Evee Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 (aangepast) In mei dit jaar zijn wij er weer bij op Animal Event in de Beekse Bergen. Op dit moment zijn wij al druk met voorbereidingen. Als jullie tips voor ons hebben zouden wij die natuurlijk graag horen. Wat willen jullie zien, leren en doen bij onze stand op Animal Event? Net als vorig jaar willen wij weer spulletjes verkopen waarvan de opbrengst naar de konijnenopvang in Ridderkerk gaat. We hebben informatieve filmpjes en folders, dit jaar ook een nieuwe banner met informatie, een spandoek met duidelijk onze naam er op (die miste voorheen een beetje). Ik heb geïnformeerd of ik de kinderboerderij-konijnen weer mag lenen voor een knuffelhoek en mogelijk gaan we dit jaar ook workshops houden, waar bezoekers kunnen knutselen voor hun konijn of cavia. Ook daarvoor zijn tips welkom! (zoals wat kunnen we knutselen, hooibal, strokrans, hooidoos etc). Verder delen we als het lukt ook weer goodie-bags uit. Meer informatie over wat, waar, wanneer etc op http://www.animal-event.info/ 20 januari 2014 aangepast door Evee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Woezel en Pluk Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 is het nou elke dag? dus het hele jaar door? als het mag, ga ik zeker! tip: uit een wilgentak een soort beeldje schuren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nico Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 Als je van dieren houdt mag je Animal Event van 2 tot 4 mei 2014 bij de Beekse Bergen in Hilvarenbeek niet missennee het is niet het hele jaar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Woezel en Pluk Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 nee het is niet het hele jaarik moest iets beter kijken... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Woezel en Pluk Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 zoiets, maar dan simpeler. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2014 Een houtsnijwerk - lepel? Of wat is het? haha. Ik kan makkelijk aan wilgentakken komen voor die tijd, verder dacht ik een hooibal maken is vrij simpel. Eventueel een stro-krans en dan met kruiden en lekkers er in en dat soort dingen. Je kan vormpjes uit kartonnen doosjes knippen om een hooi-doos te maken, misschien nog iets met WC-rolletjes? Alle suggesties en ideeën zijn welkom. Ook wat de aankleding van de stand betreft. We verkopen weer vanalles, intelligentiespelletjes en kruiden etc. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Woezel en Pluk Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 Een houtsnijwerk - lepel? Of wat is het? haha. Ik kan makkelijk aan wilgentakken komen voor die tijd, verder dacht ik een hooibal maken is vrij simpel. Eventueel een stro-krans en dan met kruiden en lekkers er in en dat soort dingen. Je kan vormpjes uit kartonnen doosjes knippen om een hooi-doos te maken, misschien nog iets met WC-rolletjes? Alle suggesties en ideeën zijn welkom. Ook wat de aankleding van de stand betreft. We verkopen weer vanalles, intelligentiespelletjes en kruiden etc.volgens mij moet het een lepel voorstellen. maar het kan ook simpeler, bijvoorbeeld er speciale ophanghaakjes uit snijden, als workshop misschien. ik ga waarschijnlijk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Quinty01 Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 Misschien een slinger van wc rolletjes allerlei lekkers erin, of gewoon zoals je al zei een hooibal met eten wilgentakjes en kruiden enzo. Misschien is het ook wel leuk om zeg maar een computer of iets weg zetten die continue het filmpje van bunnybunch laat zien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Woezel en Pluk Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 misschien dit? het is niet zo moeilijk en als je de juiste spullen hebt... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nico Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 misschien dit?leuk en niet moeilijk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Woezel en Pluk Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 die zijn ook leuk! vooral die laatste lijkt me makkelijk en leuk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nico Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 bij de eerste moet natuurlijk wel iets lekkers binnen in zitten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Woezel en Pluk Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 bij de eerste moet natuurlijk wel iets lekkers binnen in zitten als ze gewoon knagen komen ze er wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Quinty01 Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Ja dat is een leuk idee dat balletje maar misschien ook wc papier er tussen?http://www.degrotecavia.nl/speelgoed.html Misschiern is dit ook leuk? Je kan als je de kopjes aan klikt en naar beneden scrolt ook nog tekst een plaatjes zien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Woezel en Pluk Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 (aangepast) Ja dat is een leuk idee dat balletje maar misschien ook wc papier er tussen?http://www.degrotecavia.nl/speelgoed.html Misschiern is dit ook leuk? Je kan als je de kopjes aan klikt en naar beneden scrolt ook nog tekst een plaatjes zien.daar kijk ik ook heel vaak, als ik me verveel. dan ga ik lekker knutselen, en dan een uurtje of 2 later, zie ik 2 cavia's die er weer eens niets van begrijpen... het enige wat ze dan doen is: knagen! 21 januari 2014 aangepast door Woezel en Pluk spatie vergeten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nico Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 daar kijk ik ook heel vaak, als ik me verveel. dan ga ik lekker knutselen, en dan een uurtje of 2 later, zie ik 2 cavia's die er weer eens niets van begrijpen... het enige wat ze dan doen is: knagen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Woezel en Pluk Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 ik helemaal moeite doen, en dan kijken ze me aan: "wat is dat nou weer?" even kijken of je eraan kan knagen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Bedankt voor de tips! Zitten leuke dingen bij! Ik heb vandaag gehoord dat we zonder knuffelhoek gaan dit jaar. Dus dan is het knutselen juist een leuk alternatief denk ik! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HJW Geplaatst: 21 januari 2014 Delen Geplaatst: 21 januari 2014 Ik hoorde van Bernice dat wij met de konijnentraining tegenover jullie staan. Leuk!Hier nog een paar knutsel ideeën die ik zelf vaak maak thuis.Een eierendoos met kruidenmuesli en brokjes erin. Rammelt ook lekker Een slinger met allerlei lekkers en knaagspul eraan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Woezel en Pluk Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 dat zijn leuke ideeën! vooral die laatste is leuk! (die eerste krijgen mijn cavia's niet open...) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Quinty01 Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Ik hoorde van Bernice dat wij met de konijnentraining tegenover jullie staan. Leuk!Hier nog een paar knutsel ideeën die ik zelf vaak maak thuis.Een eierendoos met kruidenmuesli en brokjes erin. Rammelt ook lekker Een slinger met allerlei lekkers en knaagspul eraanAaahw Happy & Chance <3 Ik vind ze echt super cute die twee! Maar dat is wel een goed idee zeg die speeltjes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
juudjuhlove Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Als je wilt, mag je aantal van m'n caafs lenen....Die zijn wel het een en ander gewent en als ze huisjes en eten hebben, dan vinden ze het prima Is wel iets anders dan konijnen, maar als je er dan toch wat mee wilt doen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Woezel en Pluk Geplaatst: 23 januari 2014 Delen Geplaatst: 23 januari 2014 Als je wilt, mag je aantal van m'n caafs lenen....Die zijn wel het een en ander gewent en als ze huisjes en eten hebben, dan vinden ze het prima Is wel iets anders dan konijnen, maar als je er dan toch wat mee wilt doen...is dat niet te druk voor ze? cavia's zijn best stressgevoelige beestjes? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
juudjuhlove Geplaatst: 23 januari 2014 Delen Geplaatst: 23 januari 2014 Yep, klopt.Maar Lizzy, Merel, Asley en Doerak zijn wel wat gewent.En reageren daar heel rustig op!Ze liggen ook altijd te slapen in de auto als ze mee moeten Het zijn 4 zeer nieuwsgierige aapjes, die alles moeten en willen onderzoeken en zonder angst naar buiten lopen, onbekend terrein op.Ik zou het niet aanbieden als ik weet dat het teveel stress oplevert.Ja, ze zullen het even eng vinden, maar dat is niet meer dan normaal. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Woezel en Pluk Geplaatst: 23 januari 2014 Delen Geplaatst: 23 januari 2014 Yep, klopt.Maar Lizzy, Merel, Asley en Doerak zijn wel wat gewent.En reageren daar heel rustig op!Ze liggen ook altijd te slapen in de auto als ze mee moeten Het zijn 4 zeer nieuwsgierige aapjes, die alles moeten en willen onderzoeken en zonder angst naar buiten lopen, onbekend terrein op.Ik zou het niet aanbieden als ik weet dat het teveel stress oplevert.Ja, ze zullen het even eng vinden, maar dat is niet meer dan normaal.ik weet dat je weet wat je doet, en dat je het nooit zou doen als het zo was. maar ik vroeg het me af... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten