Ga naar inhoud

Lieve kleine Spike

Eefje
 Delen

Aanbevolen berichten

Mijn bedeltje voor Spike, zo draag ik haar toch altijd een klein beetje bij me. De contouren van het hondje kloppen precies en op mijn verzoek hebben ze een klein stompje van het staartje gemaakt, net als Spike had. Dit is het geworden:

post-15298-13922878357793_thumb.jpg

Ik ben er heel blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat wel goed, de scherpe randjes van het verdriet zijn er wel een beetje vanaf, maar ik ben er nog wel veel mee bezig. Ik ben verdrietig als ik er aan denk, zo'n gevoel in mijn buik, maar ik heb geen huilbuien meer. Met mijn moeder gaat het ook goed, maar voor haar is het natuurlijk heel erg wennen dat ze geen getrippel meer hoort als ze thuis komt, geen blije begroeting meer en een lege plek waar de mand stond. Het heeft toch even tijd nodig, maar dat mag ook, dat verdient Spike ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker heeft dat tijd nodig en idd, dat mag ook. Het is niet niks om een geliefd huisdier na 14 jaar te verliezen. Je bent zo gewend aan de aanwezigheid van een huisdier en aan alle dingen die je met elkaar deed en meegemaakt hebt. En dan valt dat opeens weg, het wordt opeens stil in huis. Het verwerken duurt altijd lang, maar dat is helemaal niet erg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .