CynthiatB 152 Geplaatst: 19 januari 2014 Delen Geplaatst: 19 januari 2014 Hoi allemaal,Een hele tijd terug heb ik wel eens wat foto's geplaatst van Bentley. Maar eigenlijk al een tijdje niet meer op de kerstkaart van ons na.Toen ik laatst foto's heb gemaakt van onze pleegnijntjes heb ik natuurlijk ook van mijn eigen diertjes foto's gemaakt. Omdat ik volgende week tentamenweek heb, heb ik er nog niet echt naar gekeken. Maar deze van Bentley sprong er zo uit.En ik wil hem bij deze heel graag delen met jullie allemaal 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
kleindierenparadijs 30 Geplaatst: 19 januari 2014 Delen Geplaatst: 19 januari 2014 Geweldige foto! Dat mondje is zoooo leuk!Prachtige cavia heb je Quote Link naar bericht Delen op andere sites
HJW 72 Geplaatst: 19 januari 2014 Delen Geplaatst: 19 januari 2014 Hele mooie foto! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Woezel en Pluk 27 Geplaatst: 19 januari 2014 Delen Geplaatst: 19 januari 2014 wauw, wat een mooie cavia! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
nico 19 Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 mooie foto Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Quinty01 39 Geplaatst: 20 januari 2014 Delen Geplaatst: 20 januari 2014 Mooi beestje hoor! Mag je trots op zijn Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Nemolientje 20 Geplaatst: 24 januari 2014 Delen Geplaatst: 24 januari 2014 Leuks foto! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Stamper2011 42 Geplaatst: 29 januari 2014 Delen Geplaatst: 29 januari 2014 Wat een mooie foto! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CynthiatB 152 Geplaatst: 31 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2014 Allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve reacties! Ik ben ook echt heel gek met hem, de foto ligt nu klaar om groot te worden afgedrukt en aan mijn fotowand te komen.Ik blijf het namelijk een geweldige foto vinden! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cinderella 19 Geplaatst: 7 februari 2014 Delen Geplaatst: 7 februari 2014 Mooi zeg!! ^^ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
piccaso123 43 Geplaatst: 7 februari 2014 Delen Geplaatst: 7 februari 2014 leuk zeg! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CynthiatB 152 Geplaatst: 10 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Afgelopen week nogmaals foto's gemaakt. Hij vind het kleedje helemaal geweldig dus hij gaat er eigenlijk direct op liggen. Maar met veel geduld deze mooie foto's toch nog geschoten 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Denise1994 14 Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 heel mooi! hij staat er prachtig op. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jolien_1999 76 Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Wat een mooi beestje, jij kan keimooi foto's trekken!! 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lienappelsien 2902 Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Heel mooi inderdaad. Jij hebt vast ook een goede camera, elke keer prachtige foto's. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CynthiatB 152 Geplaatst: 14 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2014 heel mooi! hij staat er prachtig op. Dankjewel! Elke keer verbaas ik me er weer over hoe mooi hij er eigenlijk voor gaat staan! Het is een klein fotomodelletje! Wat een mooi beestje, jij kan keimooi foto's trekken!! Dankjewel, dat is een heel leuk compliment. Ik vind het altijd zo leuk als mensen mijn foto's mooi vinden! ^_^ Heel mooi inderdaad. Jij hebt vast ook een goede camera, elke keer prachtige foto's. Dankjewel! :mdr: Ik gebruik de Canon 600D. Hij maakt geweldige foto's. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CynthiatB 152 Geplaatst: 14 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2014 Happy Valentine's Day! :heart: 2 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lienappelsien 2902 Geplaatst: 15 februari 2014 Delen Geplaatst: 15 februari 2014 Dankjewel! :mdr: Ik gebruik de Canon 600D. Hij maakt geweldige foto's.Ja dat is te zien! Leuk hoor. Ik denk er ook al een hele tijd over om een spiegelreflexcamera aan te schaffen. Als ik jouw foto's zo zie dan zie ik er echt het voordeel van. Met zo'n camera krijg je echt veel mooiere foto's Is het niet een heel gedoe om de juiste instellingen te gebruiken per foto? Daar kan je volgens mij een hele studie van maken. Een goede camera hebben is 1 ding, je moet hem dan natuurlijk ook nog goed kunnen gebruiken... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
LauraTiersma 13 Geplaatst: 15 februari 2014 Delen Geplaatst: 15 februari 2014 Wat een mooie foto's!! En wat een mooie cavia Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CynthiatB 152 Geplaatst: 15 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2014 Ja dat is te zien! Leuk hoor. Ik denk er ook al een hele tijd over om een spiegelreflexcamera aan te schaffen. Als ik jouw foto's zo zie dan zie ik er echt het voordeel van. Met zo'n camera krijg je echt veel mooiere foto's Is het niet een heel gedoe om de juiste instellingen te gebruiken per foto? Daar kan je volgens mij een hele studie van maken. Een goede camera hebben is 1 ding, je moet hem dan natuurlijk ook nog goed kunnen gebruiken... Sinds een leeftijd of 10 ben ik begonnen met fotograferen. Heb toen ook al heel snel een spiegelreflex genomen. Heb altijd Sony gehad. Heb me eigenlijk alles zelf aangeleerd. Vorig jaar ben ik na 3 jaar gestopt met werken als fotograaf in een discotheek. Heb toen ook mijn Sony verkocht omdat ik toch wel heel graag een betere en een nieuwere wou. Een nieuwe kopen is er eigenlijk nooit van gekomen omdat het geld eigenlijk wel grotendeels op gaat aan konijnen en school. Ik gebruik nu die van me zusje de Canon 600D. BInnen nu en 2 jaar hoop ik toch wel een eigen aan te kunnen schaffen. Maar dan weer eentje nog weer beter is. Haha. Het is inderdaad een kunst om de juiste instellingen te gebruiken. Ik gebruik nooit de auto stand. Ik stel altijd zelf mijn instellingen in. Op zich niet heel moeilijk hoor. Je moet weten wat je moet veranderen en waar je moet aan draaien. En ook ik leer elke keer weer. Want op de computer zien ze er vaak weer iets anders uit dan op het schermpje van je camera. En dan denk ik dat moet ik de volgende keer weer anders doen. Met heel veel proberen en kijken op internet kom je heel ver. Ik zou niet meer zonder een goede spiegelreflex willen! Ik hou er van! Wat een mooie foto's!! En wat een mooie cavia Dankjewel! 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje91 72 Geplaatst: 15 februari 2014 Delen Geplaatst: 15 februari 2014 Die Bentley is gewoon een lekker ventje!! Jij kan goed foto's maken zeg! En allemaal jezelf aangeleerd, knap hoor! Wou dat ik dat kon!Wij hebben ook wel een redelijke camera thuis, maar ik gebruik eigenlijk veeeel te vaak de auto stand… Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CynthiatB 152 Geplaatst: 16 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2014 Die Bentley is gewoon een lekker ventje!! Jij kan goed foto's maken zeg! En allemaal jezelf aangeleerd, knap hoor! Wou dat ik dat kon! Wij hebben ook wel een redelijke camera thuis, maar ik gebruik eigenlijk veeeel te vaak de auto stand… Het is inderdaad een heerlijk ventje! Helemaal wanneer die zo prachtig poseert! Er is niks mis mee met de auto stand hoor! Maar wanneer je zelf alles kunt instellen vervloek je de auto stand alleen maar, dan heb je het gewoon graag zelf in de hand denk ik! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
piccaso123 43 Geplaatst: 16 februari 2014 Delen Geplaatst: 16 februari 2014 wauw prachtige foto's!! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
CynthiatB 152 Geplaatst: 5 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2014 Heb voor me verjaardag een digitale fotolijst gekregen omdat alle foto's niet meer aan de muur konden want die is nu wel een keertje vol. En heb laatst een witte achtergrond gekocht. Nu kon ik het niet laten om weer wat foto's te schieten. Die wil ik natuurlijk even showen Lekker snoetje! Een keertje van de zijkant, zodat zijn mooie strepen een keertje goed te zien zijn. Lekker eigenwijs Altijd op zoek voor iets lekkers Oké nog eentje dan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
ricksem 302 Geplaatst: 5 april 2014 Delen Geplaatst: 5 april 2014 mooi Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.