Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Gondolin

Muziek-topic

Recommended Posts

Heb ik de link van de verkeerde versie geplaatst.
Dit komt omdat ik bij de scooterclub een muziek topic heb lopen en alle door mij gemaakte stukken met aanpassingen heb geplaatst.

Excuse me.

Hierbij de goede versie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren deze Track gemaakt.
Heb een camera op de brommer geknutseld en een stukje hier van de omgeving gefilmd met de hoop wat mensen tegen te komen.
En, dat is gelukt.
Inclusief ikzelf, precies op 1 hand te tellen  🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is het heel fout dat ik kerstliedjes heb opgezet 😂 🎄

Met het donkere weer en de kerstspulletjes voor konijnen die ik binnen heb, en natuurlijk ontzettend veel zin in de vakantie die wij dit jaar met kerst geplanned hebben, had ik daar gewoon even behoefte aan 🎅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Evee:

Is het heel fout dat ik kerstliedjes heb opgezet 😂 🎄

Met het donkere weer en de kerstspulletjes voor konijnen die ik binnen heb, en natuurlijk ontzettend veel zin in de vakantie die wij dit jaar met kerst geplanned hebben, had ik daar gewoon even behoefte aan 🎅

Je bent niet de enige ... 😅😅 😂😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei happy211:

Ach, ik had laatst zin in een slechte romantische film, toen kwam ik uiteindelijk ook uit bij een kerstfilm, in augustus 😅.

haha, eind september valt dan nog wel mee 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb in de bedrijfsloods tijdens het inpakken muziek via mn spotify account, en af en toe zet ik de discover weekly lijst aan. Dat is dus andere muziek, wat wel in lijn zou liggen met wat je zelf luistert. Nou staat daar sinds deze week allerlei scandinavische muziek in 😂 Ik vraag mij echt af wat ik geluisterd heb om dat in die lijst te krijgen haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Evee Spotify is bij mij een week geleden ong veranderd, en het lijkt wel of mijn luistergeschiedenis toen gewist is. Mijn gemaakte afspeellijsten enzo staan er nog wel tussen, maar ik heb het idee dat de daily mixes en discover weekly alleen dingen pakken waar ik de afgelopen week naar heb geluisterd, terwijl er eerst meer variatie in zat.

Ik zat laatst met vrienden in de auto. Ik reed, dus ik gaf hun mijn telefoon om via spotify de muziek te regelen. Mijn laatste zoekopdrachten waren: Disney, Abba en Harry Potter. Dat is wel een beetje een samenvatting van mij in drie woorden 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

haha mijn laatste zoekopdrachten zijn:

john mayer - ziggodome 9 oktober (playlist met de nummers van dat concert, ben ik heen geweest 😉 )
P!nk en kerst 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei happy211:

@Evee Spotify is bij mij een week geleden ong veranderd, en het lijkt wel of mijn luistergeschiedenis toen gewist is. Mijn gemaakte afspeellijsten enzo staan er nog wel tussen, maar ik heb het idee dat de daily mixes en discover weekly alleen dingen pakken waar ik de afgelopen week naar heb geluisterd, terwijl er eerst meer variatie in zat.

Het is inderdaad veranderd, ik zag dat er nu ook een lijst was van "luister naar genres waar je normaal niet naar luistert". Dus ik dacht, laat ik dat eens proberen. Maar dat was een mix van carnavalsmuziek en jazz.... aparte combi 🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Evee:

Het is inderdaad veranderd, ik zag dat er nu ook een lijst was van "luister naar genres waar je normaal niet naar luistert". Dus ik dacht, laat ik dat eens proberen. Maar dat was een mix van carnavalsmuziek en jazz.... aparte combi 🤣

Oh die lijst heb ik niet niet gevonden. Hoe heet die bij jou?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei happy211:

Oh die lijst heb ik niet niet gevonden. Hoe heet die bij jou?

Bij "gemaakt voor jou" staat die, hij heet Tastebreakers.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het zal een ieder niet ontgaan zijn dat zo'n beetje het hele land in rep en roer is.
Problemen met stikstof, Pfas noem maar op.
Wat moet je van al die berichtgeving geloven?

Ik heb gemeend om een Track te maken welke ik 5 for 12 heb genoemd..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites