Spring naar bijdragen
Nemolientje

Informatie over hamster

Recommended Posts

Ik wilde inderdaad een speelhuisje tegen de rand zetten maar dan is het nog 10-15cm van de bovenkant af. Dit zou eigenlijk niet fout moeten gaan dus?

mij lijkt van niet, tenminste, misschien zijn het wel reuzehamsters van 30 cm... :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb nog nooit een hamster echt omhoog zien springen. 15 cm zou voor een rusje prima zijn, daar komt hij niet overheen. Een syr zou er overheen kunnen klimmen, zeker een wat groter exemplaar. Ze rekken zich helemaal uit en als ze dan met hun voorpootjes bij de rand kunnen komen dan trekken ze zich op en laten zich vervolgens zonder pardon naar beneden vallen, ongeacht de hoogte. Best domme beesten, die hamsters :he:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha dat doet mij denken aan hoe mijn hamster steeds op de tralies klom om zich dan, als hij boven was, te realiseren dat hij niet omlaag kon klimmen. Dus liet hij zich maar vallen, gek beest.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Haha dat doet mij denken aan hoe mijn hamster steeds op de tralies klom om zich dan, als hij boven was, te realiseren dat hij niet omlaag kon klimmen. Dus liet hij zich maar vallen, gek beest.

dat deed de hamster van mijn vriend ook altijd!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beetje donkere onduidelijke foto maar was zo trots op ze. Precies hoe ik het wilde. Kan niet meer wachten!!! Vrijdag is het eindelijk zo ver. 1

Hij komt van de Russische dwerg hamster.

We hebben vandaag al best wat spulletjes gekocht en de rest besteld dus word dinsdag-woensdag geleverd.

Ga me nog maar even goed inlezen in wat ze allemaal mogen eten want we willen hem natuurlijk wel het beste geven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Be2jzdCIAAAcG0H.jpg

En nu =)?!

Zal we alles in huis hebben en z'n huisje ingericht hebben even een lichte foto maken maar gaat even om het idee.

Mooi bakkie :) Welke maten zijn t eigenlijk?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uit mijn hoofd 50x40x30. Ik wil ook nog een ren kopen om hem nog wat meer "vrijheid" te geven.

Weten jullie waar in een lijst met veilig/niet veilig eten kan vinden? Eentje net zo makkelijk als hier voor konijntjes?

En mogen ze alles het zelfde als konijntjes (+ meer natuurlijk)?

Moet daar nog even m'n weg in gaan vinden maar wil zorgen dat ik al wel wat lekkers voor hem in huis heb.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die hadden we gevonden inderdaad! Mylo is sinds vrijdag avond bij ons en we zijn helemaal verliefd op hem. Wat een schatje zeg.

We zijn super blij dat we het toch gedaan hebben =)

Bedankt voor al jullie tips!

1526437_10201411331106857_110671054_n.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Uit mijn hoofd 50x40x30. Ik wil ook nog een ren kopen om hem nog wat meer "vrijheid" te geven.

Weten jullie waar in een lijst met veilig/niet veilig eten kan vinden? Eentje net zo makkelijk als hier voor konijntjes?

En mogen ze alles het zelfde als konijntjes (+ meer natuurlijk)?

Moet daar nog even m'n weg in gaan vinden maar wil zorgen dat ik al wel wat lekkers voor hem in huis heb.

Hier staat het een en ander: http://www.knagers.net/hamstervoeding.htm

Net als hier: http://www.hamsteronline.freeservers.com/Voeding.html

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gaat heel erg goed. Hij zoekt z'n ritme nog een beetje maar hij geniet van alles. Echt super schattig, en ontzettend snel als hij los loopt =)

Wij zijn in ieder geval super blij met hem!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .