Ga naar inhoud

konijn eet karton op


Desiree91

Aanbevolen berichten

Mijn konijn vind knarton kapot bijten super leuk, maar de laatste tijd lijkt het wel alsof hij het opeet. Ik zie niet dat ie de stukjes nog laatvallen o.i.d. En hij wilt de laatste ook niet meer zoveel aandacht. Misschien dat dat aan zijn leeftijd ligt, hij is bijna 6 maanden en hij is nog niet gecastreerd. Hij lijkt wel vrolijk, hij speelt, rent en maakt binkies. Is er iets aan te doen zodathij het karton niet meer op eet?

aangepast door Desiree91
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier eten ze ook wel eens van het karton, als ze een beetje opknabbelen is dat niet zo erg zoals de keutels gewoon goed blijven. Dat wel even in de gaten houden natuurlijk :)

Maar om te zorgen dat hij geen hele doos opeet is andere dingen aanbieden wel een goede, zoals Caatje bijv aangeeft wilgentakken etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb van de week nog per ongeluk een doos in de ren laten staan. Was ik vergeten. De volgende ochtend was de helft van de doos weg maar 4 konijnen die nog vrolijk rondlopen. Als konijnen dozen moesten eten in plaats van hooi dan was het niet moeilijk ze aan het eten te krijgen volgens mij. Geen idee wat ze er nou zo smakelijk aan vinden maar ik zou ze het niet expres geven als er echt veel karton gegeten wordt zoals hier. Maar het is ook niet iets om van wakker te liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ceres vind karton ook leuk, hij heeft zo'n krapkarton (normaal voor katten bedoeld) daar krapt hij vaak op (goed voor zijn nagels) en stukken bijten van het karton doet hij ook vaak, goed voor zijn tandjes denk ik dan maar, hij vind het precies fijn om er af en toe ervan te eten...maar het is hier niet problematisch.


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 jaren later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .