maritloveflo Geplaatst: 18 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2014 We hebben trouwens ook een terrasje maar daar staat onze tuintafel dus er is niet zo veel plek. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Woezel en Pluk Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 (aangepast) je kan van de panelenren een ren om het hok maken!ongeveer zo: het is niet heel duidelijk, maar zoiets. gewoon er omheen zetten, en misschien ook een net eroverheen. en klaar ben je! 18 februari 2014 aangepast door Laura1984 Link verwijderd, zie regels Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maritloveflo Geplaatst: 19 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2014 Ja dat is mooi dat hokje zonder ren heb ikMaar ik heb geen materiaal voor een trapje ofzoMaar als ik nu in de zomer of nu bij de dierallin nog een panelenren koop ( 20 euro ) en dan daar 2 netjes overheen span.Dan is het ook wat groter. Maar dan moet ik wel een soort trapje maken. Mijn konijn heeft een mestla die uitschuifbaar is.. Maar mijjn vraag kan ik ook dan een gat is de mestla maken en dan een trapje neerzetten(zoals op de foto? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maritloveflo Geplaatst: 19 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2014 Dit is mijn vakantiehokje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maritloveflo Geplaatst: 19 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2014 mijn konijnenhok is ongeveer net zo lang als 2 kleine konijnenhokken.Misschien moet ik vragen of ik een foto mag maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maritloveflo Geplaatst: 19 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2014 Trouwens het vakantiehokje is met ren eromheen want daar is de ren goed voor ./Het hele verhaal is een beetje over mijn vakantiehokje. Want ik heb gehoord dat konijnen niet zo'n groot nachthok nodighebben.Mijn grote konijnenhok heeft een bodem van hout. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maritloveflo Geplaatst: 20 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Ik ga mijn konijn bij een rammetje zetten.De fokker kennen wij heel goed.En de fokker gaat ze als ze oud genoeg zijn een goed tehuis geven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MaddyB Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Is dat rammetje gecastreerd?Of jouw voedster gesteriliseerd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maritloveflo Geplaatst: 20 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Nee, we doen ze bij elkaar voor babytjes.In de voorjaarsvakantie gaan ze een paar uurtjes samen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
piccaso123 Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Waarom zou je dat doen?! Er zijn al genoeg konijnen in de opvang!! En er kan zo veel mis gaan! In een ander topic zeg je dat je het niet wilt maar je doet er volgens mij ook niet veel aan.. Mijn tip is: Doe dit niet haal je ouders+zus over dat dit slecht is voor je konijntje en geef haar een leuk vriendje!! (sorry maar hier kan ik dus echt niet tegen....) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Woezel en Pluk Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Nee, we doen ze bij elkaar voor babytjes. In de voorjaarsvakantie gaan ze een paar uurtjes samen het word hier al véél gezegd, maar echt niet doen! laat hem castreren, en zet ze dan na 2 weken bij elkaar; maar niet bij elkaar zetten zonder te castreren! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Woezel en Pluk Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 het kan hard overkomen, maar het is echt niet de bedoeling om dat te doen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maritloveflo Geplaatst: 20 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Ik weet niet wat ik moet zeggen...... :sarcastic: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
piccaso123 Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Zoek informatie op van wat er allemaal kan gebeuren bij een nestje wat er naar de geboorte kan gebeuren.Het is niet raar bedoeld hoor! Maar de opvangen zitten al overvol en je helpt de wereld er dan niet mee om een overbodig nestje op de wereld te zetten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maritloveflo Geplaatst: 21 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2014 Ja dat heb ik.En die fokker die heeft alles al klaar staan en die weet er heel veeel van.En hij weet ook al goede huisjes voor ze Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MaddyB Geplaatst: 21 februari 2014 Delen Geplaatst: 21 februari 2014 Waarom zou je uw konijntje in gevaar willen brengen voor een nestje konijntjes?Dit is zo'n een onverstandige beslissing en jij vind het helemaal niet belangrijk om te luisteren naar mensen met ervaring...Jammer dat er over zo'n belangrijke beslissingen kinderen beslissen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
piccaso123 Geplaatst: 21 februari 2014 Delen Geplaatst: 21 februari 2014 Ik snap wel dat de fokker er veel van af weet maar dat maakt het gevaar op een dood konijn of dode jongen niet kleiner....Ik heb het gevoel dat je zelf ook een nestje wilt ik zeg niet dat het zo is! maar op de manier hoe je reageert. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 21 februari 2014 Delen Geplaatst: 21 februari 2014 Je ouders willen toch helemaal geen tweede konijn? :whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maritloveflo Geplaatst: 21 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2014 Nee maar die fokker gaat ze dan een goed tehuis geven.( Die heeft veel kennissen op het konijnengebied....) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 21 februari 2014 Delen Geplaatst: 21 februari 2014 Nu nog kennis op konijnengebied...Maar je mag dus geen tweede konijn, maar wel een nestje? Bijzonder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 21 februari 2014 Delen Geplaatst: 21 februari 2014 Buiten het feit om dat de konijnen opvangen bom vol zitten met lieve schattige konijntjes die een goed huisje zoeken.Wat is in vredesnaam de meerwaarde voor jou om je konijn te laten dekken?Je ouders willen er geen tweede konijn bij, dus je kan geen van de jongen zelf houden.Waarom nog meer konijntjes op de wereld zetten als het niet per se hoeft. Laat al die mensen die geinteresseerd zijn in een konijntje maar eens in de opvang gaan kijken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maritloveflo Geplaatst: 21 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2014 Tja ik wil graag een gecastreerd rammetje bij Flo zetten... Echt waar!!!!Maar ik heb het tegen mijn ouders gezegd .Maar mijn zussen die willen baby'sAls jullie in de zelfde situatie zaten wisten jullie het denk ik ook niet zo goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MaddyB Geplaatst: 21 februari 2014 Delen Geplaatst: 21 februari 2014 Tuurlijk zouden we weten wat we zouden doen!We zouden zeker geen baby's willen!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maritloveflo Geplaatst: 21 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2014 Waarom zou je uw konijntje in gevaar willen brengen voor een nestje konijntjes? Dit is zo'n een onverstandige beslissing en jij vind het helemaal niet belangrijk om te luisteren naar mensen met ervaring... Jammer dat er over zo'n belangrijke beslissingen kinderen beslissen. Dat is juist niet waar. Ik ben een kind en mag niet meebeslissen. Mijn ouders beslissen en mijn broer ook ( mijn broer is volwassen ) En een van mijn zus is bijna volwassen. En wij luisteren wel naar mensen met ervaring. Mijn 2 klasgenoten zeggen trouwens dat je het niet meer dan een keer moet doen... Want dan kan het konijn heel gestrest raken. Ik heb dit nooit gewild en zal het ook nooit willen. Ik heb mijn ouders dit topic en forum al heel veel keer laten lezen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Woezel en Pluk Geplaatst: 21 februari 2014 Delen Geplaatst: 21 februari 2014 wat een rot-situatie! je zussen willen het, maar hebben geen idee wat er allemaal mis kan gaan en wat voor verschrikkelijke dingen er kunnen gebeuren!dat je zussen het zo graag willen, oké, maar dat je ouders dit ook graag toestemmen?!(sorry, maar ik ben zo blij dat mijn ouders mij wél laten beslissen over mijn dieren!) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten