Ga naar inhoud

Fotowedstrijd Februari 2014: "Liefde.."

Aanbevolen berichten

Fotowedstrijd Februari 2014: "Liefde.."

Februari..de maand van Valentijnsdag...een dag waarop geliefden elkaar extra aandacht geven.

Laat zien welke invulling jouw huisdier geeft aan het thema; LIEFDE !

Bewerkte foto's zijn toegestaan.

Er kan ingezonden worden tot en met 15 februari. Daarna wordt er een stemtopic geopend.

De spelregels op een rij:

- 1 foto per persoon. Je moet zelf je eigen foto inzenden, dit kan een ander niet voor jou doen.

- Bewerkte foto's zijn alleen toegestaan als dit in de opdracht van de maand is genoemd.

- Het wisselen van een foto is niet toegestaan, als je eenmaal hebt ingezonden mag je dus niet meer ruilen.

- Als de inzendperiode is afgelopen kan er in een apart topic gestemd worden op alle foto's. De inzendperiode loopt tot en met de 15e. Daarna kan er gestemd worden tot eind van de maand.

- De admins en moderators hebben het recht een selectie te maken uit de ingezonden foto's als er meer dan 20 inzendingen zijn.

- Wees sportief en stem niet op jezelf, doe je dit wel dan diskwalificeren wij jouw foto.

- Het is de bedoeling dat het een foto is van een dier dat van jezelf is (tenzij het thema anders aangeeft) en de foto moet door jou zelf gemaakt zijn.

Dit topic is alleen voor het inzenden van foto's!

Commentaar op de foto's is in dit topic niet toegestaan en vragen kunnen via PB gesteld worden!

Er is een apart topic voor discussies over de fotowedstrijden.

Verzin iets leuks en inzenden maar !!

Succes !

Link naar bericht
Delen op andere sites
album.php?albumid=6843&attachmentid=69360

Volgens mij doet ie t niet? Wil de foto van mijn avatar (staat in mn album) neer zetten. Maar lukt me niet de link te kopieëren op de ipad :frown: misschien dan een beheerder dit voor mij wil doen?

Heb m even via tinypic geüpload, dus bovenstaand bericht kan weg

104jf2w.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Stitch: "She speaks.

O, speak again, bright angelbunny! For thou art

As glorious to this night, being o'er my head,

As is a wingèd messenger of heaven

Unto the white, upturnèd, wondering eyes

Of mortals that fall back to gaze on him

When he bestrides the lazy-puffing clouds

And sails upon the bosom of the air."

Muisje: "O Stitchie, Stitchie! Wherefore art thou Stitchie?"

Balkonscene.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Let op!

Door het overzetten van het forum, zijn een aantal foto's verloren gegaan. Het gaat om de inzendingen die nu met een linkje van BB te zien zijn (Iris Q, Woezel en Pluk, Kimberly89, loesje24, Stamper2011 en Jolien_1999).

We laten dit topic nog even open, en jullie hebben t/m 19 februari de tijd om de foto's opnieuw te plaatsen. Daarna wordt er een stemptopic geopend van alle inzendingen die dan geplaatst zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .