Spring naar bijdragen
maritloveflo

Hoi, ik ben nieuw!

Recommended Posts

Ze ziet er zo uit Als jou nico

oja ik zie foto lijkt om mijn Nico (is helaas al lang geleden overleden). Veel plezier met flo, ik en Nico waren altijd dikste maatjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Welkom! Schattig konijn heb je zeg! Krijg ze ook nog een vriendje?

tja dat willen mijn ouders niet maar ze gaat misschien in maart bij een Ram om daarna baby's te krijgen.

Mijn zus heeft het voorgestelt maar is dat goed als je haar later met een Ex-Ram wil samen zetten voor altijd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
oja ik zie foto lijkt om mijn Nico (is helaas al lang geleden overleden). Veel plezier met flo, ik en Nico waren altijd dikste maatjes.

Ik en flo ook, Flo gaat altijd op mijn schoot zitten als ze los door het huis loopt. Maar ze staat buiten. Binnen hebben we geen plaats voor haar. Maar ze gaat eerst in onze garage die is een paar graadjes warmer dan buiten en dan doe ik de deuren open en dan loopt ze gewoon door het huis

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
tja dat willen mijn ouders niet maar ze gaat misschien in maart bij een Ram om daarna baby's te krijgen.

Mijn zus heeft het voorgestelt maar is dat goed als je haar later met een Ex-Ram wil samen zetten voor altijd?

Dit wil ik je afraden! Er kan heel veel misgaan! De kleintjes kunnen bijvoorbeeld geboren worden met afwijkingen. Ook kunnen zij en/of Flo overlijden, wat natuurlijk enorm triest is omdat het niet nodig was geweest. Daarnaast moeten ook alle baby's ergens kunnen wonen, fijne huisjes zijn schaars en er zijn al zo veel konijnen naar op zoek.

Flo maak je er ieder geval niet gelukkig mee. Aan de rest van je verhaal te lezen denk ik dat Flo's geluk heel belangrijk voor je is.:yes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit wil ik je afraden! Er kan heel veel misgaan! De kleintjes kunnen bijvoorbeeld geboren worden met afwijkingen. Ook kunnen zij en/of Flo overlijden, wat natuurlijk enorm triest is omdat het niet nodig was geweest. Daarnaast moeten ook alle baby's ergens kunnen wonen, fijne huisjes zijn schaars en er zijn al zo veel konijnen naar op zoek.

Flo maak je er ieder geval niet gelukkig mee. Aan de rest van je verhaal te lezen denk ik dat Flo's geluk heel belangrijk voor je is. :yes:

mijn zus wil heel graag dat.

En we hebben al wel alvast een huisje voor ze.

Maar ja je hebt gelijk

Maar mijn familie wil dat graag. Wel stom dat ik nooit zelf over Flo mag beslissen, terwijl ze van mij is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom!

ik raad een nestje echt af... de moeder kan overlijden en de baby's kunnen geboren worden met vreselijke afwijkingen.

ook al wil je zus het lijkt het mij dat jullie het beste willen voor het konijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .