Anousjuh 10 Geplaatst: 26 januari 2014 Delen Geplaatst: 26 januari 2014 Hallo, hebben jullie konijnen ook al lekker van het sneeuw kunnen genieten? Het is de bedoeling om hier je foto's van je konijnen in de sneeuw te postenhier een paar foto's van mijn konijntjes in de sneeuw:Hoezo nieuwsgierig?Dat spul plakt aan onze pootjes!White as snowZoek het konijnJe ziet me toch niet! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
HJW 72 Geplaatst: 26 januari 2014 Delen Geplaatst: 26 januari 2014 Wat een leuke foto's! Ben heel benieuwd hoe de mijne gaan reageren op sneeuw. Hier nog geen sneeuw gezien helaas. We zullen nog even geduld moeten hebben Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Anousjuh 10 Geplaatst: 26 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2014 Vanavond komt als het goed is nog meer:), tenminste in het noorden wel. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Iloveanimals 43 Geplaatst: 26 januari 2014 Delen Geplaatst: 26 januari 2014 nu sneeuwt het ook Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deeskuh88 1829 Geplaatst: 26 januari 2014 Delen Geplaatst: 26 januari 2014 Sneeuw? Haha, hier ook nog niets gezien Op kou na gebeurt hier erg weinig! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Anousjuh 10 Geplaatst: 26 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2014 Ligt er aan waar je woont inderdaad, hier in Groningen ligt lekker veel sneeuw:) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Iloveanimals 43 Geplaatst: 26 januari 2014 Delen Geplaatst: 26 januari 2014 in Drenthe ook Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Anjo 1257 Geplaatst: 26 januari 2014 Delen Geplaatst: 26 januari 2014 In Brabant is het vooral regenachtig maar nog geen sneeuwvlok gevallen hier! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cathedral 74 Geplaatst: 26 januari 2014 Delen Geplaatst: 26 januari 2014 In Brabant is het vooral regenachtig maar nog geen sneeuwvlok gevallen hier!In België ook, of nou ja, in Oost-Vlaanderen toch, hier stormt het alleen af en toe. Ik heb dan toch liever sneeuw Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Vloems 68 Geplaatst: 27 januari 2014 Delen Geplaatst: 27 januari 2014 Leuk he om ze bezig te zien in de sneeuw. Maar toch, ben blij dat er hier in ZH nog geen sneeuw is hoor! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JoyceG 28 Geplaatst: 27 januari 2014 Delen Geplaatst: 27 januari 2014 In België ook, of nou ja, in Oost-Vlaanderen toch, hier stormt het alleen af en toe. Ik heb dan toch liever sneeuw Ja die stormen de laatste tijd.. ik hou iedere keer mijn hart vast. Zaterdag is die windhoos wel heel dicht bij ons gepasseerd! constant naar buiten naar het hok gaan kijken! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lienappelsien 2902 Geplaatst: 27 januari 2014 Delen Geplaatst: 27 januari 2014 Leuke foto's! Hier nog geen sneeuwvlokje gezien. Let je er wel op dat ze niet aan de elektriciteitskabel gaan knagen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
nico 19 Geplaatst: 27 januari 2014 Delen Geplaatst: 27 januari 2014 leuke foto's toch leuk om te zien konijntjes op ontdekkingstocht door sneeuw Quote Link naar bericht Delen op andere sites
SaraL 10 Geplaatst: 27 januari 2014 Delen Geplaatst: 27 januari 2014 Hoe leuk! Stiekem ben ik toch ook wel een beetje aan het wachten op de eerste sneeuw :-) mijn konijntjes zitten voor het eerst buiten tijdens de winter dus ik ben echt benieuwd hoe ze gaan reageren op sneeuw! :-) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Woezel en Pluk 27 Geplaatst: 27 januari 2014 Delen Geplaatst: 27 januari 2014 wat een leuke foto's!jammer dat het hier nog niet sneeuwt.... :( Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cathedral 74 Geplaatst: 27 januari 2014 Delen Geplaatst: 27 januari 2014 Ja die stormen de laatste tijd.. ik hou iedere keer mijn hart vast. Zaterdag is die windhoos wel heel dicht bij ons gepasseerd! constant naar buiten naar het hok gaan kijken!Ja kan ik me voorstellen, op zulke momenten ben ik blij dat mijn hok binnen staat. Toen we nog een kip en buitenkonijn hadden, was ik ook steeds ongerust bij zo'n onweer. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Suuzz 31 Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 Wat een heerlijke foto's, zo lekker in de sneeuw! Hier helaas ook nog geen sneeuw gezien, alleen vieze, druilerige regenbuien Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sammuis 184 Geplaatst: 28 januari 2014 Delen Geplaatst: 28 januari 2014 Leuke foto's hoor! Hier is het gelukkig nog sneeuwvrij. Vind het op zich de 1e dag altijd wel leuk, maar het wordt altijd zo snel een vieze drap. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Nemolientje 20 Geplaatst: 29 januari 2014 Delen Geplaatst: 29 januari 2014 Leuk hoor! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Anousjuh 10 Geplaatst: 29 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2014 (aangepast) Ja vind het zelf ook super leuk dat sneeuw, maar voor openbaar vervoer is het een ramp 29 januari 2014 aangepast door Anousjuh Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Anousjuh 10 Geplaatst: 29 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2014 (aangepast) Leuke foto's! Hier nog geen sneeuwvlokje gezien. Let je er wel op dat ze niet aan de elektriciteitskabel gaan knagen?Nee, was er constant bij ook i.v.m. sneeuw eten wat konijnen weleens willen doen, kunnen ze diarree van krijgen. En die kabels zijn speciaal voor buiten dus wanneer ze die doorhebben gebeten zijn ze er al een beste tijd op aan het knagen. Ze hadden er ook helemaal geen aandacht voor, het sneeuw was veeeeel leuker:P 29 januari 2014 aangepast door Anousjuh Quote Link naar bericht Delen op andere sites
nico 19 Geplaatst: 31 januari 2014 Delen Geplaatst: 31 januari 2014 Ja vind het zelf ook super leuk dat sneeuw, maar voor openbaar vervoer is het een ramphelemaal mee eens sneeuw is leuk maar niet als je met OV moet. Hoe vaak ze ook trainen, schema's bedenken etc. loopt altijd uit op een ramp. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cinderella 19 Geplaatst: 5 februari 2014 Delen Geplaatst: 5 februari 2014 Mooie foto's! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.