flowers Geplaatst: 6 oktober 2013 Delen Geplaatst: 6 oktober 2013 Wat heb jij jou konijn gegeven voor dierendag?Heb je zelf iets geknutseld van zijn favorite eten of heb je iets lekkers voor hem gekocht?Heb je een leuk speeltje gekocht waar hij erg blij mee is. of misschien zelf een speeltje gemaakt?Deel het met ons zodat we ideeen op kunnen doen voor zijn/haar verjaardag of voor volgendjaar... of zomaar natuurlijk!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 6 oktober 2013 Delen Geplaatst: 6 oktober 2013 Ik doe niet aan dierendag of dierenverjaardagen, maar het ultieme cadeau voor mijn konijnen is altijd een stel verse wilgentakken of een kartonnen doos Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ricksem Geplaatst: 6 oktober 2013 Delen Geplaatst: 6 oktober 2013 ik was er helemaal niet op dierendag maargoed het is bijna wel elke dag dierendag bij mij hahaha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eeyore01 Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Ondanks dat ze al verwend zijn, heeft Zoey een brain game (voor honden) gekregen en Eeyore een graswortel:)Zoey is niet van t spel weg te slaan! En samen hebben ze een nieuwe mand gekregen voor in de woonkamer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nijntjee Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Voor mijn nijnen is het elke dag dierendag .. Er gaat geen dag voorbij of ik heb een nieuw speeltje voor hun gekocht of als ik ze een krant , kartonnen doos, riete mandje , wilgentakjes geef ze amuseren hun rot hiermee.. Wat houdt dat Brain game ( voor honden ) juist in? Mijn nijnen zoeken ook nogal graag alles uit .. Groetjes Honey & Nijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eeyore01 Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Hoi, Ik heb hier foto's ervan. Het bord heeft twee kanten. Nu in de aanbieding bij zooplus voor 15,99. Normaal kost het 34,99! Bij mij is t een groot succes! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nijntjee Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Ooh ja ziet er leuk uit .. en dan moet je er snoepjes instoppen ? Groetjes Nijn & Honey Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 8 oktober 2013 Delen Geplaatst: 8 oktober 2013 Snuf heft op dierendag een paar stukjes banana en manderijn gehad als extraatje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eeyore01 Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 Ooh ja ziet er leuk uit .. en dan moet je er snoepjes instoppen ? Groetjes Nijn & HoneyJa, ik doe er wat van haar voer in. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LauraTiersma Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 Ik doe wel aan dierendag maar niet heel erg. Eigenlijk is het bij mij ook elke dag dierendag. Van wat ze normaal al voor lekkers krijgen had ik een soort van kunstwerkje gemaakt, helaas geen foto van. Maar ik had wilgentakjes en 2 gaten in een broodje en dan kon dat als vlaggetje erop. Zo had ik een paar vlaggetjes. Ik had voor baby's is dat eigenlijk, wortel iets gekocht. Dat smeerde ik ook op die broodjes. In een kartonnen doos had ik kruidenhooi met rozenbottels en in een balletje had ik een beetje krachtvoer. (naast wat ze normaal krijgen). Ook een lenterol. Dat is een soort van kartonnen buis (ik had de grootste maat) en daar op zit hooi en groente en kruiden enzo allemaal gedroogd. Heel leuk vonden ze het in te rennen en aan te knagen en uiteindelijk te verscheuren. Ik had ook een soort van knaag stokje in honing en groente smaak. Vonden ze ook heel lekker en een grote wilgenbal waar ze de hele ren door gingen. Ook lekkere groente's en hele kleine stukjes fruit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ainariel Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 Het is hier elke dag dierendag. Ik houd niet van commerciele feesten, dus doe daar ook standaard niet aan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MJNPip Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 ik heb pip een activity ball gegeven! eigenlijk meer omdat ie nieuw in huis was hihi.. maar leuk dattie dat ding vind:D echt lief om te zien! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lindaoostenrijk Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 Ze hebben van mij een heerlijke krans met lekkernijen gekregen, ze genoten er zichtbaar van.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wendykiara Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 wow wat grappig die krans Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jikke Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 hier elke dag feest en ultiem kado zou zijn kameraadjes en die hebben ze ook genoeg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stamper2011 Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 Ze hebben van mij een heerlijke krans met lekkernijen gekregen, ze genoten er zichtbaar van....Wat ziet dat er leuk uit! Hier is het elke dag dierendag. Mijn konijnen worden door en door verwend. Wat hier altijd een groot succes is zijn verse wilgentakken, wilgentunnels, lente/weiderollen, kartonnen dozen, snack ballen/ rollen, groente slingers en zelfgemaakte hooiballen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nelleke25 Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 Ze zijn bij mij goed verwend wel een dagje later omdat ik op de ecc showdingen wou kopen:Verschillende soorten kruidenKnaagstickGraswortelBunnyhopBalletjeEn een nieuwe kooi die er vrijdag komt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lindaoostenrijk Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 Dankjewel voor de leuke reacties, bij mij is t ook iedere dag dierendag, maar ik vind t wel leuk om op zo'n dag iets leuks te verzinnen en te knutselen...... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LauraTiersma Geplaatst: 10 oktober 2013 Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 Wat een leuke krans! Hoe maak je zo'n krans? Want wilgentakken die ik ken zijn niet buigzaam. (behalve zo'n wilgenbal). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrie Geplaatst: 10 oktober 2013 Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 Hoi ik ben nieuw hier maar bij ons was dierendag iet wat later. Bart en Lars hebben in de ren een zandbak gekregen gevuld met tuinaarde. Hierbij een flinke dot met gras, eetbaar onkruid, aardbeien en worteltjes om zelf te oogsten.Ik zal even zoeken waar ik foto's kan uploaden van de ren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charita Geplaatst: 10 oktober 2013 Delen Geplaatst: 10 oktober 2013 Ze hebben hier een soort tunnel gehad met allemaal gedroogde groenten stukjes er op waar ze gek op zijn.En ze hebben onder toezicht een tunnel in m'n tuin gegraven Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jozy99 Geplaatst: 12 oktober 2013 Delen Geplaatst: 12 oktober 2013 Een hooiruif, wat lekkers en een zandbak! 3 dagen ervoor waren ze jarig (broer&zus) en kregen ze een taart van allerlei fruit en groente Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nemolientje Geplaatst: 13 oktober 2013 Delen Geplaatst: 13 oktober 2013 Wat een leuke krans! Erg orgineel =)Wij hebben een grote zachte dobbelsteen gegeven en zo een konijnen brood/taart met allemaal eetbare dingetjes er in.Ze zijn er gek op! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wendykiara Geplaatst: 22 oktober 2013 Delen Geplaatst: 22 oktober 2013 nou ik kreeg me caaf de dag erna dus ik had een flinke voerbak gekocht en salade gemaakt met wortel, witlof(daar issie echt gek op), 2 verschillende soorten sla, komkommer, aardbei, druif, tomaat. beetje late reactie maarja... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten