Ga naar inhoud

HELP! Mijn voedster bijt, knort en valt mij aan.


kelly121290

Aanbevolen berichten

Dat idee krijg ik nu dus ook. Maar gelukkig heb ik haar "gered" De dierenarts zei dat ze ook inderdaad ouder was. Hij schatte haar ongeveer 1 jaar maar het was echt een twijfel geval. Ze ziet er volgens hun heel goed uit qua vacht en gewicht. Ook vonden ze haar heel mooi. Wel zei hij inderdaad ze is erg angstig wat ik ook al zei.. Ze is (nog) erg op haar hoede. Hij zei ook waarschijnlijk een mix met widder. Verder is ze gezond (gelukkig).

Hij vond het ook vreemd met het verhaal van dat ze helemaal in de klit zat (haar achterste) en de onderkant van haar achterpootjes. Hij vond het goed dat ik haar daar meteen van bevrijd had. Want hij moest lachen omdat ze nu een kaler kontje heeft.

De dierenarts stelde voor ze vanaf nu samen te zetten zo kan het rammetje haar misschien gaan opvoeden, helpen en ondersteunen omdat hij zo goed tam is. Misschien dat zei dan ook snel bijtrekt en anders alles rustig aan kan doen en haar verleden wat er ook gebeurt is te kunnen vergeten. Ze zitten nu samen en oscar ging haar meteen in haar gezichtje likken en wassen en kroop meteen tegen haar aan om te rusten en slapen. Ze hebben net samen uit de voerbak gegeten.

Het klikt echt allemaal triest zoals ik het schrijf, maar ik doe echt mijn best en wil nogmaals het allerbeste voor ze alle 2. Nu kan ze de rest van haar leven genieten. Ik zal haar en natuurlijk mijn rammetje geen vlieg kwaad doen. Bij mij hebben ze het goed, ik probeer het allemaal zo goed mogelijk en fijn mogelijk voor ze te maken en houden.

Ik hoop dat ze gaat inzien dat het leven bij mij en haar mannetje goed is en niet slecht. En niet zoals haar vorige leven wat er ook gebeurt is. Misschien wel niks dat weet je toch niet en dat wil ik niet weten. Ik gun haar alle tijd en rust wat ze nodig heeft. En wat er ook gebeurt al zou ze niet zo tam worden bij mij is en blijft ze de rest van haar leven

Link naar reactie
Delen op andere sites

vreemd dat ze blijft volhouden dat ze 13 weken is een dierenarts kan namelijk echt het verschil wel zien. gelukkig kan ze bij jou nu lekker genieten :) en wat leuk dat oscar zo lief voor haar is zo te horen kan dit nog wel eens een lekker klef stel worden :love: ik zou alleen niet zo snel terug gaan naar die fokker als ik dit verhaal hoor... ik vraag me ook best wel af waarom een fokker een voedster van een jaar die waarschijnlijk dus al een of meedere nesten heeft gehad weg doet als een voedster van 13 weken :erf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel!! Ik hoop dat ze net zo tam en lief wordt als hem. Maar ze hebben elkaar gelukkig. Ik hoop dat ze gaat inzien dat ze nu de rest van haar leven het goed zal hebben en dat ik haar niks doe. Ik wil haar alleen knuffelen en borstelen. :mdr: ik hoop dat ze ooit van haar angst afkomt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .