Ga naar inhoud

Witte vlek op Daantje zijn oog


meroke

Aanbevolen berichten

Intussen zijn we ongeveer een maand verder en is de panacur behandeling gestopt. Daantje z'n oog ziet er nog steeds hetzelfde uit. De DA heeft ook gezegd dat het zeker niet terug beter zal worden, maar verder ziet z'n oogje er goed uit.

Daantje zelf lijkt er weinig of geen last van te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat Daantje zijn oog niet verder achteruit is gegaan en dat hij er zelf weinig/ geen last van lijkt te hebben. Houden zo!

Mijn ram kreeg vrijwel tegelijkertijd met Daantje ook witte vlekken in zijn ogen. Bij hem is de schade ook blijvend maar is het gelukkig nog wel wat verbeterd, met name bij zijn linker oog. Gelukkig heeft hij er ook nauwelijks/ geen last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Is Daantjes oog nog steeds hetzelfde? Want Bailey zijn oogje.. enige die hij nog heeft.. die begint nu ook al... en ik wil graag hopen dat het met dat andere oog zover was gekomen omdat ik er niet op tijd bij was met medicatie.. maar ik ben bang dat ik er weinig tegen kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff..ja ik had hem al reeds fenbendrops (panacur) gegeven.. en eerlijk gezegd is er nog geen witte vlek maar ik zie gewoon bij lichtinval dat t oog aan de binnenkant aan het veranderen is.. ik ben als de dood dat zijn oogje weer zo erg wordt als met die andere die verwijderd is.. Bailey kan niet nog een operatie aan..dat weet ik wel. Het ging net zo goed met hem. Hij had weer een vriendinnetje, die gas in zijn buikje was weg gegaan en hij at weer goed. Nu begint dit weer. Ik ga donderdag naar de dierenarts en hoop dat ik dexamethason oogdruppels mee krijg en dat dit dan gaat helpen. Ik zit er zooo niet op te wachten om weer hetzelfde te moeten meemaken met Bailey. Arm beestje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meroke: Wat fijn om te lezen dat zijn oogje niet verder achteruit is gegaan en dat hij er helemaal geen last van lijkt te hebben.

Dat is toch het betere werk. Houden zo. Mijn ram heeft sinds vorige week helaas toch weer last van zijn oogjes gekregen. Ik heb alleen goede hoop dat het ook dit keer weer goed zal komen.

Boefje: Echt ongelofelijk balen dat het opnieuw de verkeerde kant op gaat met Bailey zijn oogje. Ik zal voor jullie duimen, dat het toch weer goed komt. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je er totaal niet op zit te wachten om weer opnieuw hetzelfde mee te moeten maken. Je hebt al meer dan genoeg ellende voor je kiezen gehad. Hier is dat niet anders. Helaas veranderen we er weinig aan, moeten we het er maar weer mee doen. Heel veel sterkte in elk geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .