Ga naar inhoud

Het ultieme cadeau voor jou konijn!

flowers
 Delen

Aanbevolen berichten

Wat heb jij jou konijn gegeven voor dierendag?

Heb je zelf iets geknutseld van zijn favorite eten of heb je iets lekkers voor hem gekocht?

Heb je een leuk speeltje gekocht waar hij erg blij mee is. of misschien zelf een speeltje gemaakt?

Deel het met ons zodat we ideeen op kunnen doen voor zijn/haar verjaardag of voor volgendjaar... of zomaar natuurlijk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mijn nijnen is het elke dag dierendag .. Er gaat geen dag voorbij of ik heb een nieuw speeltje voor hun gekocht of als ik ze een krant , kartonnen doos, riete mandje , wilgentakjes geef ze amuseren hun rot hiermee..

Wat houdt dat Brain game ( voor honden ) juist in? Mijn nijnen zoeken ook nogal graag alles uit :P ..

Groetjes

Honey & Nijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe wel aan dierendag maar niet heel erg. Eigenlijk is het bij mij ook elke dag dierendag. Van wat ze normaal al voor lekkers krijgen had ik een soort van kunstwerkje gemaakt, helaas geen foto van. Maar ik had wilgentakjes en 2 gaten in een broodje en dan kon dat als vlaggetje erop. Zo had ik een paar vlaggetjes. Ik had voor baby's is dat eigenlijk, wortel iets gekocht. Dat smeerde ik ook op die broodjes. In een kartonnen doos had ik kruidenhooi met rozenbottels en in een balletje had ik een beetje krachtvoer. (naast wat ze normaal krijgen). Ook een lenterol. Dat is een soort van kartonnen buis (ik had de grootste maat) en daar op zit hooi en groente en kruiden enzo allemaal gedroogd. Heel leuk vonden ze het in te rennen en aan te knagen en uiteindelijk te verscheuren. Ik had ook een soort van knaag stokje in honing en groente smaak. Vonden ze ook heel lekker en een grote wilgenbal waar ze de hele ren door gingen. Ook lekkere groente's en hele kleine stukjes fruit. :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben van mij een heerlijke krans met lekkernijen gekregen, ze genoten er zichtbaar van....

5nrd.jpg

v4an.jpg

Wat ziet dat er leuk uit!

Hier is het elke dag dierendag. Mijn konijnen worden door en door verwend.

Wat hier altijd een groot succes is zijn verse wilgentakken, wilgentunnels, lente/weiderollen, kartonnen dozen, snack ballen/ rollen, groente slingers en zelfgemaakte hooiballen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben nieuw hier maar bij ons was dierendag iet wat later. Bart en Lars hebben in de ren een zandbak gekregen gevuld met tuinaarde. Hierbij een flinke dot met gras, eetbaar onkruid, aardbeien en worteltjes om zelf te oogsten.

Ik zal even zoeken waar ik foto's kan uploaden van de ren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .