Ga naar inhoud

Alles aflikken


Noontjje

Aanbevolen berichten

Hallo

Onze ex ram Bobby likt werkelijk aan alles.

De tralies van de kooi, zijn voerbak, de rand van de kooi, houten bruggetjes, de tralieren, het zeil op de grond....

Om nog maar te zwijgen over zijn toewijding naar zijn vriendin of naar ons.

Heeft iemand een idee waarom hij dit doet?

Dat hij zijn vriendin en ons likt, snap ik, vind hij ons erg lief.

Maar waarom likt hij bijna aan alles wat los en vast zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn voedster doet het ook, ik weet niet waarom. Volgens mij vindt ze het gewoon leuk, of een lekker gevoel ofzo. Ze vindt het vooral fantastisch om het gaas van de geluidsboxen af te likken..

Mijn ram vindt het ook heerlijk om mijn bank af te likken en goh Eefje ik dacht dat ik een rare vent had met geluidsboxen aflikken, maar dus nog 1 die het doet:lol:,

Geen idee waarom hij het doet maar hij kan er lang mee bezig zijn, en om de een of andere reden moet de bank helemaal schoongelikt worden als mijn vader er op gezeten heeft, misschien een stiekem berichtje van mn ram naar mijn vader dat hij hem lief vind? (bij mijn moeder en mij doet hij het niet, de bank aflikken)

@Charita,:rofl: dan wil ik wel een foto zien van een vastgeplakt konijn, ach gossie ik hoop dat ze slim genoeg is dat dan niet te doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .