Ga naar inhoud

Zoey poept en plast Eeyore z'n hok vol..

Eeyore01

Aanbevolen berichten

Hoi,

Zoey, mijn FH en Eeyore, mijn NHD zitten apart omdat Eeyore net gecastreerd is. Eeyore zit in een kooi. Er lagen wel eens grote keutels in zijn hok en dat vond ik al raar. Ook lag er steeds vaker pis op zijn plateau waar die toch vaak op eet en ligt. Vond ik ook raar...

Totdat ik gister Zoey de kooi op zag springen!!! Ik zag de keutels vallen :o en om het compleet te maken zag ik ook dat ze gewoon zat te pissen en alles op Eeyore z'n plateautje kwam!!

Waarom doet ze dit???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de titel van je topic aangepast, zou je alsjeblieft een beetje op je taalgebruik willen letten?

Wat je vraag betreft: dit is duidelijk territoriaal gedrag. Ze wil zich de plek waar Eeyore zit ook toe eigenen. Ik zou zorgen dat ze daar even niet in de buurt kan komen. Ze gedraagt zich nu erg dominant en hij kan daar nu niks tegen beginnen, dat kan invloed hebben op de koppeling straks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de titel van je topic aangepast, zou je alsjeblieft een beetje op je taalgebruik willen letten?

Wat je vraag betreft: dit is duidelijk territoriaal gedrag. Ze wil zich de plek waar Eeyore zit ook toe eigenen. Ik zou zorgen dat ze daar even niet in de buurt kan komen. Ze gedraagt zich nu erg dominant en hij kan daar nu niks tegen beginnen, dat kan invloed hebben op de koppeling straks.

Hoi bedankt, verklaart dan een hoop. Toevallig lette ik net weer even niet op en was het weer raak. Ik ga toch proberen het voortaan te voorkomen.

Wat mijn taalgebruik betreft; excuses, daar was ik mij niet bewust van :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .