ElskeJunior Geplaatst: 26 december 2013 Delen Geplaatst: 26 december 2013 het onderwerp zegt het al: welke spulletjes heb jij allemaal voor je konijn?ik heb:een mandje3 hooi dingen4 speelballen2 grote hokkenetensnoepjesetc.(ik heb 2 binnen konijnen) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamperlove Geplaatst: 26 december 2013 Delen Geplaatst: 26 december 2013 Amai als ik dat allemaal moet opsommen... Ik zal de dingen zeggen die ik in de ren heb liggen en in de keuken (Stamper zit in de grote ren in de garage en Tobi binnen in de keuken los)- Kartonnen doos- 3 speeltunnels- Hooitunnel- 3 balletjes met belletje- 1 wilgenbrug- 2 wilgenballetjes (1 met hooi)- En nog veel meer... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ricksem Geplaatst: 26 december 2013 Delen Geplaatst: 26 december 2013 Ik heb in de ren:wilgenbrug wilgentunnel, hooiruif tafel met daarop voer en drinkbakje en snackbal Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElskeJunior Geplaatst: 26 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2013 (aangepast) leuk, ik heb nu ook een wilgenbrug bestelt bij de koninenwinkel.nl 27 december 2013 aangepast door Laura1984 Link verwijderd, zie regels Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElskeJunior Geplaatst: 27 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 27 december 2013 mogen ze aan het wilgenspul eten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Babbely Geplaatst: 27 december 2013 Delen Geplaatst: 27 december 2013 Ja hoor, dat mag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jozy99 Geplaatst: 27 december 2013 Delen Geplaatst: 27 december 2013 Te veel gewoon:-een plastic konijnenbal met een belletje-tal van wilgenmandjes en kransen-2 tunnels van action- een boomstam-een zandbak-knuffeltjes met belletjes-houten babyspeelgoed-etc.En natuurlijk nog de basisdingen zoals een wc, voerbakje, drinkflesswn, babykruikje, borstels etc.Ik heb 2 buitenkonijnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kelly121290 Geplaatst: 27 december 2013 Delen Geplaatst: 27 december 2013 Ik heb 2 teddy konijnen buiten zitten maar ze spelen met niks, beel bal, geen tunnel, geen wilgen takken, geen houten brug of huisje. Hun ren ligt vol met speelgoed maar ze kijken nergens naar om is dit niet vreemd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cathedral Geplaatst: 28 december 2013 Delen Geplaatst: 28 december 2013 Ik heb vooral zelf gemaakt speelgoed, het speelgoed van de dierenwinkel is hier niet zo populair dus ben ik zelf dingen beginnen maken met wc-rolletjes en dozen. Het liefst met eten in natuurlijk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EllaEnJack Geplaatst: 28 december 2013 Delen Geplaatst: 28 december 2013 (aangepast) Gister binnengekregen van de bunnybunch webwinkelValt goed in de smaak: De gevvulde (nu lege ) klompHier waren mijn nijnen onder de indruk van : Een heerlijke snackbalOok de lekkere graswortel zat er weer bij Deze grote knaag en gooi bal nog niet uitgeprobeerd.. 28 december 2013 aangepast door EllaEnJack Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamperlove Geplaatst: 28 december 2013 Delen Geplaatst: 28 december 2013 Ik zie geen foto's EllaEnJack maar ik denk dat ze er zeker blij mee zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MopsaSnoes Geplaatst: 28 december 2013 Delen Geplaatst: 28 december 2013 Uh,niks.We hadden wel tunnels en balletjes en mandjes etc,maar nergens deden ze iets mee.Een paar dingen liggen nog wel in de ren,maar word nooit aangeraakt.Mijn konijnen slapen het liefst geloof ik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElskeJunior Geplaatst: 28 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2013 hihi.ik heb net ook wat spulletjes besteld op zooplus.nlmijn konijnen spelen met alles.:mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Helenatjeuuh Geplaatst: 28 december 2013 Delen Geplaatst: 28 december 2013 Ik heb veel lege keukenrollen waarin ik gaten knip en dan kruidenhooi erin ,dat vinden ze het leuktst samen met de tunnels van de action. Ik heb ook nog : een ijzerenbal voor hooi hooiruif toilet 2 buitenkooien 1 binnenkooi drinkflessen eetbakjes stro houtschilfers hooi / kruidenhooi cuni complete brokken snoepjes knaagsticks ... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lenkas Geplaatst: 28 december 2013 Delen Geplaatst: 28 december 2013 ik heb bij men mama- 2 hooiruifjes - 2 balletjes met zon bel in- 2 toilet- 2 nesten - 1 plastieke tunnel die in de grand ligt.- 1 matje dat binnen ligt .- Etc.. ( eten, drinkenfles,...)Bij mijn mama kunnen ze in het tuinhuis door een kattenluik en naar de grote ren van ongeveer 4 vierkante meter voor 2 lieve konijntjes snuffie en flaf.Bij mijn papa zitten binnen in de veranda ( 4 konijntjes )- 2 hooiruifjes- 2 hooiballetjes- 3tunnels - speelballen overal , je moet zien dat je er niet overvalt- 2 schuilhuisjes - 4 mandjes - 2 grote toiletten- etc (eten , drinkenfles, ...) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shane Geplaatst: 28 december 2013 Delen Geplaatst: 28 december 2013 Brace yourselves...http://img809.imageshack.us/img809/5588/vlza.pngHet is een link want het plaatje is belachelijk groot Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EllaEnJack Geplaatst: 28 december 2013 Delen Geplaatst: 28 december 2013 Nu ook nog een lekkere grote wilgentak en een tafeltje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shirley91 Geplaatst: 30 december 2013 Delen Geplaatst: 30 december 2013 Brace yourselves...http://img809.imageshack.us/img809/5588/vlza.pngHet is een link want het plaatje is belachelijk groot super handig dat keuken/badkamer ding haha, waar heb je die gekocht als ik vragen mag? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElskeJunior Geplaatst: 30 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2013 heb je volgensmij ook bij de hema. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElskeJunior Geplaatst: 30 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2013 welk speeltje vind jouw konijn het leukst?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shane Geplaatst: 30 december 2013 Delen Geplaatst: 30 december 2013 Ik heb hem in de TK Maxx gekocht (waar je waarschijnlijk niks aan hebt, sorry).Wel denk ik zo dat het in elke winkel te koop zou moeten zijn met wat meer huishoudelijke spullen, dit was op een zelfde afdeling als waar ze rekjes enzo verkochten voor in de badkamer/keuken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElskeJunior Geplaatst: 31 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2013 haha ik vindt het wel heel orgineel.:mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
piccaso123 Geplaatst: 31 december 2013 Delen Geplaatst: 31 december 2013 ik heb :- 2 huisjes (1 klein ander 2 x zo groot)- pvc buis- wilgentunnel- 2 bakken met hooi, groentes, gras wat elke dag bijgevuld wordt- een nijntjebal- een rammel ding- een soort van bloken verder nog een voerbak 2 drinkflesjes etc En ik ben nog van plan om nieuwe spullen er bij the halen 2 nieuwe huisjes een wat grotere bak waar ze in kunnen graven een wilgenbrug een nieuwe wilgentunnel (deze is namelijk bijna op) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ElskeJunior Geplaatst: 31 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 31 december 2013 ik ben dus niet de enige die heel veel spulletjes voor je konijn heeft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bunny-Girl Geplaatst: 25 oktober 2017 Delen Geplaatst: 25 oktober 2017 ik heb deze buitenverblijf met bloembaskets binnekant met gaas gemaakt zodat de konijnen niet vast komen te zitten met de koppies en gebruik ze als hooi ruifjes heb een lange spacykuib tunnel gemaakt van die katten ballen met bellen erin om te gooien zandbak katten bakken als extra huisjes en ben nog meer speelgoed aan maken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten