Ga naar inhoud

Rodger weer niet lekker


Bkm

Aanbevolen berichten

Hallo, sinds vanmiddag is Rodger weer niet lekker :(

Hij loopt nog wel wat rond maar eten en drinken doet hij niet meer...

Meteen gestart met Ciseral en dwangvoer.

Hok schoongemaakt zodat ik nieuwe keutels kan zien liggen en op verschillende plekken hooi.

Nu maar hopen dat hij erdoorheen komt. Duimen jullie mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kon niet eerder reageren maar hij is zijn verstopping kwijt.

Ik zag opeens overal natte keutels liggen en in een hoek een hele grote berg. Was echt niet meer normaal. Hij kwam daarna ook weer meteen op me af en vroeg om eten. :) ik zag hem ook weer wat hooi eten.

Ik hou het voorlopig bij alleen hooi en wat biks... Zodra z'n keutels weer normaal zijn geef ik weer wat groen.

Ik denk dat ik het betreft groenvoer bij witlof en andijvie ga houden. Hij heeft de afgelopen paar daagjes ook broccoli gehad en daarna de verstopping dus of het daarvan is?

Meestal krijgt hij per dag twee verschillende groente waarvan bijna altijd wel witlof.

Pff ben zo blij en opgelucht. Thx voor het meeduimen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja andijvie is hij gewend.... Ik heb alle groenten altijd langzaam opgebouwd.

Ik weet ook niet zeker of het echt van de broccoli is aangezien hij dat ook al vaker geeft gehad. Enige wat ik betreft eten nu kan bedenken is dat hij nu niet de roosjes van de broccoli heeft gekregen maar de stam zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .