijn). Vergis je niet. Xxx

Nog even over Op me zelf wonen en Ouders; ik heb twee huizen. ;-)) Bij me moeder en vader. (Gescheiden) me vader reist veel voor zijn werk dus woon ik op zijn huis op me zelf. x

Kijk als je nou liegt, en dat doe je duidelijk, onthou dan op zn minst wat je in elk topic zegt. Houdt het wel zo overzichtelijk.

Zo heb je jezelf in het laatste gedachte topic in de eerste minuut al verlult door te verwijzen naar een domme actie van jou een hele tijd geleden.

Ik stel voor dat je of normaal gaat doen, of weer uitlogt en lekker buiten gaat spelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Kijk als je nou liegt, en dat doe je duidelijk, onthou dan op zn minst wat je in elk topic zegt. Houdt het wel zo overzichtelijk.

Zo heb je jezelf in het laatste gedachte topic in de eerste minuut al verlult door te verwijzen naar een domme actie van jou een hele tijd geleden.

Ik stel voor dat je of normaal gaat doen, of weer uitlogt en lekker buiten gaat spelen.

Mee Eens!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is Juniora het enige nijn dat je van Junior hebt overgenomen? Of ook zijn/haar twee andere nijnen die in zijn/haar fotoalbum staan; Momo en Appa? Jij hebt'had toch ook een Appa en een Momo?? Of zeg ik nu iets heel stoms?

bewerkt door Babbely

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In DSM IV noemen ze dat ook wel DIS

Maar hier is dat gewoon; een oud eenzaam vrouwtje van in de 80, die aandacht wil.

bewerkt door ZaZa
  • Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

'Junior' is blijkbaar het baasje die hier opzat ofzo en daarom zei ik hier is Juniora weer (Het konijn). Vergis je niet. Xxx

Maar je reageert nu wel onder het account van Junior i.p.v. Juniora...

Meisje/jongen ik denk serieus dat je hulp nodig hebt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey mensen! ;-)) Ik heb het konijn van Junior (Bb'er) overgenomen omdat ze niet zo goed voor het konijn zorgde zoals ik haar in haar topic's al zag. We wonen toevallig alle 2 in de zelfde stad* Dus hebben we afgesproken! heb haar konijn overgenomen. En nu woont Juniora gezellig bij mij. ;-) :heart:

Meeste mensen kennen me nog niet! :mdr:

xxx

Oke als ik het goed begrijp. 1. In het verleden  van het konijn van jou dus Juniora je gaf dit konijn aan (we noemen het konijn voor het gemak konijn X ) aan  junior om een of andere reden. Misschien omdat je teveel konijnen had ofzo. 

Omdat Junior Niet Konijn X kan verzorgen neemt Juniora(Deze naam kan ook een bijnaam zijn en niet der echte naam. toevallig wonen deze personen in de zelfde stad misschien ze elkaar ook op buiten het forum als kennisen ofzo 

Juniora had misschien weinig kennis van aanmelden op een forum  en Junior gaf zijn profiel met wachtwoord aan Junior inclusief konijn X (noem het konijn eens anders het is verwarent op het forum! Net alsof ik mijn konijn Djohnny noem en ik heet Djohn. Nogal dubbel omdat het opelkaar lijkt. het is een tip.  

? Waar gaat dit over :-) Het klinkt onderhand niet zo vriendelijk

Je klinkt heel dubbel  Sorry dat ik dit moet vragen . Heb  je misschien een beperking?  Dat zou het gedrag erg verklaren want de structuur in de zinnen kloppen niet. (Ik als  iemand die een pret pakket heb weet ongeveer hoe je het ongeveer [niet] bedoeld)  Zou het Handig zijn om een eigen profiel aan te maken?  En niet op Juniors oude profiel te zitten?

Hahaha! Hey meiden! 1933 klopt niet! ik ben in 1993 geboren.. haha invulfoutje! ;-)) Zoals je de titel zien: 'Hier is Juniora weer' gaat niet om mij. Maar het konijn (Juniora) Toen ik het konijn afnam van het andere baasje heeft ze gezecht dat ik op Bunnybunch moest gaan ! Erg leuk is het hier trouwens :-) Veel goede informatie. 'Junior' is blijkbaar het baasje die hier opzat ofzo en daarom zei ik hier is Juniora weer (Het konijn). Vergis je niet. Xxx

Nog even over Op me zelf wonen en Ouders; ik heb twee huizen. ;-)) Bij me moeder en vader. (Gescheiden) me vader reist veel voor zijn werk dus woon ik op zijn huis op me zelf. x

Junior is ook een zij??? Oh... Apart. Denk een schuilnaam dan sommige mensen willen dan het niet zeggen. apart dezelfde situatie.... Zo toevallig. Kan allemaal maar elke overeenkomst  lijkt gewoon niet echt. 

Even voor iedereen weer weten jullie nog mijn eerste topics waar Junior dit zei: Ik heb precies hetzelfde meegemaakt maar jullie reageren nu wel anders! Wat is dit!  

Iemand anders zei: Nou omdat Djohn wel luistert na onze adviezen en niet er juist tegen in gaat nee een konijn kan goed leven in een klein hokje en  nog iets over een knaagsteen is goed voor een konijn en 1 konijn kan alleen leven. . Ik zeg dit uit mijn herinnering. kan wat afwijken. Maar het gaat erom dat je eigen account moet maken. Mensen nemen je niet serieus. Omdat het onecht lijkt. Niet serieus.  En dan  gaan ze lol trappen omdat de irritatie heel hoog komt Dan komen er van die reacties

Dingen lijken gelogen verdraaid je spreekt jezelf tegen zeggen anderen. dus. Duidelijkheid geven! En deel geen profiel met iemand anders!  

Maar je reageert nu wel onder het account van Junior i.p.v. Juniora...

Meisje/jongen ik denk serieus dat je hulp nodig hebt!

Tja denk dat er 2 personen op dit profiel zitten (of hebben gezeten)  ik kan een deel niet plaatsen waarop dit slaat weer terug en + 300 berichten ben je al een tijdje hier... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In DSM IV noemen ze dat ook wel DIS

Maar hier is dat gewoon; een oud eenzaam vrouwtje van in de 80, die aandacht wil.

Waar is die vind-ik-leuk-knop!? :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waar is die vind-ik-leuk-knop!? :D

En wat is DIS of DSM IV?  Die afkorting ken ik nog niet. Staat het in de lijst :P haha Even serieus wat is dat nou weer. 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De DSM is en soort handboek voor allerlei stoornissen. Zoek maar op DSM IV. (IV is de laatste versie).

Op de telefoon is er echt niets te zien naast een bericht. De berichten vullen het hele scherm van links tot rechts. Dus misschien kan het niet op de telefoon?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De DSM is en soort handboek voor allerlei stoornissen. Zoek maar op DSM IV. (IV is de laatste versie).

Op de telefoon is er echt niets te zien naast een bericht. De berichten vullen het hele scherm van links tot rechts. Dus misschien kan het niet op de telefoon?

Oja die ken ik wel ja... een paar versies heb ik ook :P maarja iedereen is anders die iets hebben :)  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .