Ga naar inhoud

Gecastreerd rammetje ineens niet lief meer!


Milou en Jip

Aanbevolen berichten

Ik zit met een vervelend probleem. Ik heb Jip al twee jaar, altijd een schatje geweest, we hebben hem goed opgevoed en hij mag standaard de hele dag door het huis lopen (wij werken nu beiden fulltime). Er gaat nooit iets mis, we hebben alle kabels e.d. Zorgvuldig weggewerkt en als we thuiskomen is het nog even netjes als dat we weg gingen. Nu werk ik sinds twee maanden fulltime en willen we voor Jip een vrouwtje erbij hebben. Jip is vorige week gecastreerd en ineens is hij niet meer lief! Hij plast overal, sproeit (deed hij voorheen nooit!) keutelt alles onder en hij heeft gisteren een kussen van de bank compleet uit elkaar weten te rukken. De hele kamer lag vol met polyethervlokken. Ook zijn hok sloopt hij. De voerbakjes weet hij van de wand te rukken (zitten met een klikmechanisme vast) en zijn handdoek bestaat alleen nog uit draadjes.

Hoe komt dit? Gaat dit over? Ik wil hier best mee leren omgaan, maar als ik een doel voor ogen heb dat het ook weer over gaat, of misschien juist niet, dan weet ik waar ik aan moet beginnen.

Ik ben nog steeds hartstikke gek op Jip, maar ik schrik hier wel heel erg van!

Groetjes Milou

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .