Spring naar bijdragen
Gondolin

Muziek-topic

Recommended Posts

Super slecht, maar:

Da doo run rin van de crystals

Ring of fire van Jonny Cash

Lolliepop dell commucial full edition

Veder:

Back to you Hannah Mae

Umbrella The Baseballs 

Voor jou Maaike Ouboter

Monday morning Thr Baseballs

Rainbow in the sky Paul Elstak

Born this way The Baseballs

Feather on the clyde passenger

Please don't give up the fight racoon

• Vind ik leuk 1
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei BunnieHop:

Heb je een bepaald genre wat je luistert of sta je open voor alles @Eefje

Ik luister vanalles! Dus shoot 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik noem gewoon wat bandjes hoor 😋

Dropkick murphys

Muse

Twenty one pilots

Metallica

Slipknot

Slayer

Iron Maiden

Motley crue

FFDP

André Rieu

Two steps from hell

Aerosmith

Disturbed

Atreyu

(Angerfist

Outblast

Miss k8

Paul Elstak

Partyraiser

Dit zijn wel de extremere hoor 😂)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Best een leuk lijstje, @BunnieHop! Ik zou er dan zelf nog System of a Down, The Offspring, Nightwish en Rammstein aan toe willen voegen. Ik moet ook dringend mijn lijstjes eens updaten, ideetjes dus ook welkom. Ik luister momenteel ook veel Rock 'n' Roll, Rockabilly enzo: ouwe nummers/uitvoeringen en covers door bijv. Danny Vera. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@BunnieHop oooh outblast! Jaaaaaren geleden op een paar houseparty's gehoord! De bekendste was unleash the beast, maar hij had nog een nummer wat ik nog veel beter vond maar ik weet niet meer hoe die heet 😭

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Okki, daar kwam ik ff niet meer op, maar inderdaad goede aanvullingen ja!

Ben zelf enorm van de (oude) rock / metal, hardstyle, hardcore en op z'n tijd meer richting de klassiek 😋

Ik heb nog:

Children of bodom

Killswitch engage

Hatebreed

Lamb of God

Tool

Bring me the horizon

Pantera

Limp Bizkit (blijft ook een gouwe ouwe)

Pop evil

Asking Alexandria

Rise of the north star

Sum 41

Alien ant farm

The offspring

Billy talent

My chemical romance

The red jumpsuit apparatus 

AC/DC

Foo fighters

Green Day

Blink-182

Queens of the Stone age

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben een paar jaar geleden nog naar een concert van limp bizkit geweest. Was echt zo'n throwback feest. Heeeeell erg tof!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij zijn vorig jaar naar Rammstein geweest, met het hele gezin. Mijn kinderen zijn al volwassen hoor, maar eentje hield op kleuterleeftijd al van Rammstein (en K3...🤣). Was geweldig, zo'n gezinsuitje!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik dacht dat ik af en toe rare variaties had in muzieksmaak maar als ik de suggesties hier zie ben ik duidelijk niet de enige 😂

Ik luister op het moment veel spaanstalige muziek, en zoek dan vaak ook de vertaling er bij, in de hoop dat ik op die manier mijn woordenkennis uitbreid en uitspraak verbeter 😄  Plus dat het een regenachtige dag als vandaag toch een wat zomers tintje geeft.  Luis Fonsi, Alvaro Soler, Shakira (haar spaanse nummers vind ik een stuk leuker dan de engels talige!). Ik pak vaak gewoon een hitlijst uit een zuid-amerikaans land er bij en zet de leuke nummers die er op staan in mijn "spaans" lijst op spotify.

Mijn man en ik zijn een paar jaar terug trouwens naar André Rieu geweest op het vrijthof in Maastricht. Geweldige avond gehad. De piccolo die je naar je stoel bracht gaf als opmerking "jullie zijn wel jong"  😅 Maar we hebben ontzettend gelachen met en om alles en iedereen. Het is al een aardige show met humor, maar de sfeer in het publiek is ook echt geweldig, polonaise en walsen tussen de rijen met stoelen door.  Vooral toen het een beetje ging regenen en iedereen z'n regenponcho ging aandoen 🤣 Voor de meeste senioren die er zaten door hadden hoe een regenponcho werkt was de bui al voorbij 🤣

Maar hier staan andré rieu, Dropkick murphys , metallica, AC/DC en muse ook met gemak in dezelfde afspeellijst met wat leuke 90's nummers er tussendoor. Beetje Bruce Springsteen erbij en je hebt toch al een leuke gevarieerde mix.

Ik volg op twitch trouwens lara6683, die streamt meestal in de ochtenden, woont in Australië namelijk, maar zij kan super goed piano spelen en leert het echt heel snel nadat ze het een keer gehoord heeft. Ze speelt vooral game-muziek en film-muziek. Daar luister ik vaak naar in de ochtenden. Veel van haar streams staan ook op youtube.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn moeder is helemaal weg van André Rieu. Zelf hou ik niet zo van die muziek maar vind het wel mooi om te zien dat er zo'n bijzondere sfeer hangt bij zijn concerten op tv.  

Tegenwoordig luister ik graag naar:

Imagine Dragons 

Mumford & Sons

Pink

Blof

Sia

Davina Michelle

Chefs Special 

Kensington

Alicia Keys 

Rihanna 

Coldplay

En nog veel meer.

Vroeger was ik echt een groot Michael Jackson fan en luisterde ik ook veel:

Eminem 

Queen 

Bruce Springsteen

Phil Collins

Live

Dire Straits 

Lenny Kravitz 

bewerkt door Mira11

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Evee: hier naast de rock, metal, rock'n'roll ook allerlei andere soorten muziek uit de jaren 60, 70 en 80, ook de wat meer uptempo nummers van boybands en Clannad/Enya/Moya Brennan. Die laatsten zijn de tegenhangers van al het rock en metal-geweld...🤣

Verder hier nog: Nirvana, Red Hot Chili Peppers, Placebo. Maar dus ook Elvis, Johnny Cash, Beatles, Duran Duran, Backstreet Boys etc. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Eveetipje voor je Spaanse taal: bacilos (oa contigo se va, tabaco y Chanel en Feliz conmigo) en jarabe de Palo (agua ❤️❤️❤️❤️ en bonito). Erg goed te verstaan, daar heb ik veel mee geoefend in het begin!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ik zal het zo eens opzoeken, maar ik vermoed dat dat niet helemaal mijn stijl is @Koosje

Eigenlijk best handig zo een topic met muziek suggesties!

Hier wat nummers uit mijn "bunnybunch" afspeellijst op spotify:

We are the tide - blind pilot
Dance like nobody's watching - Donovan Frankenreiter
Glad you came - the wanted
Perfection - Cookhouse
Choises - Cookhouse
The mowgli's - say it, just say it
Wild heart - Henri Purnell
Thunder road - Bruce Springsteen
Thunder - Imagine Dragons
Howling at the moon - Milow
Supermassive black hole - Muse
Escape (the pina colada song) - Rupert Holmes
Dance monkey - Tones and I
Homeward bound - Simon and Garfunkel

Brown eyed girl - Van Morrison

Coming around again - Simon Webbe
Raise your glass - Pink
Try again - Chef's special
In the blood - John Mayer (die heeft zoveel mooie nummers, slow dancing in a burning room, waiting on the world to change, why georgia, wildfire, something like olivia, neon, stop this train, gravity, belief. Nouja, kan wel even door gaan haha.)
Iris - The goo goo dolls (die hebben ook meer goede nummers, slide, black balloon, name, broadway).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

OOOH MIJN GOD ik heb net deze herontdekt ik ben al heel lang niet zo blij geweest en nu moet ik het dansje oefenen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Marjoleink:

En je hemd met sterretjes aan?

Ja dat gaan we regelen! De jeans heb ik al, die zijn gelukkig weer in de mode. Ik heb een vriend gestrikt voor dit project, ik zie hem alleen niet zo vaak dus jullie moeten waarschijnlijk even wachten op het resultaat

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh geweldig @Eefje! Wist niet eens dat er een dansje bij hoorde! Ik ken alleen maar dit filmpje bij dat nummer...😜🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je het trouwens over rare dansjes hebt, wat dacht je van deze? 🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Okki:

Als je het trouwens over rare dansjes hebt, wat dacht je van deze? 🤣

Haha mijn favoriete clip aller tijden

Deel dit bericht

Link naar bericht