Ga naar inhoud

Plast op mij


Dvw

Aanbevolen berichten

Wij hebben sinds anderhalfe week een dwerg hangoor konijn, ze doet het echt super goed ze eet goed drinkt goed en vind t heerlijk om in huis rond te lopen en maakt vaak van die "hazen sprongen"

En rend ze de hele woonkamer door. Zindelijk is ze al want ze poept en plast netjes op haar wc, alleen als ik haar op heb getilt en ze zit lekker op schoot dan plast ze op mij. Mijn vriend heeft daar geen last van. Ik neem aan dat ze niet bang is omdat ze mij vlak daar voor nog heeft gelikt en lekker ligt te knarse tanden. Ze vind t ook heerlijk als ik haar dan ook over haar neusje wrijf daar gaat ze helemaal plat voor liggen. Maar wat kan het nu zijn waarom ze dat alleen bij mij doet? ( ze poept ook wel op een zacht plaid maar verder eigenlijk altijd op haar wc)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben het daar goed bij gehouden ze wetem exact bij de dierenwinkel waar ik haar heb gekocht hoe oud ze daar zijn

Maar ze is zeker geen 12 weken dan al laten casteren is toch al beetje te vroeg? Kan het ook zijn dat ze er af wilt en daarom plast?

Link naar reactie
Delen op andere sites

D plaste me ook constant onder, toen ze nog te jong was om te koppelen, woonde ze in de woonkamer en liep ze vrij rond, en dan voelde ik regelmatig zo'n verdacht warme plek hier of daar die dan klein begon en dan wat groter werd. :he: Volgens mij is het gewoon van 'ik voel dat ik moet plassen en ik plas'. Meer niet. Net als een puppy die speelt, moet plassen, plast waar hij staat en vervolgens verder speelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ze bij jou op schoot zit kan ze er dan afspringen om naar wc te lopen, zo niet dan moet ze misschien gewoon plassen maar kan ze niet naar de wc lopen. Ik heb bij mij ook wel eens dat ik mijn konijntje aan het aaien ben en dat ze weg rent snel naar de wc en dan weer terug komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plassen heeft echt niet altijd met castratie te maken hoor. Als ze nog zo jong zijn en nog maar pas in een nieuwe omgeving, dan plassen gewoon overal. De mijne begonnen vanzelf zindelijker te worden toen ze een half jaar oud waren. Was heel duidelijk. Er zit namelijk steeds een paar weken tussen elk konijn en ze werden ook precies in die volgorde zindelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .