Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Gondolin

Muziek-topic

Recommended Posts

Volgens mij bestaat dit topic nog niet. Als ik het mis heb hoor ik het graag!

Ik ben zelf muzikante en vind het leuk om mijn creaties te delen... Ik weet dat er in ieder geval nog 1 andere zangeres op het forum zit en misschien zijn er nog wel meer mensen die muziek maken!

Dit is de plek om opnames van je optreden of voorspeelavond te posten, optredens aan te kondigen, bandfoto's te showen etcetera.

Ik begin zelf, ik heb een Spice Girls tribute band opgezet, dit is het logo:

1379359_188733387978603_607306725_n.png

En we hebben eergisteren een repetitieopname gemaakt... Ik vind het zelf erg vet! Ben benieuwd wie jullie denken dat ik ben, en of jullie kunnen zien wie welke Spice is.

Oh ja, en mijn vriend is de drummer! Die kan ik alvast verklappen ;)

>http://www.youtube.com/watch?v=1t6ni1L9E84

Ben benieuwd naar jullie creaties!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik speel voor mezelf, en dat vind ik awkward genoeg. Als de wereld vergaat en deze alleen maar gered kan worden met mijn vioolspel, zal ik het nog eens overwegen mwhahaha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klinkt wel goed!:)

Ik denk dat jij de tweede van links bent?

De spice vlnr. Scary spice, posh spice, ginger spice, sporty spice en baby spice. Iig als ik het me goed kan herinneren van wie wat zong:p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmm, wij zijn nog druk in de weer om alles te vervolmaken. Ik ben ook heel strikt: ik wil geen meuk op het internet dus zolang het geluid niet goed is, dan wil ik het niet op Youtube hebben. Helaas heeft een voormalig bandlid hier lak aan gehad, maar gelukkig worden die nauwelijks bekeken. :$