Ga naar inhoud

Boris, konijn of........


Babbely

Aanbevolen berichten

Begin mij toch wel af te vragen of Boris een "gewoon" konijn is, of misschien een vreemde mutatie!

Begint zich bizar te gedragen. Hij graaft het nachthok leeg, de plasbakken worden leeg gegooit en door het verblijf versleept, doet af en toe narrig naar Mijntje, zit constant voor de deur, hij wil ERUIT en zet overal die konijnentanden in!

Het is net een hormonale voedster. Vandaag of morgen kweektie een wam, ik zweer het je! Zou hij voor Sinterklaas een handtasje willen, om mee te meppen en om zn spulletjes in mee te nemen?:cadeau:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:rofl:

Hij is gewoon wat uit z'n hum denk ik ;) Flodder zat hier net ook al aan het traliedeurtje te sjorren. Ze willen vast wat buitenspeeltijd inhalen na die storm...

Edit: ik dacht trouwens dat Jasmijn het huishouden regelde bij die 2 thuis? Hebben ze van taken gewisseld? Wel aardig van Boris dat hij het nachthok nu netjes stofzuigt (en zelfs het toilet doortrekt!)...

aangepast door Lienappelsien
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gek word ik ervan:duivel: Heel de dag door veeg ik en heel de dag door maakt hij er weer een puinhoop van! Gister was ik bezig met de plasbakken, had er 1 schoongemaakt en gevuld, ik draai mij om om de volgende te vullen, zit die dwaas met die gevulde schone bak ondersteboven op zn hoofd! Helemaal onder de houtvezel! Dan spoor je toch niet!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hij is een gecastreerde ram maar hij gedraagt zich als een hysterische voedster. Is aan 1 stuk door bezig met graven, alles moet leeg........

Iedere dag, 3x per dag is het 1 grote puinhoop. Vraag mij af of hij niet ergens stiekem een baarmoeder verstopt heeft.......

Vanaf dag 1 is het een "niegoedje", weigert BDK's te eten, hooi is vies......hij sproeit.:bad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi

Mijn konijnoet dat ook heel erg... Je kunt je kont niet keren of alles is eruit grrr. Heb de kranten uit de poepbakken gehaald dat scheelde enorm anders waaide dat ook nog door de ren.

Mijn ene koppel haalt ook altijd heel vakkundig de kranten onder uit hun toilet, en dan waaien de snippers inderdaad door de ren. Ach ja, zo houden we elkaar bezig ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .