Spring naar bijdragen
Junior

Hier is Juniora Weer Zaza&Evee!

Recommended Posts

Hey mensen! ;-)) Ik heb het konijn van Junior (Bb'er) overgenomen omdat ze niet zo goed voor het konijn zorgde zoals ik haar in haar topic's al zag. We wonen toevallig alle 2 in de zelfde stad* Dus hebben we afgesproken! heb haar konijn overgenomen. En nu woont Juniora gezellig bij mij. ;-) :heart:

Meeste mensen kennen me nog niet! :mdr:

xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Wel geinig dat je jezelf overal verlult, maar wel zegt een nieuw lid te zijn.

Je zegt hier dat je er 'weer' bent. En in het laatste gedachte topic verwijs je naar een actie onder je oude account.

Nooit meer liegen dan je kan aankan, het pakt zo knullig uit als iedereen er meteen doorheen prikt.. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Overigens wel tof dat ze toegeeft dat ze niet zo goed voor junior gezorgd heeft. Dat is meer zelfkennis dan ik had verwacht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Overigens wel tof dat ze toegeeft dat ze niet zo goed voor junior gezorgd heeft. Dat is meer zelfkennis dan ik had verwacht.

Nu snap ik 'm!

OMG... hoe doorzichtig kun je zijn :arf:

In haar andere topics spreekt ze zichzelf ook tegen --> bij de 1 woont ze nog bij haar moeder & bij de ander woont ze net op zichzelf...

Hier klopt iets niet! Maar aangezien ze 80 jaar is, valt het mss ook wel te begrijpen ;)

Heeft ze ook niet dezelfde profiel bij dit nieuw account? Deze komt me namelijk bekend voor...

bewerkt door Joseeke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kleine identiteitscrisis..komt allemaal goed hoor meiden...

Nu hopen dat dat voor de konijnen ook geldt..

bewerkt door ZaZa

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahaha! Hey meiden! 1933 klopt niet! ik ben in 1993 geboren.. haha invulfoutje! ;-)) Zoals je de titel zien: 'Hier is Juniora weer' gaat niet om mij. Maar het konijn (Juniora) Toen ik het konijn afnam van het andere baasje heeft ze gezecht dat ik op Bunnybunch moest gaan ! Erg leuk is het hier trouwens :-) Veel goede informatie. 'Junior' is blijkbaar het baasje die hier opzat ofzo en daarom zei ik hier is Juniora weer (Het konijn). Vergis je niet. Xxx

Nog even over Op me zelf wonen en Ouders; ik heb twee huizen. ;-)) Bij me moeder en vader. (Gescheiden) me vader reist veel voor zijn werk dus woon ik op zijn huis op me zelf. x

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .