Ga naar inhoud

drinkt niet


ozgeandyou

Aanbevolen berichten

Laat je konijntjes eens even rustig wennen! Ze zijn er nog niet zo lang, ze horen binnen te blijven en nu heb je ze toch buiten laten spelen en heb je ook al 1 van de fransen erbij gezet. Zet je dwergen binnen en laat ze een paar dagen met rust, zodat ze kunnen wennen. Geef ze natuurlijk wel eten en drinken. Van al die stress en onrust gaan ze niet meer eten of drinken. Dat doen ze juist niet goed als ze zich niet veilig voelen. Zorg dat ze niet in contact komen met de andere konijnen, tot je weet wat je doet. Dit gaat zo helemaal niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, je moet ze even met rust laten, zodat ze zich veilig gaan voelen. Oppakken vinden de meeste konijntjes heel erg eng. Laat ze naar jou toe komen en dan kun je ze aaien als ze dat willen, maar ze moeten altijd van je weg kunnen lopen als ze het niet leuk vinden. Als je ze gaat oppakken krijg je bange konijntjes.

Ze mogen nu niet naar buiten. Het is binnen niet net zo koud als buiten, of zitten ze in een schuur?

En laat ze niet meer bij de andere konijnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is je verwarming kapot ofzo dat het binnen net zou koud is als buiten??? Het is buiten iets van 7 graden, dat verschil is veel te groot voor die kleintjes! Verder sluit ik me bij Eefje aan.

En probeer asjeblieft wat duidelijker te zijn met je verhalen, ik kan er soms geen touw aan vast knopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een ander topic zei je nog dat het binnen veel warmer is dan buiten en dat jullie verwarming zelfs 's nachts aanstaat. Waarom luister je niet gewoon naar de adviezen in plaats van uitvluchten te zoeken. Het heeft geen zin om hier zoveel vragen te stellen als je nooit luistert naar de antwoorden. Laat je konijntjes binnen, het is veel te koud zonder wintervacht. En doe zoals hierboven staat, laat ze rustig wennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .