Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Gondolin

Muziek-topic

Recommended Posts

Volgens mij bestaat dit topic nog niet. Als ik het mis heb hoor ik het graag!

Ik ben zelf muzikante en vind het leuk om mijn creaties te delen... Ik weet dat er in ieder geval nog 1 andere zangeres op het forum zit en misschien zijn er nog wel meer mensen die muziek maken!

Dit is de plek om opnames van je optreden of voorspeelavond te posten, optredens aan te kondigen, bandfoto's te showen etcetera.

Ik begin zelf, ik heb een Spice Girls tribute band opgezet, dit is het logo:

1379359_188733387978603_607306725_n.png

En we hebben eergisteren een repetitieopname gemaakt... Ik vind het zelf erg vet! Ben benieuwd wie jullie denken dat ik ben, en of jullie kunnen zien wie welke Spice is.

Oh ja, en mijn vriend is de drummer! Die kan ik alvast verklappen ;)

>http://www.youtube.com/watch?v=1t6ni1L9E84

Ben benieuwd naar jullie creaties!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik speel voor mezelf, en dat vind ik awkward genoeg. Als de wereld vergaat en deze alleen maar gered kan worden met mijn vioolspel, zal ik het nog eens overwegen mwhahaha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klinkt wel goed!:)

Ik denk dat jij de tweede van links bent?

De spice vlnr. Scary spice, posh spice, ginger spice, sporty spice en baby spice. Iig als ik het me goed kan herinneren van wie wat zong:p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmm, wij zijn nog druk in de weer om alles te vervolmaken. Ik ben ook heel strikt: ik wil geen meuk op het internet dus zolang het geluid niet goed is, dan wil ik het niet op Youtube hebben. Helaas heeft een voormalig bandlid hier lak aan gehad, maar gelukkig worden die nauwelijks bekeken. :$

Op dit moment zijn we bezig om een toetsenist in onze band te krijgen (symphonische metal zonder toetsen is als warme chocolademelk zonder slagroom ;)), afgelopen week de auditie gehad en we denken dat het wel wat gaat worden. :) Maar die jongen zal de komende tijd druk genoeg zijn om de nummers te leren, want het zijn allemaal eigen nummers.

Maar zodra we wat hebben, ga ik zekers posten. Ik hoop ook dat we met 2 maanden kunnen gaan optreden, want ik mis dat ontzettend moet ik zeggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik speel dwarsfluit en klarinet. Kwil eigenlijk filmpjes maken voor op youtube te zetten maar ik heb nog niet echt liedjes gemaakt van wow die heb ik goed gespeeld. Veder zou ik graag flight of the bumblebee kunnen op de klarinet maar ik vind geen goede partij.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk topic, muziek is he-le-maal mijn ding maar zelf bak ik er niks van hahah. Ik ben dol op bandjes, festivals etc, mijn vriend is bassist in zijn band en speelt daarnaast nog meer instrumenten maargoed hij zal niet op dit forum verschijnen :P

Samen bezoeken we dan ook veel bandjes en festivals elk jaar en daarnaast zijn optredens met de band door het land, altijd leuk!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja dat is het probleem, ofwel vind ik hem te laag klinken ofwel was de partij niet volledig. Maar gelukkig heb ik het begin al gevonden. Verder ga ik toch niet geraken. Maar het is een goede voor je cromatiek te oefenen. Op de fluit zal ik het over een paar jaar proberen.

Ebdankt voor de link!! ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hopelijk gaan we in januari een nieuwe clip opnemen!! Dat gaan we doen met behulp van crowdfunding waarbij je ook exclusieve custom made shirts en zonnebrillen zal kunnen kopen. Dus mocht je ons willen steunen,.. ;)

We zijn dat nu aan het opzetten, super spannend, omdat we het deze keer echt heel professioneel en slick aan willen pakken en dat kost een hoop geld. Dus ook een groot risico.

Ik weet niet waar je woont maar op 23 november spelen we in Nijmegen, een show met 6 dansers erbij, dus dat wordt supervet.

Hier de vorige clip nog...

>http://www.youtube.com/watch?v=Ha5FgmUz0Vg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo, vanaaf even een bak herrie gemaakt. :mdr: Mijn lijst covers is op zich redelijk ontvangen en wellicht worden er een of twee uitgepikt door de rest van de band.

Ik luister morgen ff jouw clip Gondolin, want ik ga nu slapen. Maar het plaatje ziet er stoer uit! :yes:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klinkt leuk! De stem (ben jij dat?) klinkt een beetje als Ki$ha (of hoe die ook al heet), maar zonder dat irritante scherpe toontje. Veel beter dus. :) Ik vind er echt hitpotentie in zitten, ben je al eens naar een platenmaatschappij geweest?

Mijn band moet eerst even nog goed op elkaar inspelen, maar zodra ik iets heb, dan laat ik je het wel horen, goed? Videoclips gaan m denk ik niet worden. :mdr:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja de vrouwenstem ben ik inderdaad! Thanks, dat is zo ongeveer ook de bedoeling :D

Uiteindelijk is een platencontract wel ergens de bedoeling... We wachten nog even tot we een paar shows hebben gedaan en een beetje naam hebben gemaakt. Dan wilt de maatschappij je liever hebben en krijg je een betere deal. ;)

Ik ben benieuwd!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niks officieel, k kan aardig zingen geloof ik. Neem wel eens wat op maar gewoon met een mp3 speler, ik heb niks beters.

Tenminste men zegt dat ik goed kan zingen, ik zing ook heel graag, maar ik ben te onzeker om van mezelf te zeggen dat ik kan zingen :P snappen jullie het nog?

Je zult van mij dus ook niks online vinden, dat durf ik niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik snap het: jij bent bang dat jouw omgeving het mis heeft (genoeg voorbeelden gezien bij Idols en zo). Ik vind die onzekerheid helemaal niet erg hoor. Je zou kunnen overwegen om een paar zanglessen te nemen en dan hoor je van de zangdocent wel of je kunt zingen of niet. En als je er niks mee wilt doen, is toch ook prima? Gewoon lekker voor de huis- tuin- en keukensfeer.

En iedereen kan wel een beetje zingen is mijn mening.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites