Ga naar inhoud

Goed nachthok?

maritloveflo
 Delen

Aanbevolen berichten

• Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja dat is mooi dat hokje zonder ren heb ik

Maar ik heb geen materiaal voor een trapje ofzo

Maar als ik nu in de zomer of nu bij de dierallin nog een panelenren koop ( 20 euro ) en dan daar 2 netjes overheen span.

Dan is het ook wat groter. Maar dan moet ik wel een soort trapje maken. Mijn konijn heeft een mestla die uitschuifbaar is.. Maar mijjn vraag kan ik ook dan een gat is de mestla maken en dan een trapje neerzetten(zoals op de foto?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je dat doen?! Er zijn al genoeg konijnen in de opvang!! En er kan zo veel mis gaan! In een ander topic zeg je dat je het niet wilt maar je doet er volgens mij ook niet veel aan.. Mijn tip is: Doe dit niet haal je ouders+zus over dat dit slecht is voor je konijntje en geef haar een leuk vriendje!!

(sorry maar hier kan ik dus echt niet tegen....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je uw konijntje in gevaar willen brengen voor een nestje konijntjes?

Dit is zo'n een onverstandige beslissing en jij vind het helemaal niet belangrijk om te luisteren naar mensen met ervaring...

Jammer dat er over zo'n belangrijke beslissingen kinderen beslissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Buiten het feit om dat de konijnen opvangen bom vol zitten met lieve schattige konijntjes die een goed huisje zoeken.

Wat is in vredesnaam de meerwaarde voor jou om je konijn te laten dekken?

Je ouders willen er geen tweede konijn bij, dus je kan geen van de jongen zelf houden.

Waarom nog meer konijntjes op de wereld zetten als het niet per se hoeft. Laat al die mensen die geinteresseerd zijn in een konijntje maar eens in de opvang gaan kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zou je uw konijntje in gevaar willen brengen voor een nestje konijntjes?

Dit is zo'n een onverstandige beslissing en jij vind het helemaal niet belangrijk om te luisteren naar mensen met ervaring...

Jammer dat er over zo'n belangrijke beslissingen kinderen beslissen.

Dat is juist niet waar. Ik ben een kind en mag niet meebeslissen.

Mijn ouders beslissen en mijn broer ook ( mijn broer is volwassen )

En een van mijn zus is bijna volwassen.

En wij luisteren wel naar mensen met ervaring. Mijn 2 klasgenoten zeggen trouwens dat je het niet meer dan een keer moet doen...

Want dan kan het konijn heel gestrest raken.

Ik heb dit nooit gewild en zal het ook nooit willen. Ik heb mijn ouders dit topic en forum al heel veel keer laten lezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .