Ga naar inhoud

Mijn kleine vriend Bentley

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Een hele tijd terug heb ik wel eens wat foto's geplaatst van Bentley. Maar eigenlijk al een tijdje niet meer op de kerstkaart van ons na.

Toen ik laatst foto's heb gemaakt van onze pleegnijntjes heb ik natuurlijk ook van mijn eigen diertjes foto's gemaakt. Omdat ik volgende week tentamenweek heb, heb ik er nog niet echt naar gekeken. Maar deze van Bentley sprong er zo uit.

En ik wil hem bij deze heel graag delen met jullie allemaal :love:

12035507606_a809e9dc39_z.jpg

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

heel mooi! hij staat er prachtig op.

Dankjewel! Elke keer verbaas ik me er weer over hoe mooi hij er eigenlijk voor gaat staan! Het is een klein fotomodelletje!  :love:

Wat een mooi beestje, jij kan keimooi foto's trekken!!

Dankjewel, dat is een heel leuk compliment. Ik vind het altijd zo leuk als mensen mijn foto's mooi vinden!  ^_^

Heel mooi inderdaad. Jij hebt vast ook een goede camera, elke keer prachtige foto's.

Dankjewel! :mdr: Ik gebruik de Canon 600D. Hij maakt geweldige foto's. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dankjewel! :mdr: Ik gebruik de Canon 600D. Hij maakt geweldige foto's.

Ja dat is te zien! Leuk hoor. Ik denk er ook al een hele tijd over om een spiegelreflexcamera aan te schaffen. Als ik jouw foto's zo zie dan zie ik er echt het voordeel van. Met zo'n camera krijg je echt veel mooiere foto's :) Is het niet een heel gedoe om de juiste instellingen te gebruiken per foto? Daar kan je volgens mij een hele studie van maken. Een goede camera hebben is 1 ding, je moet hem dan natuurlijk ook nog goed kunnen gebruiken...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja dat is te zien! Leuk hoor. Ik denk er ook al een hele tijd over om een spiegelreflexcamera aan te schaffen. Als ik jouw foto's zo zie dan zie ik er echt het voordeel van. Met zo'n camera krijg je echt veel mooiere foto's :) Is het niet een heel gedoe om de juiste instellingen te gebruiken per foto? Daar kan je volgens mij een hele studie van maken. Een goede camera hebben is 1 ding, je moet hem dan natuurlijk ook nog goed kunnen gebruiken...

Sinds een leeftijd of 10 ben ik begonnen met fotograferen. Heb toen ook al heel snel een spiegelreflex genomen. Heb altijd Sony gehad. Heb me eigenlijk alles zelf aangeleerd. Vorig jaar ben ik na 3 jaar gestopt met werken als fotograaf in een discotheek. Heb toen ook mijn Sony verkocht omdat ik toch wel heel graag een betere en een nieuwere wou. Een nieuwe kopen is er eigenlijk nooit van gekomen omdat het geld eigenlijk wel grotendeels op gaat aan konijnen en school. Ik gebruik nu die van me zusje de Canon 600D. BInnen nu en 2 jaar hoop ik toch wel een eigen aan te kunnen schaffen. Maar dan weer eentje nog weer beter is. Haha.

Het is inderdaad een kunst om de juiste instellingen te gebruiken. Ik gebruik nooit de auto stand. Ik stel altijd zelf mijn instellingen in. Op zich niet heel moeilijk hoor. Je moet weten wat je moet veranderen en waar je moet aan draaien. En ook ik leer elke keer weer. Want op de computer zien ze er vaak weer iets anders uit dan op het schermpje van je camera. En dan denk ik dat moet ik de volgende keer weer anders doen.

Met heel veel proberen en kijken op internet kom je heel ver. Ik zou niet meer zonder een goede spiegelreflex willen! Ik hou er van!

Wat een mooie foto's!! En wat een mooie cavia  :love:

Dankjewel! :love:

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Die Bentley is gewoon een lekker ventje!!  :love: 

Jij kan goed foto's maken zeg! En allemaal jezelf aangeleerd, knap hoor! Wou dat ik dat kon!

Wij hebben ook wel een redelijke camera thuis, maar ik gebruik eigenlijk veeeel te vaak de auto stand… :$

Het is inderdaad een heerlijk ventje! Helemaal wanneer die zo prachtig poseert! 

Er is niks mis mee met de auto stand hoor! Maar wanneer je zelf alles kunt instellen vervloek je de auto stand alleen maar, dan heb je het gewoon graag zelf in de hand denk ik! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 maand later...

Heb voor me verjaardag een digitale fotolijst gekregen omdat alle foto's niet meer aan de muur konden want die is nu wel een keertje vol. En heb laatst een witte achtergrond gekocht. Nu kon ik het niet laten om weer wat foto's te schieten. Die wil ik natuurlijk even showen :love:

Lekker snoetje! 

13639814675_dedbf820b8_z.jpg

Een keertje van de zijkant, zodat zijn mooie strepen een keertje goed te zien zijn.

13640147934_20d73f7228_z.jpg

Lekker eigenwijs

13640148374_a42632c473_z.jpg

Altijd op zoek voor iets lekkers

13639814345_85224d4ea5_z.jpg

Oké nog eentje dan.

13640149334_30be81ca4a_z.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .