Ga naar inhoud

Médard eindelijk naar de DA voor zijn mannelijkheid!


JoyceG

Aanbevolen berichten

Gisterenavond heb ik hem binnengebracht, de assistente belde me nog maandag overdag om te zeggen dat ik hooi om aan te knabbelen mocht meebrengen, omdat hij zeker niet met een lege maag mag geopereerd worden. Nageltjes worden terwijl ook geknipt en het gebit gaan ze ook controleren.

Vandaag gaat hij onder het mes, en deze avond mag ik hem weer ophalen!

Ben eens benieuwd.

En dan kan (na 2 weken) het koppelen met Nora eindelijk beginnen. Nu al enorm zenuwachtig ervoor...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Médard sinds gisteren thuis. Hij was eerst nog een beetje suf, maar begon na 10 minuutjes terug te eten en drinken en enorm veel keutelen!

Zijn wc'tje heeft krantenpapier, en hij heeft een fleeceke.

Wel is hij een beetje chagrijnig. Met de voorpootjes slaan. Tot hij de zijn witloof ziet, en die uit mijn hand trekt.

Ik ben wel bang dat het een beetje hoknijd is... Dat slaan met de voorpootjes. Wegens het uitbreiden van Nora haar ren, (gaas ingraven, een 1m² bij zodat ze samen dan genoeg plaats hebben, een nieuw deurtje erin) en omdat de tijdelijke ren die ik voor Médard had terug naar de eigenaars moest (nieuw konijntje), zit meneer nu al een kleine 2 weekjes in zijn hok, Het is wel een groot hok maar sowieso te klein voor een konijn om er in opgesloten te zitten. Sindsdien slaat hij met zijn voorpoten als er aan het hok gekomen wordt.

Mijn vraag is nu, gaat dit over als hij gekoppeld wordt binnen 2 weken? of gaat dit voor problemen tijdens de koppeling zorgen?

Ik weet dat het een te kleine ruimte is nu, is dat een probleem dat hij er nu nog 2 weken in zit? of moet ik een tijdelijke ren kopen?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een mailtje gestuurd.

Maar bijna alle opvangen die in de buurt zijn het de opvangmensen die de beestjes meenemen naar huis en daar wachten op een nieuw baasje, omdat er geen middelen zijn om een echte opvang te maken voor de dieren..

Het is schrijnend in Beligë

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .