Ga naar inhoud

Angstaanvallen


Cubi

Aanbevolen berichten

Lily heeft sinds een dag of 4 een soort van 'angstaanvallen', ze raakt echt enorm in paniek. Ze gaat dan of heel hard rondjes rennen, of heel hard stampen. Ze ademt dan enorm snel en haar neusje gaat als een gek op en neer.

Het is geen vragen om aandacht want als ze zo'n aanval heeft wil ze niet geaaid worden, ze wil geen snoepjes, helemaal niets. Ze wil zelfs niet dat Cubi in de buurt komt.

Ik vind dit niet alleen voor haar heel vervelend maar er hebben ook inmiddels al 4(!) buren geklaagd in de flat. Het maakt natuurlijk een enorm kabaal als zo'n konijn een een half uur lang om de minuut een flinke klap op de grond geeft.

Ik vraag me af wat ik hier aan kan doen?

Gisteren heb ik een lijst met klassieke baby muziek aan gezet en alles donker gemaakt. Ik heb haar toen niet meer gehoord maar dit kan ook toeval zijn.

Zou dit een hormonen probleem zijn? Er is niets in de kamer veranderd in/voor de tijd dat ze ineens zo is gaan doen, ik kan ook helemaal niets vinden wat enge geluiden maakt ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is hier al eens vaker een topic over geweest, mijn voedster had er in het verleden ook wel eens last van. Er werden toen volgens mij wat suggesties gedaan dat het iets bovennatuurlijks zou kunnen zijn wat de konijnen angst aanjaagt. Ik weet niet in hoeverre dat uberhaupt kan en of jij openstaat voor zulke dingen, maar het zou een optie kunnen zijn.

Je zou dan even goed moeten kijken waar volgens Lilly het enge 'iets' vandaan komt (vaak een bepaalde hoek v/d kamer oid). Je kunt dan de meubels zo verschuiven dat er iets staat op de plek waar het vandaan komt. Als het bovennatuurlijke krachten zijn, zou dit kunnen helpen.

Ik weet het, een beetje een vaag verhaal, maar zoals ik al zei is hier vorig jaar ofzo al eens een topic over geweest waar volgens mij dit soort dingen in naar voren kwamen. Ik kan hem zo even niet terug vinden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .