Spring naar bijdragen
Jojo124

Ik ben volop bezig met vogels bijvoederen maar...........??????

Recommended Posts

Welke voedermaterialen gebruik ik het best???wat kan ik het beste voeren???hoe lok je het best vogels???hoe lok ik binnekort koolmezen naar mijn nestkastje??? en ik heb al mezenbollen en een voedselsilo volgende week krijg ik ook een pindasilo.ik heb ook al een paar voederschaaltjes enzo maar plz laat ook andere tips en handige links over het bijvoederen van vogels na.ps ik heb ook een trailcam dus ik kan perfect zien welke vogels er komen.

Groetjes

En aub help mij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Belangrijk is dat ze beschut zitten.

In een open tuin voer neerzetten vinden ze niet fijn en zullen ze ook niet heel snel op afkomen.

mijn ouders hebben in een hoek van de tuin een blauwe regen staan en die vinden ze perfect.

Kunnen ze rustig in gaan zitten en lekker eten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pindakaas is slecht voor vogels, je kunt dan beter pindakaas voor vogels geven. Maar het belangrijkste is dat je voert waar vogels zich snel kunnen verschuilen. Dus naast een boom of heg. Wij voeren ze tussen een boom en heg in, en er komen heel veel vogels bij ons.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik geef hier:

-vogelvoer, gewoon van de welkoop

-een pot vogelpindakaas met meelwormen

-pinda's in de pindasilo, zodat de pimpelmezen er geen hele uit kunnen halen (daar kunnen ze in stikken)

-vet-taartje, zelfgemaakt

-af en toe brood op de grond

-water in een kommetje

en er komen hier elke dag hordes vogels op af!

ik zal ze even opnoemen:

-vinken

-heel veel huismussen

-koolmezen

-pimpelmezen

-af en toe een houtduif

-merels

-af en toe een ekster

-af en toe een gaai

-af en toe een kauw

en af en toe een bijzonderheid natuurlijk!

verder voer ik naast de heg, want dan kunnen de vogels snel wegvliegen als ze iets niet vertrouwen.

hopelijk heb je hier wat aan!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .